karburátor
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
aaaaaacsi
semmit ne vegyel meg, amig nincs meg hozza a 3-ik...
felrakni biztos fel lehet vhogy, ez a legkevesebb.
de mi van ha megveszed, aztan nem talasz hozzajuk megegyet, vagy dragan, vagy ujra csak 1 part felesleges darabbal?!?!
keress vkit, aki szinten ilyesmit akar es vegyetek 3 parat ketten.
nem lesz ecceru feladat, de sporolsz vele.
amugy van nehany ritkasagom elado, ha nezed az Adok-Veszeket, inkabb olyasmit szerezz be, amit amugy nehez:))))
semmit ne vegyel meg, amig nincs meg hozza a 3-ik...
felrakni biztos fel lehet vhogy, ez a legkevesebb.
de mi van ha megveszed, aztan nem talasz hozzajuk megegyet, vagy dragan, vagy ujra csak 1 part felesleges darabbal?!?!
keress vkit, aki szinten ilyesmit akar es vegyetek 3 parat ketten.
nem lesz ecceru feladat, de sporolsz vele.
amugy van nehany ritkasagom elado, ha nezed az Adok-Veszeket, inkabb olyasmit szerezz be, amit amugy nehez:))))
Hi!CAPRI-3 wrote:aaaaaacsi
semmit ne vegyel meg, amig nincs meg hozza a 3-ik...
felrakni biztos fel lehet vhogy, ez a legkevesebb.
de mi van ha megveszed, aztan nem talasz hozzajuk megegyet, vagy dragan, vagy ujra csak 1 part felesleges darabbal?!?!
keress vkit, aki szinten ilyesmit akar es vegyetek 3 parat ketten.
nem lesz ecceru feladat, de sporolsz vele.
amugy van nehany ritkasagom elado, ha nezed az Adok-Veszeket, inkabb olyasmit szerezz be, amit amugy nehez:))))
elég 1 karbi nekem, írtam hogy a karbi+turbó megoldás mellett döntöttem

3 karbit megvenni, és főleg összehangolni... hát, itthon nem tudom ki tudná ezt tökéletesen összehozni! :? remélem Bogyó-nak összejön.
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Szia!CAPRiMANiA wrote:Gizmo: "MINDEZT ÉRTEM,...DE MI EZ???"
Szóval nem 2.8 karbira lett volna szükséged? Minek a 2.3-as?
Ez elvileg a te ex Capri-1-dről való karbi, ami ugye 2.8as volt... "2.3as karbi, 2.8ra hangolva..."
ha pedig nem nyújt jobb teljesítményt, akkor visszaveszik garanciába 8)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
sziasztok!
Kérdésem lenne. Az a gondom, hogy megy az autóm, meg el is indul, de nincs benne erő és olyan fura a hangja, mintha nem menne mind a 6 henger, pedig megy, csak a gyertyák, ha kiveszem olyan kormosak, hogy nem jó helyen jön a szikara. Valószínüleg sok benzint kap az autó. A karbim hasonlít felülről gizmóéhoz, de amúgy más!

Hol lehet állítan rajta? Van 1-1 csavar a 2 oldalán,

(a túloldalit a szivató hűtőcsövei eltakarják), meg hátul egy, amivel az alapjáratot állítom a pillangószelep szögén keresztül. Melyik oldalsó csavar az alapjárati benzin vajon? Vagy mindkettő az, csak torkonként. nem hiszem, hogy jót tsesz az autónak a gyakori gyertya ki-be szerelés...
Nehezen is indul el és csak a gáz önindítózás közbeni pumpálás után, fölengedett gázpedállal!, ami meg pont arra utal, hogy kevés a nafta... nem értem.
A másik kérdés, hogy a szivató a karbi tetején lévő terelőlapokat állítja? Mert ha igen, nekem lehet, hogy teljesen szar a szivatóm.

