sos

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Post by Árpi »

Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán

2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Ez a motor nem volt sierrákban csak 8 szelepest raktak gyárilag (kivéve cossi) :D
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Árpi wrote:
Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán

2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Ez a motor nem volt sierrákban csak 8 szelepest raktak gyárilag (kivéve cossi) :D
Sosem mondtam,h abban volt ;)
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Post by Árpi »

Tibi wrote:
Árpi wrote:
Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán

2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Ez a motor nem volt sierrákban csak 8 szelepest raktak gyárilag (kivéve cossi) :D
Sosem mondtam,h abban volt ;)
:oops: :oops: Bocsesz :D :wink:
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán

2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Hát az EEC-V -el felejtős. Hacsak nem mókolsz rá gyujtást spéci elektronikával, mert oldod meg az EFI-t vagy alakítod át karbira akkor nehéz lesz. Hacsak nem lehet ugy megoldani int a cossie-knál, hogy EEC-IV-es EFI-vel összerakni...
Jogos. De egy N9A a Sierrából már egyszerűbb eset (8v, max 125 Le, EEC IV) és eléggé barátságos, hogy a nyomatékcsúcs megvan már 2500-nál.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

proteus wrote:
bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán

2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Hát az EEC-V -el felejtős. Hacsak nem mókolsz rá gyujtást spéci elektronikával, mert oldod meg az EFI-t vagy alakítod át karbira akkor nehéz lesz. Hacsak nem lehet ugy megoldani int a cossie-knál, hogy EEC-IV-es EFI-vel összerakni...
Jogos. De egy N9A a Sierrából már egyszerűbb eset (8v, max 125 Le, EEC IV) és eléggé barátságos, hogy a nyomatékcsúcs megvan már 2500-nál.
Na igen, ez a DOHC amit árulok egy másik topikban...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Tud valaki holnapra (vasárnap) utánfutót? Délután körül kéne...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Sziasztok!

Gyors segítségre lenne szükségem! A 9x13-as felni elfér a capri alatt szélesítés nélkül? Van kilátásban olcsón.
Ez lenne az:

Image
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

Dartonit wrote:Sziasztok!

Gyors segítségre lenne szükségem! A 9x13-as felni elfér a capri alatt szélesítés nélkül? Van kilátásban olcsón.
Ez lenne az:

Image
ET szám? attól függ, de valszeg peremezni mindenképp kell, ha nem minimálisan szélesíteni, másrészt ezt kicsit körülményes lesz gumizni.
nem lehetetlen, csak drága és sajnálni fogod használni :)
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

ET számot nem ír, de Caprihoz, és MKI-II-es Escorthoz írja.
Nem lenne drága. 42000 Ft. + száll. költs. kb 10000 Ft
Ennyit megérne, csak szélesíteni nem akarom, mert nekem nem tetszik.
:?
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Dartonit wrote:Sziasztok!

Gyors segítségre lenne szükségem! A 9x13-as felni elfér a capri alatt szélesítés nélkül? Van kilátásban olcsón.
Ez lenne az:

Image

Hi! Sztem el foglak keseriteni... az ar 1db felnire vonatkozik es a postakoltseg 1db felninek angliaba postazasa...peterlloyd...
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Uff. Basszus. Köszi. :oops:
Akkor felejtős.

A szállítási költséget az Usaból számoltam, ugyanis haverom cége onnan importál, úgyhogy a szállítási költség stimmel volna, dehát... :cry:
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Dartonit wrote:Uff. Basszus. Köszi. :oops:
Akkor felejtős.

A szállítási költséget az Usaból számoltam, ugyanis haverom cége onnan importál, úgyhogy a szállítási költség stimmel volna, dehát... :cry:
A minilite angol ceg sztem :roll: de nem vagyok benne biztos
A felni is angliaban van, anglian beluli postara ir 10fontot...az a megteveszto,hogy odairja, hogy worldwide postazza aminek konnyen bedolhet az ember ha nincs otthon ebayben, de arra kulon ajanlatot kell kerni melyik orszagban mennyi, es akkor jon ra meg az ado+ba.. :(
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Ok, értem. Tényleg nem vagyok otthon az ebay-ben.
:wink:
Ha már nem lehet ilyen tuti felnim, mekkora a max gumi ami felmegy a meglévő 7"-ra? 235/60-at fel lehet erőltetni?
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Dartonit wrote:Ok, értem. Tényleg nem vagyok otthon az ebay-ben.
:wink:
Ha már nem lehet ilyen tuti felnim, mekkora a max gumi ami felmegy a meglévő 7"-ra? 235/60-at fel lehet erőltetni?
Felmegy minden eroltetes nelkul, nekem is az van. A segget viszont meg kell emelni kulonben eppen befer, de ha gyengecskek a laprugok akkor minden uthibanal bekarcolja a gumit.
Vagatsz kazanlemezbol ket kb 15cmes darabot, lyukakat ra(a lemezdarab also reszere furhatsz 2-3 lyukat is igy lehet valtoztatni a seggmagassagot) a laprugo hatso felfogatasi pontjahoz betoldod es ugy mar rendesen befer. A sulyelosztasnak nem tesz jot, a leheto legmelyebre rakd.
De ha jol meg van ivelve vagy potlapozva a rugo akkor lehet ugy is elfer, nem kell lemezelni(ezt a lemezes akciot ugy sem nagyon szivlelik muszakin)
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Szia!

Ezt a felnit én is néztem :)

Nekem a 7-es RS felniken volt 235/60as guma, + lap volt a hátsó rugómban, így elfért, nem ért bele. Viszont ha tudsz ilyen gumit, szólj, érdekelne :)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
Post Reply