sos
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Simán! 20 eur-ért jöhet azonnal a 4db! 8) nem is extrém méret, a turbón ez volt gyárilag elöl-hátul! :DDartonit wrote:Használt 90%-os is érdekel? Egy faszinger hord ilyeneket külföldről darabját 5 euroért. Nem tudom ilyen extrém méret van-e, de szólok, ha okosabb leszek. Ezt a vonalat én is csak most derítem fel.
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
hátul elfér keményebb gátlóval. nekem ilyen van fenn 8 colos + 25 mm pogi, ami pont 9 col...Dartonit wrote:Sziasztok!
Gyors segítségre lenne szükségem! A 9x13-as felni elfér a capri alatt szélesítés nélkül? Van kilátásban olcsón.
Ez lenne az:
elölre nem jó...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
ha angliából jön akkor nincs adó. nekem az usa-ból jött a 4 felni, ami nagyon hasonlít a minilite-ra. 40 volt a posta az usa-ból, 10 a vám, és igy megállt a 4 felni 140-be. a minilite angliából kb 220 lenne a 4 db, vadi uj. itthon lehet kapni ats classic-ot 8x13-at, de annak is 54 darabja... Én már utánnajártam ennek nem is olyan régen...gigford wrote:A minilite angol ceg sztemDartonit wrote:Uff. Basszus. Köszi.![]()
Akkor felejtős.
A szállítási költséget az Usaból számoltam, ugyanis haverom cége onnan importál, úgyhogy a szállítási költség stimmel volna, dehát...de nem vagyok benne biztos
A felni is angliaban van, anglian beluli postara ir 10fontot...az a megteveszto,hogy odairja, hogy worldwide postazza aminek konnyen bedolhet az ember ha nincs otthon ebayben, de arra kulon ajanlatot kell kerni melyik orszagban mennyi, es akkor jon ra meg az ado+ba.. :(
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- szerszámadogató
- Posts: 38
- Joined: Thu Jan 27, 2005 1:57 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
benzines az olaj, hogy is van ez?
Hali!
Mint már többen is olvashattátok, problémám adódott, segítségre lenne szükségem. Valamilyen úton-módon benzin szagú az olaj, AC pumpa cserélve sokadszor. Sajnos én nem nagyon vagyok otthon a motorokban ezért kérdezősködtem ismerősöktől. Felmerült hibaforrások: a karbi (1.3 helyett 1.6 van fenn, rudazata is kissé avétos.) és a dugattyú olajlehúzó gyűrű.
Bocs ha hülyeséget írtam....
Ha van valami tippetek mit kéne tenni, azt ne tartsátok magatokban!!
Viszont 1.3 -as karbi ha az a baja ha nem, akkor is kellene nekem...
köszi
Mint már többen is olvashattátok, problémám adódott, segítségre lenne szükségem. Valamilyen úton-módon benzin szagú az olaj, AC pumpa cserélve sokadszor. Sajnos én nem nagyon vagyok otthon a motorokban ezért kérdezősködtem ismerősöktől. Felmerült hibaforrások: a karbi (1.3 helyett 1.6 van fenn, rudazata is kissé avétos.) és a dugattyú olajlehúzó gyűrű.
Bocs ha hülyeséget írtam....
Ha van valami tippetek mit kéne tenni, azt ne tartsátok magatokban!!
Viszont 1.3 -as karbi ha az a baja ha nem, akkor is kellene nekem...

köszi
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: benzines az olaj, hogy is van ez?
még mindig azt a tartom, hogy nem értem hogy lehet az olaj benzines bármi karbi hiba miatt. Hol tud a benya belefolyni a benzinbe a karbiból????prefect wrote:Hali!
Mint már többen is olvashattátok, problémám adódott, segítségre lenne szükségem. Valamilyen úton-módon benzin szagú az olaj, AC pumpa cserélve sokadszor. Sajnos én nem nagyon vagyok otthon a motorokban ezért kérdezősködtem ismerősöktől. Felmerült hibaforrások: a karbi (1.3 helyett 1.6 van fenn, rudazata is kissé avétos.) és a dugattyú olajlehúzó gyűrű.
Bocs ha hülyeséget írtam....
Ha van valami tippetek mit kéne tenni, azt ne tartsátok magatokban!!
Viszont 1.3 -as karbi ha az a baja ha nem, akkor is kellene nekem...![]()
köszi

én inkább gyűrűre szavaznék inkább...