Kérdésem lenne. Az a gondom, hogy megy az autóm, meg el is indul, de nincs benne erő és olyan fura a hangja, mintha nem menne mind a 6 henger, pedig megy, csak a gyertyák, ha kiveszem olyan kormosak, hogy nem jó helyen jön a szikara. Valószínüleg sok benzint kap az autó. A karbim hasonlít felülről gizmóéhoz, de amúgy más!

Hol lehet állítan rajta? Van 1-1 csavar a 2 oldalán,

(a túloldalit a szivató hűtőcsövei eltakarják), meg hátul egy, amivel az alapjáratot állítom a pillangószelep szögén keresztül. Melyik oldalsó csavar az alapjárati benzin vajon? Vagy mindkettő az, csak torkonként. nem hiszem, hogy jót tsesz az autónak a gyakori gyertya ki-be szerelés...
Nehezen is indul el és csak a gáz önindítózás közbeni pumpálás után, fölengedett gázpedállal!, ami meg pont arra utal, hogy kevés a nafta... nem értem.
A másik kérdés, hogy a szivató a karbi tetején lévő terelőlapokat állítja? Mert ha igen, nekem lehet, hogy teljesen szar a szivatóm.

Last edited by Blant on Tue Mar 22, 2005 9:53 am, edited 1 time in total.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
szia!
mint teljesen laikus ember, illetve a tapasztalatok alapján:
- szivató a torkokban lévő lapátokat IS állítja, hideg motornál elvileg nem engedi a hideg levegő be... ez nekem is szar volt.
- a karbi oldalán lévő két csavar a saját oldalát állítja, külön-külön.
De majd biztos jár erre valami okosabb ember (Capri-3, Driver, Mania...)
mint teljesen laikus ember, illetve a tapasztalatok alapján:
- szivató a torkokban lévő lapátokat IS állítja, hideg motornál elvileg nem engedi a hideg levegő be... ez nekem is szar volt.
- a karbi oldalán lévő két csavar a saját oldalát állítja, külön-külön.
De majd biztos jár erre valami okosabb ember (Capri-3, Driver, Mania...)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
GIZMÓÓÓÓ! Kettőhárom karbi "urban ledzsend" kittel!
Az én 2.8 V6 mocimon volt egy 2.3 karbi, átfúvókázva és egy 2.6 Mk I szívósorra ültetve, de el kell keserítselek, az a karbi a balageCapri-féle 2.3-as motoron van, még az előző tulajnak (B.Feri) adtam el, kipucolta, felrakta, és azóta is baromi jól megy vele a kocsi (tudtommal)
A te karbid a CAPRI-1 eredeti karbija, semmiféle átfúvókázásról nem tudok, mert leszámítva a tavalyi év első felét mindíg is 2.3-on volt. A karbi Tau73SW tulajdona volt, onnan került a Lacihoz. Énnálam volt a karbi helyileg, segítettem eladni. Minden más kitaláció! 8)
Az én 2.8 V6 mocimon volt egy 2.3 karbi, átfúvókázva és egy 2.6 Mk I szívósorra ültetve, de el kell keserítselek, az a karbi a balageCapri-féle 2.3-as motoron van, még az előző tulajnak (B.Feri) adtam el, kipucolta, felrakta, és azóta is baromi jól megy vele a kocsi (tudtommal)
A te karbid a CAPRI-1 eredeti karbija, semmiféle átfúvókázásról nem tudok, mert leszámítva a tavalyi év első felét mindíg is 2.3-on volt. A karbi Tau73SW tulajdona volt, onnan került a Lacihoz. Énnálam volt a karbi helyileg, segítettem eladni. Minden más kitaláció! 8)
Szia! akkor ez félreértés volt, szerintem Laci a arra az átfúvókázott karbira gondolt... no mindegy,felrakom, azt meglátjuk mit megy vele a gép... ha nem sokat dob rajta, akkor leszedem, vissza a régi, megtisztítom, és meg vissza gariba Lacihoz:)
Bár mondjuk biztos jobban kell mennie a jelenlegi 2les karbinál...
Bár mondjuk biztos jobban kell mennie a jelenlegi 2les karbinál...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC