Page 1 of 22

első hűtött tárcsa.

Posted: Fri Jun 03, 2005 4:38 pm
by Bogyo28
Most voltam a Csillaghegyi Miskey autósboltban, és lehet náluk rendelni 2.8i első hütött tárcsát 23000/ darab. Lucas márkáju, van nekik hozzá valósi Lucas fékbetét is, amivel állítólag piszok jó lehet a fékhatás. Ez nem egy olcsó megoldás, de nem kell annyit mókolni vele mint a saxo tárcsával (én azt raktam fel, az csak 12000 a pár)

Posted: Fri Jun 03, 2005 7:01 pm
by Nitrobuster
Ha jól tudom a 2,8i tárcsa nem teljesen jó a granada nyereghez.

Posted: Sat Jun 04, 2005 9:32 am
by CAPRiMANiA
M16 jelű nyereg kell hozzá, ez a régi capri nyereg közbetéttel. De felmegy a granada nyereg is, vannak fotóim, ha kell valakinek segítség. Ha valakinek nagyon kell ilyen tárcsa, akkor szóljon, tudok kedvezményesen, de azt a bizonyos 20ezer/pár árú Lockheed tárcsákat azóta sem sikerül behozatni. 2 éve kellett volna egy vagonnal vennem, amikor volt... 8)

Posted: Mon Jun 06, 2005 8:24 am
by Blant
Sziasztok!
Meg tudja m,ondani nekem, valaki, hogy hol és miylen javító szettet vegyek a főfékhengeremhez? 1984-es 2,0 s4 gt-ben volt.
Köszi!
Bence!

Posted: Mon Jun 06, 2005 9:07 am
by trafo2000
streetracer21 wrote:Sziasztok!
Meg tudja m,ondani nekem, valaki, hogy hol és miylen javító szettet vegyek a főfékhengeremhez? 1984-es 2,0 s4 gt-ben volt.
Köszi!
Bence!
Seinsa 1123 amit én használok.A hibája hogy ez egy régebbi Ate fékhez való ezért a két gumi nem jó ami a fékhenger és a kiegyenlítőtartály között van.Ez akkor gond ha tisztítás miatt le van szedve a tartály és szakadt a régi gumi.Akkor jó ide az olasz gyártmányu lada főfékhenger ugyanide való gumija.De mielőtt veszel javító készletet szét kell szedni,felpolírozni a főfékhengert és megnézni hogy a henger belselyében nincs e kagylós rozsdásodás mert akkor már nem lesz jó,ugyanis hiába új a gumi ott nem tud jól zárni.

Posted: Mon Jun 06, 2005 9:11 am
by Blant
szétszedtem és kb tök szűz újnak tűnik a bele. semi rozsda vagy kopásnyom. a tartályra és a hengerre is az van ráírva, hogy Ate! a tartályt csak kihúzom belőle, vagy van trükk?

Posted: Mon Jun 06, 2005 9:24 am
by trafo2000
streetracer21 wrote:szétszedtem és kb tök szűz újnak tűnik a bele. semi rozsda vagy kopásnyom. a tartályra és a hengerre is az van ráírva, hogy Ate! a tartályt csak kihúzom belőle, vagy van trükk?
Nincs trükk simán ki kell húzni óvatosan mozgatva.Mondjuk ha úgy látod hogy nincs rozsda akkor max benne hagyod a tartályt Asszem hogy a D1123 a 20,6 furatu főfékhez van esetleg ezt is ellenőrizheted.A rozsda nyomokat jól nézd meg pici kis 0,5-1 milis kagylós lyukak keletkeznek a vizes fékolajtól.Ha minden ok akkor GÓ

Posted: Mon Jun 06, 2005 9:25 am
by trafo2000
Ja és természetesen ATE nek kell lenni

Posted: Mon Jun 06, 2005 9:29 am
by Blant
20as van ráirva az öntvény oldalára!
Majd belevilágítok, és megnézem még tüzetesebben a rozsdát!
Köszi a segítséget!
Bence

Posted: Mon Jun 13, 2005 3:03 pm
by Blant
Sziasztok!

Fura a főfékhengerem belseje. Kis 1-1,5 miliméter átmérőjű szürkés-fehér foltok vannak rajta, de csak a bejáratnál belül. Nem rozsda színüek.

Trafo: erre gondoltál, hogy vizes fékolajtól van, vagy ez még menthető? Meg se próbáljam összerakni? Van valami megoldás, vagy másikat kell venni?

Ha valaki tud infót, kérem ossza meg velem :)

Köszi!
Bence

Posted: Mon Jun 13, 2005 10:15 pm
by trafo2000
streetracer21 wrote:Sziasztok!

Fura a főfékhengerem belseje. Kis 1-1,5 miliméter átmérőjű szürkés-fehér foltok vannak rajta, de csak a bejáratnál belül. Nem rozsda színüek.

Trafo: erre gondoltál, hogy vizes fékolajtól van, vagy ez még menthető? Meg se próbáljam összerakni? Van valami megoldás, vagy másikat kell venni?

Ha valaki tud infót, kérem ossza meg velem :)

Köszi!
Bence
360 as vizescsiszoló papírral csiszold fel jó alaposan.Utánna nézd meg hogy maradnak kagylós rozsda nyomok.Sajna végig éppnek kell lennie mert pl ha a legvégén nem tömít akkor beszívja a vákuum az olajat a szervódobba.Szürkés fehér foltok valszeg az alu alkatrészekről levált oxid

Posted: Mon Jun 13, 2005 11:19 pm
by Blant
Nagyon köszönöm. Azért ez picit megnyugtató. Rozsdát nem láttam, csak ezt a szürkésfehéret!
Holnap veszek polír papírt, meg csinálok valami lámpát amit bele tudok dugni, hogy végig megnézzem!

Mégegyszer köszönöm!

Bence

Posted: Thu Jun 23, 2005 12:14 am
by Blant
Ismét fék kérdés!

A képen látható gumi alkatrész a felújító szettben volt, de nem találtam meg a megfelelőjét a szétszedett főfékhengerben. Fel kell ezt rakni ennek ellenére? ha igen hova? a fékolajtartályt tartó gumicuccok sem stimmelnek, kisebb az átmérőjük, lehet, hogy nem tökéletes ez a felújítószett. A többi cucc tökéletesen passzolt!

Image

Posted: Thu Jun 23, 2005 9:34 am
by trafo2000
Fentebb már írtam ezt.A fékolaj tartályhoz a ladának ugyanilyen gumija jó,de csak az olasz gyártmányu.Ha nem szakadt a régi tedd össze azzal.A sierráé is jó.Az a nagy gumi a szervódob tömítése neked nem kell és legtöbbször az sem jó.Sajna nincs pontosabb felújító készlet én legalábbis nem találtam.

Posted: Thu Jun 23, 2005 10:54 am
by Blant
okok!

Köszi szépen így sokadszorra. Lehet, hogy délután már lesz fékem :-)
Nem szakadtak a tartály gumik. összerakom azzal.

Üdv!

Bence