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Én olajat cserélnék. Ha híg lötty zúdul ki, akkor benzines, ha nem, akkor behaluzzátok a benzinszagot 
Hol szagoljátok meg az olajat? A motor fölé hajolva, a betöltőn át? Mert akkor a karbi szagát érzed
Ha füstöl is, akkor gyűrű, de csak ha kék füst! Fekete füstnél sok anyagot kap! Nagyon könnyen lehet, hogy gáz az ötletszerűen nagyobb karbi. Pont most tanultam egy igen tiszteletreméltó karbi gurutól, hogy pár század miliméterrel nagyobb fúvókaátmérő már nagy baj lehet. Mi ezt most tapasztaltruk Lanttal élőben egy 32/36DGAV weberen, amiben a gyári Capri helyett Lada fúvókák voltak. 135/130as méret helyett 125/150 volt bent... elég volt ahoz, hogy az autó 17et egyen és sehyohgy ne menjen... Most kb 120LE-t tudhat, legalábbis a Mitsumat (113LE 1,6) lenyomja
Szal ennyit számít 

Hol szagoljátok meg az olajat? A motor fölé hajolva, a betöltőn át? Mert akkor a karbi szagát érzed



A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
-
- szerszámadogató
- Posts: 38
- Joined: Thu Jan 27, 2005 1:57 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Szaglászás a nívó pálca végén történt, nem hiszem hogy behaluznám mivel többen is érezzük. Nemrég ment át különben a műszakin, előtte volt szerelőnél, aki a 2.-ik ac pumpát cserélte( én vettem meg hozzá, origin volt) és akkor is a leengedett olaj híg volt. Ő azt mondta, hogy a karbi miatt !szivatót! használni tilos. Gondolom mert több benzint kaphat, és motorleállításnál az ?lecsurog? vagy passz.
Hát azóta szivatót nem használok van szép új ac-m is de továbbra is"valami bűzlik Dániában" Amúgy kicsi benyószag van az utastérben is...
Füst fehér a gép megy, erő van benne. Tanácstalan vagyok. :(
Hát azóta szivatót nem használok van szép új ac-m is de továbbra is"valami bűzlik Dániában" Amúgy kicsi benyószag van az utastérben is...
Füst fehér a gép megy, erő van benne. Tanácstalan vagyok. :(
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Teljesítmény szempontjából semmiben. Minimális eltérések voltak a felszereltségében az L/GL-hez képest annyi volt a változás, hogy 6órás műszeregységet kapott meg ott vannak a matricák amiből két variáns volt. Egyébként a GT4 eredetileg 1600-as és a Zakspeedek homologizálása miatt született.Capri2.0 wrote:Üdv!
Nem találtam kérdésemre megfelelő topicot, és azért teszem fel itt.
A kérdés az lenne, hogy a 2000-es GT4 mibe különbözik a "sima" 2000-estől. Elsősorban teljesítmény szempontjából érdekelne.
Köszi Mindenkinek!
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 74
- Joined: Fri Sep 29, 2006 9:14 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc
- Contact:
[quote="proteus]Teljesítmény szempontjából semmiben. Minimális eltérések voltak a felszereltségében az L/GL-hez képest annyi volt a változás, hogy 6órás műszeregységet kapott meg ott vannak a matricák amiből két variáns volt. Egyébként a GT4 eredetileg 1600-as és a Zakspeedek homologizálása miatt született.[/quote]
Köszi az infot. Ment egy PÜ.
Köszi az infot. Ment egy PÜ.

Ford Capri 2.0 1982
3 CAPRI van Miskolcon:)
3 CAPRI van Miskolcon:)
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest