TÉCSÉ wrote:
Szép kis depó összeállítás ...
Szerintem a Tranyók láttán a Zelnökünk szíve is mosolyog... :P
De , hogy érezd a törődést - ütős kis Escort , ez lenne a végcél
Mert akkor nagy hiányok lesznek a "műszaki áruházláncban"... 8)
Milyen hiány? Milyen áruházlánc? ha az egész áruházt megokosítjuk sose jönnek rá a hiányra!
Jah én egy ilyennel kibékülnék végcélnak, de a kolléga nem akar rá ilyen szélesítést!(Ki érti ezeket az öregeket, még mindig a középkorban élnek!!! )
Tibi wrote:Erre gondondoltam, ez nagyon penge. Csak én azt hittem, hogy ez a MAY turbo féle dolog. Milyen apropóból készült ez?
Úgy tudom, hogy a Zakspeed turbo Capri sikerein felbuzdulva készült, a kinézetre is hasonló turbós utcai változat '81-'82-ben. És valszeg csak azért 200 db, mert rohadt drága volt! A 3000-s volt újonnan 18.700 DM, a 2.8i -27.000, a turbo pedig 33.000 DM. Egyébként 50-50 db fehér, ezüst, zöld, és piros készült. Jellemzői: üvegszálas szélesített elemek, első hátsó nagy spoiler-szárny, 7,5x13 RS 235/60-as gummákkal, 2.8i futómű sperr difivel, 4 küllős RS kormány, jobbos elektromos tükör.
Akkoriban, más autókat is csináltak 200 példányos szériákban (pl.: Peugeot205), a rali homogenizáció miatt. Nem lehet, hogy a Capribol is azért készült?
Mad Max wrote:Akkoriban, más autókat is csináltak 200 példányos szériákban (pl.: Peugeot205), a rali homogenizáció miatt. Nem lehet, hogy a Capribol is azért készült?
2 könyvben is utánaolvastam, de homogenizációról egyikben sem esett szó.
Tibikém ez nem valami 'fake' kép ?
Mert szerintem ez egy Mk3-as és a rendszámon mégis a Capri II
felirat látható ami szerintem az Mk2-eshez volt anno...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
Pudva wrote:Tibikém ez nem valami 'fake' kép ?
Mert szerintem ez egy Mk3-as és a rendszámon mégis a Capri II
felirat látható ami szerintem az Mk2-eshez volt anno...
Ez így biztos elég érdekes, lehet hogy valami "öszvér"?
Pudva wrote:Tibikém ez nem valami 'fake' kép ?
Mert szerintem ez egy Mk3-as és a rendszámon mégis a Capri II
felirat látható ami szerintem az Mk2-eshez volt anno...
A Capri II feliratot én sem értem. Esetleg, hogy az X-esek közül a 2. széria. De ez már nagyon belemagyarázós :D
Pudva wrote:Tibikém ez nem valami 'fake' kép ?
Mert szerintem ez egy Mk3-as és a rendszámon mégis a Capri II
felirat látható ami szerintem az Mk2-eshez volt anno...
A Capri II feliratot én sem értem. Esetleg, hogy az X-esek közül a 2. széria. De ez már nagyon belemagyarázós :D
Sztem ez egy ilyen előfutár kép '77-ből. Az mk2 X Pack nem egészen így nézett ki...
Pudva wrote:Tibikém ez nem valami 'fake' kép ?
Mert szerintem ez egy Mk3-as és a rendszámon mégis a Capri II
felirat látható ami szerintem az Mk2-eshez volt anno...
Ez így biztos elég érdekes, lehet hogy valami "öszvér"?
Nem valószínű , hogy öszvér , mert már az MK III sárvédője van rajta...