Pont ezekre a halakra gondoltam.....
Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
KÖSZI TIBI
Pont ezekre a halakra gondoltam.....
Pont ezekre a halakra gondoltam.....
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Ez Rover?Dartonit wrote:Azt hiszem én voltam az egyik legnagyobb ellenzője a más márkájú moci Capriba való szerelésének, de 20ezerért nem bírtam otthagyni, és a hangjától kivert a víz. De hát ez még mindig jobb mint a Toyota ( bocs szszaby :D).
És mivel már ki van taposva előttem az út, indul a Vényóc projekt.![]()
Egyébként Gratula. Várjuk a részleteket. Először is a mociról valamit :)
Aha, Rover. Egyenlőre 3.5 V8 160 Le-vel, de LandRoveresek mondták, hogy a 3.9-es furatnöveléssel, és dugócserével megoldható viszonylag olcsón, egyébként teljesen ugyanaz a két moci. A későbbiekben még majd sportveztengely(ez még nincs meg), négytorkos karbi (asszem Pontiacról van), kompressziónövelés, szívótoroknagyobbítás és az kb 230 ló. Nem tudom igaz-e, de ha a fele is igaz, már elégedett leszek. Még arra leszek kiváncsi, hogy pontosan hány kiló lehet a blokk, mert fene könnyűnek tűnik. (a sierracorneren 150-nek írják)
Legalább jót tesz a súlyelosztásnak.
Szszaby remélem nem haragszol, ezt nem tudtam kihagyni.
Legalább jót tesz a súlyelosztásnak.
Szszaby remélem nem haragszol, ezt nem tudtam kihagyni.
A váltó majd egy ötsebességes szintén rover(LT77), egy hibrid a kardánnal. A hátsó híd szerintem, marad az eredeti, bár abból is tudok roverét, de az túl hosszú, és ahogy a tulaját ismerem, lehet, hogy csak dörzshajtás van benne.
Megfaragni a motor-, és váltótartó bakot kell (azt sem nagyon), úgyhogy annyira nem vészes, pláne hogy kasznizás alatt van, úgyhogy meg tudjuk tenni vele amit meg kell tenni. De ha elakadnék, bartátomnak szintén ilyen átalakítása van, róla mindent le tudok koppintani.
Megfaragni a motor-, és váltótartó bakot kell (azt sem nagyon), úgyhogy annyira nem vészes, pláne hogy kasznizás alatt van, úgyhogy meg tudjuk tenni vele amit meg kell tenni. De ha elakadnék, bartátomnak szintén ilyen átalakítása van, róla mindent le tudok koppintani.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Ha mar venyoc, nem erne meg valami izmosabbat beletenni?
Nem tudom mennyiert jutottal hozza ehhez a roverhez, de viszonylag megfizetheto aron szokott lenni bontott motor valtostul 250-300lo korul alapallapotban.
Boven eleg az a 200lo koruli teljesitmeny utcara szo se rola, csak ha mar lud akkor legyen kover :)
Nem tudom mennyiert jutottal hozza ehhez a roverhez, de viszonylag megfizetheto aron szokott lenni bontott motor valtostul 250-300lo korul alapallapotban.
Boven eleg az a 200lo koruli teljesitmeny utcara szo se rola, csak ha mar lud akkor legyen kover :)

