Te még szerencsés voltál nekem a régi 2.3 menet közbe darált le úgy 10-12 fogat.(egyébként nem gáz ha annyi hiányzik belőle, csak nézd meg nincs e rajta valami hajszálrepedés,de szerintem nem lesz!!
Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát. AZért köszönöm.
Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Blant wrote:Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát. AZért köszönöm.
Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
Ha megegyezik mért ne.
Csak szerintem kellene cserélni vele a főtengely kereket is ha van hozzá való párja, mert a váltóba is elméletileg párban kell cserélni a fogaskereket.
Vagy nem?
Blant wrote:Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát. AZért köszönöm.
Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
Ha megegyezik mért ne.
Csak szerintem kellene cserélni vele a főtengely kereket is ha van hozzá való párja, mert a váltóba is elméletileg párban kell cserélni a fogaskereket.
Vagy nem?
Blant wrote:Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát. AZért köszönöm.
Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
És miért jó neked ha az könnyü lesz? én az gyárival tenném össze, valami oka biztos van annak hogy az fém...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Van másik, hibátlan fémbelű kerekem 2,8i ről, de a párja nincs meg hozzá. Akkor most szerintetek a lepattant fugúval rakjam össze, vagy a másikkal, ami hibátlan, de nem a hozzákopott párja? :D
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Van másik, hibátlan fémbelű kerekem 2,8i ről, de a párja nincs meg hozzá. Akkor most szerintetek a lepattant fugúval rakjam össze, vagy a másikkal, ami hibátlan, de nem a hozzákopott párja? :D
A lepattantal rakd össze, mert nem számít az a pici hiány, a másikkal meg lehet, hogy hangosabb lenne. Így is van hangja elég.
Van másik, hibátlan fémbelű kerekem 2,8i ről, de a párja nincs meg hozzá. Akkor most szerintetek a lepattant fugúval rakjam össze, vagy a másikkal, ami hibátlan, de nem a hozzákopott párja? :D
A lepattantal rakd össze, mert nem számít az a pici hiány, a másikkal meg lehet, hogy hangosabb lenne. Így is van hangja elég.
csatlakozom...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4