Page 9 of 14

Re: tomtom

Posted: Thu Aug 05, 2010 1:09 pm
by Tibi
lámpatartóval miujs ? Galvanizálva van vagy csak árány fezstík vót kéznél ? :-D

Re: tomtom

Posted: Thu Aug 05, 2010 1:29 pm
by nyujoe
...szigorúan galvanizálva :nem:

Re: tomtom

Posted: Mon Nov 22, 2010 4:25 pm
by tomtom
valami csak-csak készül.

(nem, nem fekete, kék!)

Re: tomtom

Posted: Mon Nov 22, 2010 5:37 pm
by Tibi
tetszetős. Megnézném azért kékben is ! :-D

Re: tomtom

Posted: Mon Nov 22, 2010 9:00 pm
by szszaby
Növeld meg a közös szívócsatornákat, sokkal jobb lesz vele a moci.

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 9:55 am
by tomtom
szszaby wrote:Növeld meg a közös szívócsatornákat, sokkal jobb lesz vele a moci.
azokat, amelyek 2 hengert etetnek?

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 10:26 am
by szszaby
tomtom wrote:
szszaby wrote:Növeld meg a közös szívócsatornákat, sokkal jobb lesz vele a moci.
azokat, amelyek 2 hengert etetnek?
Igen.

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 10:46 am
by Natalie Driver Gabe
szszaby wrote:Növeld meg a közös szívócsatornákat, sokkal jobb lesz vele a moci.
Lehetőség szerint polírozd fel.
Annak is nagyon fog örülni.

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 12:53 pm
by szszaby
Natalie Driver Gabe wrote:
szszaby wrote:Növeld meg a közös szívócsatornákat, sokkal jobb lesz vele a moci.
Lehetőség szerint polírozd fel.
Annak is nagyon fog örülni.
Alap motornál semmit se jelent.

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 1:03 pm
by Natalie Driver Gabe
Ezt fejtsd ki egy kicsit.

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 1:09 pm
by Tibi
Valahol olvastam, hogy nem is érdemes teljesen simára polírozni de nem emlékszek, hogy volt. Valakinek rémlik valami ilyesmi ?

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 1:11 pm
by Süni
Tibi wrote:Valahol olvastam, hogy nem is érdemes teljesen simára polírozni de nem emlékszek, hogy volt. Valakinek rémlik valami ilyesmi ?
Karbisnál van jelentősége, hogy legyen egy kis érdesség a szívócsőben, ezáltal is "kavarva" a benzin-levegő elegyet.

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 1:17 pm
by Natalie Driver Gabe
Süni wrote:
Tibi wrote:Valahol olvastam, hogy nem is érdemes teljesen simára polírozni de nem emlékszek, hogy volt. Valakinek rémlik valami ilyesmi ?
Karbisnál van jelentősége, hogy legyen egy kis érdesség a szívócsőben, ezáltal is "kavarva" a benzin-levegő elegyet.
Van olyan aki meg a simára esküszik.
a levegőnek nem jobb ha sima ??

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 1:39 pm
by Tibi
Natalie Driver Gabe wrote:a levegőnek nem jobb ha sima ??
valami olyasmi a mondás, hogy karbisnál ha túl sima a felület akkor cseppekbe összeáll a benzin és nem képez jó keveréket. Most az érdes felületet ne úgy képzeld el mint egy sajtreszelőt. Régen olvastam és csak fél szemmel. Nem tudom 100 % megmagyarázni. Mondjuk tomtom cucca nem karbis. Valószínűleg a lelked megnyugszik ha kipolírozod a k-jet szívócsatornáit de akkor is marad egy közösített leömlős hengerfej a mocidon amit nem kifejezetten verseny alkalmazásokra fejlesztettek ki. Tehát szerintem nem éri meg foglalkozni vele, max a féltéglákat leütöd bentről csak is kizárólag a miheztartás végett. Szerintem.

Re: tomtom

Posted: Tue Nov 23, 2010 1:55 pm
by szszaby
Tibi wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:a levegőnek nem jobb ha sima ??
valami olyasmi a mondás, hogy karbisnál ha túl sima a felület akkor cseppekbe összeáll a benzin és nem képez jó keveréket. Most az érdes felületet ne úgy képzeld el mint egy sajtreszelőt. Régen olvastam és csak fél szemmel. Nem tudom 100 % megmagyarázni. Mondjuk tomtom cucca nem karbis. Valószínűleg a lelked megnyugszik ha kipolírozod a k-jet szívócsatornáit de akkor is marad egy közösített leömlős hengerfej a mocidon amit nem kifejezetten verseny alkalmazásokra fejlesztettek ki. Tehát szerintem nem éri meg foglalkozni vele, max a féltéglákat leütöd bentről csak is kizárólag a miheztartás végett. Szerintem.
Valami ilyesmi.