Page 1 of 3

Hova milyen olajat?

Posted: Tue Jan 02, 2007 2:05 pm
by Blant
Bocs az új témáért. igyekeztem olyanra csinálni, hogy minnél több dolog féjen bele :-)

Difibe ki milyen olajat szokott tenni, hol veszi és mennyiért?

Re: Hova milyen olajat?

Posted: Tue Jan 02, 2007 2:50 pm
by Capri2.0
Blant wrote:Bocs az új témáért. igyekeztem olyanra csinálni, hogy minnél több dolog féjen bele :-)

Difibe ki milyen olajat szokott tenni, hol veszi és mennyiért?
hykomol 85 140w Mol kúton lehet kapni, vagy a shellnél van a spirax. Ezek jók a gátlóba is :twisted: Legalábbis zsiguliba jó volt :D

Re: Hova milyen olajat?

Posted: Tue Jan 02, 2007 8:08 pm
by Bogyo28
Blant wrote:Bocs az új témáért. igyekeztem olyanra csinálni, hogy minnél több dolog féjen bele :-)

Difibe ki milyen olajat szokott tenni, hol veszi és mennyiért?
Diffibe castrol olaj, csillaghegyen a Miskey autosbóltban a hévállomásnál... legalábbis nálam...

Re: Hova milyen olajat?

Posted: Tue Jan 02, 2007 8:10 pm
by Bogyo28
Capri2.0 wrote:
Blant wrote:Bocs az új témáért. igyekeztem olyanra csinálni, hogy minnél több dolog féjen bele :-)

Difibe ki milyen olajat szokott tenni, hol veszi és mennyiért?
hykomol 85 140w Mol kúton lehet kapni, vagy a shellnél van a spirax. Ezek jók a gátlóba is :twisted: Legalábbis zsiguliba jó volt :D
szerintem az ujíitsuk föl a gátlót sűrűbb olajjal vagy fürészporral azt hadjuk meg a ladásoknak, ha már felujításról van szó csak rendes helyen normális alkatrészekből. Én Katonánál csináltattam, aki igen elismert a szakmában, elég sok rallisnak csinál gátlókat, és nála is csak 10 pénz volt egy gátló felkeményitése. olyan az auto tőle mint a beton...

Re: Hova milyen olajat?

Posted: Tue Jan 02, 2007 10:39 pm
by Nitrobuster
bogyo28 wrote:
Capri2.0 wrote:
Blant wrote:Bocs az új témáért. igyekeztem olyanra csinálni, hogy minnél több dolog féjen bele :-)

Difibe ki milyen olajat szokott tenni, hol veszi és mennyiért?
hykomol 85 140w Mol kúton lehet kapni, vagy a shellnél van a spirax. Ezek jók a gátlóba is :twisted: Legalábbis zsiguliba jó volt :D
szerintem az ujíitsuk föl a gátlót sűrűbb olajjal vagy fürészporral azt hadjuk meg a ladásoknak, ha már felujításról van szó csak rendes helyen normális alkatrészekből. Én Katonánál csináltattam, aki igen elismert a szakmában, elég sok rallisnak csinál gátlókat, és nála is csak 10 pénz volt egy gátló felkeményitése. olyan az auto tőle mint a beton...
Mi az, hogy újítsuk fel? Vegyél újat, annál jobb nincs ( persze vannak kivételek) :D . A difivel kapcsolatban, főleg ha búg, akkor annak már oly mindegy, hogy mit raksz bele. (ilyenkor jön a már említett fűrészpor)De bármilyen gl5-ös olaj megteszi.

Posted: Thu Jan 04, 2007 1:25 pm
by Mad Max
Te is difit szerelsz Bence!

Tegnap raktuk össze a veled cserélt áttétellel az enyémet, egész jó lett, még egy kicsit zörög (valszeg a csapágyhézagoló lemezek nem sikerültek tökéletesre), de még mindig jobb mint volt.
Amúgy a nagykönyv szerint, 90 es olaj kell bele, én 80-90 est öntöttem.

Ha érdekel kigyűjtöm és felírom ide!

Posted: Thu Jan 04, 2007 8:25 pm
by TÉCSÉ
Bence TCSak szerelne , de nem adom oda neki , bibibibiiii :!: :twisted:
Inkább elásom és ráültetek 2 kutyaféleséget.... 8)

Posted: Sat Jan 06, 2007 9:23 am
by Blant
Namárhozzámkerült. Azóta kiderült, hogy az én 2,3as hidam szar valszeg, szal hülye vagyok, hogy elcseréltem :-) Hehe :twisted:
Örülök, hogy neked jól működik és köszönöm a cserehidat!

Posted: Sun Jan 07, 2007 7:06 pm
by Mad Max
Mi rossz a te 2.3-es hidadban, mivel nem a kuptányér és a kupgörgő, akkor ki lehet cserélni: csapágyak drágák, de vannak - a bolygómű biztosítószege (nem tomm mia rendes neve) ki van lazúlva, keress egy másik bolygó művet.

Én is köszönöm a cserét!

Posted: Mon Jan 08, 2007 1:13 am
by Blant
Pénteken valszeg szétbontom ls remélem kiderül :-)

Posted: Thu Jan 11, 2007 10:58 pm
by szszaby
Nekem Type9-es váltó van fönt híg olajjal (Balázs tanácsára), de minusz fokoknál alig tudom betolni kettőbe meg háromba, de ha bemelegszik meg semmi gond vele.
Olajcsere előtt meg még rosszabb volt.

Posted: Fri Jan 12, 2007 12:36 am
by Nitrobuster
szszaby wrote:Nekem Type9-es váltó van fönt híg olajjal (Balázs tanácsára), de minusz fokoknál alig tudom betolni kettőbe meg háromba, de ha bemelegszik meg semmi gond vele.
Olajcsere előtt meg még rosszabb volt.
Hát a type9 érzékeny az olajra gyárilag is 75w 90s félszintetikus lötty kell bele. De igazán a szintetikussal fasza.

Posted: Fri Jan 12, 2007 2:04 am
by Blant
ALapvetően szar a T9 :P
Viccen kíívül. Az enyém is szarul veszi a 2-t. A vissza 2-t különös szarul az pedig gáz, mert ugye azz én kis 2,3 am bizony 4000fölött tud meglepetőset :twisted: Gondolkozom a T5ön... az állítólag jobb :-) Én most full szinti méregdrága Castrolt fogok benne kipróbálni

Posted: Fri Jan 12, 2007 10:26 am
by gigford
Szerintem azt a legjobb belerakni amit a gyar eloir.
Keritettem Ford szervizbol Ford spec 75W90es valtoolajat, 3000ft/volt literje, nem olcso, de igy tudom, hogy jo kerult bele.
Azt mondtak a szervizben sok kulonbseg van a legtobb helyen arult 80W90es es a 75W90es kozott, meghalalja a valto a megfelelo olajat.

Posted: Fri Jan 12, 2007 9:19 pm
by szszaby
Blant wrote:ALapvetően szar a T9 :P
Viccen kíívül. Az enyém is szarul veszi a 2-t. A vissza 2-t különös szarul az pedig gáz, mert ugye azz én kis 2,3 am bizony 4000fölött tud meglepetőset :twisted: Gondolkozom a T5ön... az állítólag jobb :-) Én most full szinti méregdrága Castrolt fogok benne kipróbálni
Nekem miután beveszi vagyis kapcsolgatok egy párszor kb egy km. után kattanva egy kis reccsenéssel veszi be. Viszont visszaváltásnál semmi baja beveszi mint a huzat. :shock: