cosworth
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Szerintem nem kéne annyira lehúzni a T9-et. Ha jól tudom a tickford turboban is T9 van 205le és 350Nm. És akkor nem írtam a turbo technics
F16-os kitt-ről. És kb van egy rakatnyi 250le körüli turbo capri a neten.
És még talán itthon is találni egy-két erősebb példányt T9-el.
Tehát szerintem egy próbát megér.
F16-os kitt-ről. És kb van egy rakatnyi 250le körüli turbo capri a neten.
És még talán itthon is találni egy-két erősebb példányt T9-el.
Tehát szerintem egy próbát megér.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Ugye hogy mondtam, hogy menni fog! :Pdriver wrote:NA mostmár végleg kijelenthetem hogy elkészült a COSWORTH one!...
Most akkor megvan a moci ?Tibi wrote:...Remélem hamarosan csatlakozhatok én is a cossie famíliához ;)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Igen, és remélem Soni olvassa a sorokat, mert meg kell kövezzem magam nála. Ugyanis nemrég még viccesen írtam hogy Fehérváron van a szélesített Capri Klub, de akkor nálunk lassan a lehet nevet váltani a cossie-mók Capri Klubra....gizmo wrote:Hi!Tibi wrote:Igen, holnap trélerezzük el :) mert autóval együtt van, csak a váltó nem kellett, ezért nem lábon jön.Pudva wrote:Most akkor megvan a moci ?
Ez gyors volt, sokat nem gondolkoztál a Cossie átépítésen, az biztos!:D 8)
Mi lesz itt jövőre...![]()
Ja és Gizmo, lehet hogy még németbe se kell mennünk, már ha érted mire gondolok...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Pontosan milyen elektronikával? Nem vagyok most teljesen képben hogy miket is igértem és kinek, Szombathely-Bp közt ingázok a napokban, és 8-töl hajnal 3-ig tart a meló. De legalább fizetik...driver wrote:NA mostmár végleg kijelenthetem hogy elkészült a COSWORTH one!
Szépen jár a moci, már csak némi finom beállitásra van szükség, meg Bogyo mester ados még némi elektronikával![]()
Nagyon hálás vagyok neki, nélküle nem ment volna, még mindig a gyujtással tökölődnék,vagy felhagytam volna az egész projektel.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Gratula!driver wrote:NA mostmár végleg kijelenthetem hogy elkészült a COSWORTH one!
Szépen jár a moci, már csak némi finom beállitásra van szükség, meg Bogyo mester ados még némi elektronikával![]()
Nagyon hálás vagyok neki, nélküle nem ment volna, még mindig a gyujtással tökölődnék,vagy felhagytam volna az egész projektel.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Egy részt igaz, hogy gyorsan döntöttem, más részt viszont nem. Régóta agyaltam, hogy 2.8 tuning legyen vagy 24v. Azért egy komolyabb 2.8 tuning szerintem bőven übereli a 24v összes költségét, tekintve, hogy szerintem egy jó tuning alapja mindeképpen egy full felújított motor kell, hogy legyen. Itt meg kell fizetni az embert, a gépmunkát az alkatrészeket és akkor még mindig ott van, hogy ez egy bizonytalan nem kipróbált motor. A 24v mellett az szólt, hogy alapból 200 ló és 12 évvel fiatalabb :) . A hátrányokat már mindenki tudja. Mondhatjuk úgy is, hogy a könnyebbik végét fogtam meg a tuningnak. Azt viszont elég gyorsan eldöntöttem, hogy elhozom. Itt volt néhány utcányira. Annyira sokat nem hirdetnek, ha kintről sikerül is behoznom egyet, akkor azért még mindig el kell menni....a lényeg a lényeg, ő az:gizmo wrote:Hi!
Ez gyors volt, sokat nem gondolkoztál a Cossie átépítésen, az biztos!:D 8)
Mi lesz itt jövőre...![]()


