mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...
Moderators: SONI , Pudva , Bogyo28
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Wed Mar 14, 2007 12:07 am
Nem igazán van köztük.
Talán Type E de nem biztos.
Ford Capri MkI Essex
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629 Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály
Post
by proteus » Wed Mar 14, 2007 12:13 am
szszaby wrote: Nem igazán van köztük.
Talán Type E de nem biztos.
Pedig ott az összes Granada és akkoriban használatos váltó fel van sorolva.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Wed Mar 14, 2007 7:24 am
szszaby wrote: Nem igazán van köztük.
Talán Type E de nem biztos.
Bogyó korábban azt írta, hogy szerinte nem túl pontos oldal, de azt írja, hogy a Type 9 a Type E-n alapszik csak 5 sebességes. A type 5-öt írja Granadához, az meg talán az előző oldalon van amit Lóri rakott fel.
http://www.zetecinside.com/xr2/gearbox.htm
1980 Capri MK3
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Wed Mar 14, 2007 11:32 am
Tibi wrote: szszaby wrote: Nem igazán van köztük.
Talán Type E de nem biztos.
Bogyó korábban azt írta, hogy szerinte nem túl pontos oldal, de azt írja, hogy a Type 9 a Type E-n alapszik csak 5 sebességes.
Akkor valószínüleg ez lesz az.
Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
Ford Capri MkI Essex
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629 Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály
Post
by proteus » Wed Mar 14, 2007 11:42 am
szszaby wrote: Tibi wrote: szszaby wrote: Nem igazán van köztük.
Talán Type E de nem biztos.
Bogyó korábban azt írta, hogy szerinte nem túl pontos oldal, de azt írja, hogy a Type 9 a Type E-n alapszik csak 5 sebességes.
Akkor valószínüleg ez lesz az.
Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
Akkor az egy angol 4-es, nehogy kidobd!
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459 Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:
Post
by Bogyo28 » Wed Mar 14, 2007 11:44 am
szszaby wrote: Tibi wrote: szszaby wrote: Nem igazán van köztük.
Talán Type E de nem biztos.
Bogyó korábban azt írta, hogy szerinte nem túl pontos oldal, de azt írja, hogy a Type 9 a Type E-n alapszik csak 5 sebességes.
Akkor valószínüleg ez lesz az.
Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
engem érdekelne..... mármint ha angol 4-es, az olyan amin 2 fedő van...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Wed Mar 14, 2007 12:06 pm
Ezen csak egy fedő van.
Ford Capri MkI Essex
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127 Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:
Post
by Kenny » Wed Mar 14, 2007 12:29 pm
szszaby wrote: Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
Mennyit kérnél érte???
Bár ha pár nappal előbb szólsz jobban örültem volna, mert már kivágtuk az ötsebességeshez a váltólyukat!!
Esetleg a Type 9-es harangja fel mehet erre?
www.pfb.hu
Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Wed Mar 14, 2007 1:35 pm
Kenny wrote: szszaby wrote: Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
Mennyit kérnél érte???
Bár ha pár nappal előbb szólsz jobban örültem volna, mert már kivágtuk az ötsebességeshez a váltólyukat!!
Esetleg a Type 9-es harangja fel mehet erre?
5-re gondoltam.
Milyen váltólyukat vágtatok ki?
Type 9-es harangom van sorosé azt rá tudom próbálni.
Ford Capri MkI Essex
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728 Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Nitrobuster » Wed Mar 14, 2007 8:09 pm
Kenny wrote: szszaby wrote: Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
Mennyit kérnél érte???
Bár ha pár nappal előbb szólsz jobban örültem volna, mert már kivágtuk az ötsebességeshez a váltólyukat!!
Esetleg a Type 9-es harangja fel mehet erre?
Ha soros mocihoz szeretnéd, ahhoz nem passzol a v-s nyelestengely.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Pici 2.8
szerszámadogató
Posts: 29 Joined: Mon Feb 12, 2007 1:01 am
Post
by Pici 2.8 » Wed Mar 14, 2007 10:32 pm
V6-os motorhoz kellene.
De, csak akkor érdekli őket, ha Type 9-es V6-os harangja jó rá!
Nem az győz, akinek a legjobb kocsija van, hanem az aki nem akar veszíteni.
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Wed Mar 14, 2007 10:48 pm
Megmértem a nyelestengelyt, és sajna hosszabb mint a Type 9-esé.
Esetleg saját harangal jó lenne, de az sajna nincs hozzá.
Ford Capri MkI Essex
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127 Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:
Post
by Kenny » Thu Mar 15, 2007 10:58 am
szszaby wrote: Esetleg saját harangal jó lenne, de az sajna nincs hozzá.
Hát ez a baj, anélkül nem sokat tudok vele kezdeni, azért köszi!
www.pfb.hu
Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127 Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:
Post
by Kenny » Sat Mar 17, 2007 11:55 pm
Elvileg jónak kell lennie rá a V6-os Type9-es harangja, ugyhogy ha picit tudnád még nekem tárolni akkor érdekelne!!!
www.pfb.hu
Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Sun Mar 18, 2007 12:03 am
Kenny wrote: Elvileg jónak kell lennie rá a V6-os Type9-es harangja, ugyhogy ha picit tudnád még nekem tárolni akkor érdekelne!!!
Az lehet, hogy jó rá meg szinte biztos is de a nyelestengely hosszabb vagy 2 centivel. Nekem eredetileg Type F váltó volt a Caprin és attól a Type 9 rövidebb egy centivel de ennek a váltónak még az Type F-től is hosszabb.
Levágni meg nem igazán lehet belőle.
Ford Capri MkI Essex