érdekes dolgok a nagyvilágból:)

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Olvasgattam az index-en a veterános topciot, ott mutatott be valaki egy 83-as RR Silver Spirit-et. Na, abban is K-Jetronic van, csak nem lehet olyan rossz ha a RR is használta 8)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

az :evil:
jó ez a fogyasztási társadalom... ugyanez van a mobiltelefonoknál, ami a kedvenc témám, valaki évente újat vesz... minek? áááááá.... hamarosan jönnie kell ismét egy gazdasági válságnak, mert ez a gerjesztett fogyasztói társadalom nem életképes :?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

"erdekes" cikk, de szerintem ezt már mind tudtuk, csak leírva még elrettentőbb. Pont tegnap este beszélgettünk egy barátommal,h az a baj az emberekkel, hogy akinek nincs autó a segge alatt az már csak egy utolsó senkiházi hulladék és ha havi 20ezer a jövedelme akkor is befizet belőle 18ezret a törlesztőre mert ő lenni akar valaki, nem járhat busszal mint a pórnép! Még meglátják a szomszédok és megszólják, hogy nézd már a 'csögöt busszal jár muhahahaha! Éppen szakmai gyakon vagyok egy helyen, ott is ugyan ez megy. Fiatal srác, keres x-et ( nem sokat ), itthagyja a helyet elmegy máshová még kevesebbért, de már veszi is a 8éves puntót....aztán majd jól visszaveszik tőle! Na mindegy végülis, a mi "roncsaink" még elmennek 1 pár km-t az biztos! És nem hiszem, hogy bárki leszólna egy Caprit, csak mert öreg !! :D
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Hát én nem is adom el a Caprit az fix és azthiszem, hogy a Lanceremet sem igen fogom lecserélni, mert tudom, hogy az még nem ennek jegyében készült. És ha már a pdtdiknél tartunk hát én is hallottam egy két cifrát róluk egy autószerelő havertól... Pl a szelepdekli alatt futó injektorvezérlő kábelköteg amit 30ezrenként cserélni kéne, de nem szokták, mert drága...Vegyen csak bárki pdtdit 3-4 évesen...
Szomorú, hogy a világ az egytre durvább fogyasztásra ösztönzés mellett a felületesség, a sekélyesség és a teljes érzelmi sivárság felé halad... Lassan gépek leszünk.
Persze mi még 10 év múlva is összegyűlünk majd, hogy megpörgessük a hátsókereket és telerajzoljuk az aszfaltot a középső újunkat mutatva ennek a szar világnak :-) És mi ettől vagyunk mások! :twisted: :fu: :laza:

Nagy tapsot kérek magunknak!

Tisztelet Mindenkinek!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Ezt olvastam nemreg a totalcar nepiteleteben a 24V Cossirol:

Szeretem ezt a dögöt mert Scorpio fan vagyok de emberek.....a régi Vas az meg volt építve.....de ez valami rettenet!!! A 2db lánc benne annyira komolytalan hogy a Kemping bringákon vastagabb van. Nah meg aki ezt megtervezte annak csak Gratulálni tudok....már csak azért is mert az alapoknál elcseszte a Mérnök ÚR a munkát. Eleve hogy lehet a kábelkorbácsot a Hengerfejek között elvezetni ahol a legmelegebb a szitu?? Ebb?l fakadóan a Vezetétek ropira égnek és a Híres váltó amit alátettek úgy elszáll mint a gy?zelmi zászló. Mivel a EEC V vezérli....ebb?l jön hogy ha indirekt jeleket kap t?le akkor a Váltónkat tehetjük a szemétbe. A vezérlésr?l annyit hogy a 2 Láncfeszít? patronunk a Motor fels? részén talalhatóak. Tehát mire megkapják az olajat addig dara dara dara van.....ezért fog id? el?tt a Láncunk szakadni. Nem mesélek többet mert a Többit már tudjátok....vagy ha nem majd tapasztaljátok.....de sajna még így is szeretem ezt Hulladékot!

Hibalista
Amik eddig belekerültek:
- 2 db Lánc (mert szakad)
- 2 db láncfeszít? patron
- az összes láncvezet?
- 12 szelep
- tömítésgarnitúra
- 2 db lambda szonda
- MAF szenzor
- Kiegyenlít? tartáj (mert a nagy nyomástól szétreped


Ugylatszik a cossi sem a regi mar... :roll:
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

gigford wrote:Ezt olvastam nemreg a totalcar nepiteleteben a 24V Cossirol:

Szeretem ezt a dögöt mert Scorpio fan vagyok de emberek.....a régi Vas az meg volt építve.....de ez valami rettenet!!! A 2db lánc benne annyira komolytalan hogy a Kemping bringákon vastagabb van. Nah meg aki ezt megtervezte annak csak Gratulálni tudok....már csak azért is mert az alapoknál elcseszte a Mérnök ÚR a munkát. Eleve hogy lehet a kábelkorbácsot a Hengerfejek között elvezetni ahol a legmelegebb a szitu?? Ebb?l fakadóan a Vezetétek ropira égnek és a Híres váltó amit alátettek úgy elszáll mint a gy?zelmi zászló. Mivel a EEC V vezérli....ebb?l jön hogy ha indirekt jeleket kap t?le akkor a Váltónkat tehetjük a szemétbe. A vezérlésr?l annyit hogy a 2 Láncfeszít? patronunk a Motor fels? részén talalhatóak. Tehát mire megkapják az olajat addig dara dara dara van.....ezért fog id? el?tt a Láncunk szakadni. Nem mesélek többet mert a Többit már tudjátok....vagy ha nem majd tapasztaljátok.....de sajna még így is szeretem ezt Hulladékot!

Hibalista
Amik eddig belekerültek:
- 2 db Lánc (mert szakad)
- 2 db láncfeszít? patron
- az összes láncvezet?
- 12 szelep
- tömítésgarnitúra
- 2 db lambda szonda
- MAF szenzor
- Kiegyenlít? tartáj (mert a nagy nyomástól szétreped


Ugylatszik a cossi sem a regi mar... :roll:
ez népítélet, de ott nem mindig az okosságot írják. Attol függetlenül, lehet ,hogy gyengébb minőségű mint a régebbi. Bár nem hiszem, hogy hülyék tevezték :)
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Én sem hiszem, hogy hülyék tervezték csak már nem a tartósság a cél.
Az a lényeg hogy szép és eladható legyen. Teljesítse az emissziós előírásokat hiper-szuper legyen amig kihozza az ember a szalonból és hogy utánna mi van már vele az senkit sem érdekel, a tulajt kivéve.
Az újak már pár kilométer után lötyögnek, kopognak, füstölnek, szétesnek.
A mai autók nem futnak már 1 millió km-et a legtöbb 200,000 km után kukába való.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

pedálos ótó :) egy rokonunknak volt Moszkvics tipusú, nekem nem jutott az sem :)
Image Image

http://cgi.ebay.co.uk/Original-Ford-Cap ... dZViewItem
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Tibi wrote:pedálos ótó :) egy rokonunknak volt Moszkvics tipusú, nekem nem jutott az sem :)
Image Image

http://cgi.ebay.co.uk/Original-Ford-Cap ... dZViewItem
Milyen jó lenne a gyereknek! :lol: :lol: :lol:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

nem rossz, nem rossz... :burn:
A külső felvételek többet mutatnak az autóból...van benne kraft! :ru:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

Nem gyenge! :twisted:
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

És ez élőben még "borzasztóóóóbb" :P
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Mik a paraméterei a gép"ÁLLAT"-nak :lol: :lol: :lol:
1973 TAUNUS SW 1600 XL
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

taunus73sw wrote::lol: :lol: :lol: :lol:
Mik a paraméterei a gép"ÁLLAT"-nak :lol: :lol: :lol:
mire gondolsz?
megmérve még nem volt de 200ló és kerek 1 tonna (hídmérlegen, kb 30 liter benzinnel)
G szemes futómű, hegesztett 3.75-ös difi, bilstein rugók, lindor-koni gátlók...
Post Reply