Nekem a Weber-re 8mm Ac-tól a karbi-ig és 6mm karbi visszafolyója.
Gondolom az Ac és tank között is 8-as.Szerintem 2x4m kell.De spárgával 10 perc alatt lemérheted.
Ha nem akarod kicserélni a kaszni alján levő kemény müanyag csövet is, akkor nem is kell 4 méter. Én csak a tank és a kemény cső, meg a karbi-ac-kemény cső közt cseréltem ki, mert az volt gumicső és elég rosszul nézett ki. Oda elég volt kb 3 méter össz.
Nekem a Weber-re 8mm Ac-tól a karbi-ig és 6mm karbi visszafolyója.
Gondolom az Ac és tank között is 8-as.Szerintem 2x4m kell.De spárgával 10 perc alatt lemérheted.
nekem nincs visszafolyó-ág, így arra nem kell. Akkor ha jól értem 3m elég...
Hát nem tudom honnét szerzel kemény pvc csövet(már egy ideje keresek)
mert ezt tudod felpattintani a régi helyére(külső atmérő 8mm).
Tanktól a bölcsőig közel 4méter lehet. A bölcsőtől az ac-ig rugalmas gumicső, ac-tól a karbiig szintén gumicső ez össz 1,5m.
Nitrobuster wrote:Hát nem tudom honnét szerzel kemény pvc csövet(már egy ideje keresek)
mert ezt tudod felpattintani a régi helyére(külső atmérő 8mm).
Tanktól a bölcsőig közel 4méter lehet. A bölcsőtől az ac-ig rugalmas gumicső, ac-tól a karbiig szintén gumicső ez össz 1,5m.
a műanyag csőnek nincs baja, a gumik kezdenek nagyon szarul kinézni... csak azokat cserélném le.
a forum gyomlálása közben találtam rá a topikra, és hátha valaki rászorul az infóra: a kocsi alján futo 2 müanyag benzincső igen egyszerüen kicserélhető, 2 db lada alsó benzinvezetéket kell venni. ez fémből van, kb 800 ft/db, és ha a két végéből levág az ember akkor szinte alig kell hajlítani rajta, tök passzol a capri alján a gyári helyekre. nekem is ez van a kocsi alatt...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Valaki legyen oly szives es nezze meg nekem hany mmes es milyen modon csatlakozik a k-jet visszafolyo csove a tankba.
A bosch k-jetes acjának a szivooldala 15mmes(ha jol tudom) a kilepo oldal pedig joval kisebb atmeroju. Ez ugy általanosan jellemezo az ackra? Mi ennek az eltérésnek lényege?
Az uj tankomon a kilépöcso csak 8mmes igy meg kell oldanom, hogy az ac 15mm-e összejojjon a 8mm-el.
Lehet kapni 15-12 atalakitot meg 12-8ast, de nem valami elegáns megoldas.
Adodhat e ebbol vmi probléma, hogy az ac csak 8mmes csobol tudja szivni a naftát?
Ha jól tudom nekem 8mm(már rég mértem).
Szerintem csak esztergánnyal forgass le egy átalakítot az biztos jó lesz.
De lehet, hogy az ac-nak nem fog tetszeni a 8mm-s bemenő, dehát próba szerencse.
Nitrobuster wrote:Ha jól tudom nekem 8mm(már rég mértem).
Szerintem csak esztergánnyal forgass le egy átalakítot az biztos jó lesz.
De lehet, hogy az ac-nak nem fog tetszeni a 8mm-s bemenő, dehát próba szerencse.
gigford wrote:Valaki legyen oly szives es nezze meg nekem hany mmes es milyen modon csatlakozik a k-jet visszafolyo csove a tankba.
A bosch k-jetes acjának a szivooldala 15mmes(ha jol tudom) a kilepo oldal pedig joval kisebb atmeroju. Ez ugy általanosan jellemezo az ackra? Mi ennek az eltérésnek lényege?
Az uj tankomon a kilépöcso csak 8mmes igy meg kell oldanom, hogy az ac 15mm-e összejojjon a 8mm-el.
Lehet kapni 15-12 atalakitot meg 12-8ast, de nem valami elegáns megoldas.
Adodhat e ebbol vmi probléma, hogy az ac csak 8mmes csobol tudja szivni a naftát?
Azért szokott a befolyo oldalon 15 mm lenni a cső, mivel ott nincs nyomás, és kell ekkora átmérő hogy az AC megfelelő menyiséget tudjon "szivni" a tankból. A Fekete Laci járt ugy, hogy a vékony csövön nem tudta felszivni a nyálat az AC, bár neki a távolság nagy volt, mivel a motortérbe tette elöször az AC-t. Ha elég rövid a csö az AC és a tank között akkor nem lesz gond szerintem. Bár ahogy néztem ezek a külsö AC-k nem nagyon szívnak, tehát pl nagyon magasra sem tudja felszívni a nyálat. Addig tud szépen dolgozni amig, nem kell nagy szivohatást kifejtenije...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Megprobalom minel kozelebb rakni az act akkor a tankhoz, hatha jo lesz neki...
Ha nem, akkor fel kell nyitni a tankot es kicserelni az egesz szivocsovet nagyobb atmerojure...de ezt nem nagyon szeretnem :?
Nitrobuster wrote:Ha jól tudom nekem 8mm(már rég mértem).
Szerintem csak esztergánnyal forgass le egy átalakítot az biztos jó lesz.
De lehet, hogy az ac-nak nem fog tetszeni a 8mm-s bemenő, dehát próba szerencse.
A csatlakozas csak sima ratolos-bilincses?
Most épp melyikre gondolsz? A szívóoldalon sima bilincses a visszafolyóágon is :D Csak a visszafolyóágon vigyázni kell, mert hamar sprickolhat És akkor hamar teli lesz a csomagtartód benzinnel.
Nitrobuster wrote:Ha jól tudom nekem 8mm(már rég mértem).
Szerintem csak esztergánnyal forgass le egy átalakítot az biztos jó lesz.
De lehet, hogy az ac-nak nem fog tetszeni a 8mm-s bemenő, dehát próba szerencse.
A csatlakozas csak sima ratolos-bilincses?
Most épp melyikre gondolsz? A szívóoldalon sima bilincses a visszafolyóágon is :D Csak a visszafolyóágon vigyázni kell, mert hamar sprickolhat És akkor hamar teli lesz a csomagtartód benzinnel.