Tibi wrote:Sokszor gondolkoztam ,hogy az enyémet kitolom egy rétre és felgyújtom a ge#ibe
NA azért jobb ha elgondolkodsz rajta olyankor.
Én még annyira nem merültem bele a kocsiba de majd szerintem sokszor lesz(volt is) nekem is oylan hangulatom hogy elegem van belőle
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
TomiCaPri wrote:Ilyesféle bíztatás kell nekem is A benzines dolog az én fejemben is megfordult... 8)
Nem tom illik-e ilyesmit kérdezni, de pénzügyileg eddig mennyiben állt meg a project?
Ezt valaki már beírta ide, hogy lehet alsó becslést adni erre az összegre. Valahogy így van: megnézed, hogy mit kell kicserélni, újat venni, mit kell javítani. Utána jársz az alkatrész áraknak és az egyéb költségeknek. Ezt összeadod, beszorzod kettővel és attól egy kicsit több lesz a végén.
Tibi wrote:Sokszor gondolkoztam ,hogy az enyémet kitolom egy rétre és felgyújtom a ge#ibe
NA azért jobb ha elgondolkodsz rajta olyankor.
Én még annyira nem merültem bele a kocsiba de majd szerintem sokszor lesz(volt is) nekem is oylan hangulatom hogy elegem van belőle
Én legalább már összefelé rakom :D
Egyébként nálam a lakotosok verték ki a biztit....
TomiCaPri wrote:Ilyesféle bíztatás kell nekem is A benzines dolog az én fejemben is megfordult... 8)
Nem tom illik-e ilyesmit kérdezni, de pénzügyileg eddig mennyiben állt meg a project?
... hát egy teli marmonkanna úgy 7000 forint
Tényleg nem illik ilyet ilyet kérdezni, de majd személyesen megmondom ha ténylegt érdekel.
Ami viszont fontosabb ,hogy most már látom, minden pénzt megér.
Ami a lényeg ilyet csak alkotni lehet, venni nem. Mikor készen lesz a tied, te is érezni fogod
Nitrobuster wrote:
Ez még egy régi kép, amikor a turbosítás készült. Most is ez a moci van a kocsiban, csak elfogytak a turbok. :D Ha esetleg engem is megszívat a lima moci, akkor visszatérünk a turbo pintohoz.
A blokk jól bírta a terhelést? Milyen nyomással töltötted? IC volt rajta?
Én egy Pintora szeretnék majd kompresszort, de lehet csak turbinyek leszesz!
A blokk azóta is működik, csak annyi baja volt, hogy sok volt neki a 0,7-es töltőnyomás és bohóckodás közben átégette a 3réteges acél hengerfej tömítést. Sajna az Ic-t nem volt időnk becsövezni.Egyébként 0,6-os töltőnyomással működött tartósan, egy picit nagy volt a sűrítése (8,5), de lehet, hogy ha leviszem egészen 8-ig akkor még jobb lett volna.
Nitrobuster wrote:
A blokk azóta is működik, csak annyi baja volt, hogy sok volt neki a 0,7-es töltőnyomás és bohóckodás közben átégette a 3réteges acél hengerfej tömítést. Sajna az Ic-t nem volt időnk becsövezni.Egyébként 0,6-os töltőnyomással működött tartósan, egy picit nagy volt a sűrítése (8,5), de lehet, hogy ha leviszem egészen 8-ig akkor még jobb lett volna.
Nem lehet hogy szegény volt a keverék és amiatt égette át?
Gabooca wrote:
Tényleg nem illik ilyet ilyet kérdezni, de majd személyesen megmondom ha ténylegt érdekel.
Ami viszont fontosabb ,hogy most már látom, minden pénzt megér.
Ami a lényeg ilyet csak alkotni lehet, venni nem. Mikor készen lesz a tied, te is érezni fogod
Oxa, sorry a kíváncsiságomért
Nekem alig egy hete van meg a gépsárkány és még így szétrozsdásodott nem induló állapotban is tud valami csít sugározni belém, ami miatt imádom :) És tudom, hogy még jobban fogom imádni, amikor készen lesz, és tudom hogy megdolgoztam érte, és minden porcikáját én/mi raktuk össze. :)
Na mindegy, nem ismételek, igazad van teljes mértékben és bocsi mégegyszer :)
Nitrobuster wrote:
A blokk azóta is működik, csak annyi baja volt, hogy sok volt neki a 0,7-es töltőnyomás és bohóckodás közben átégette a 3réteges acél hengerfej tömítést. Sajna az Ic-t nem volt időnk becsövezni.Egyébként 0,6-os töltőnyomással működött tartósan, egy picit nagy volt a sűrítése (8,5), de lehet, hogy ha leviszem egészen 8-ig akkor még jobb lett volna.
Nem lehet hogy szegény volt a keverék és amiatt égette át?
Sziasztok,lassan alakodik az én autóm is. :) Még csiszolgatom egy kicsit aztán már mehet is a fényezőhöz ...
Azért zsíír dolog ez a Caprizás,még így motor nélkül is.Mikor húztuk hazafelé nem tudtam nem vigyorogni! A nap sütött,a kissé lapos első kerék halkan csikorgott a fehéraszfalton,ráadásul egy traktort (Rába 15 K) még le is gyorsultunk ...
Ha esetleg ismer valaki Esztergom környékén (mondjuk egy 50-100 km-s körön belül aki szépen és nagyjából értelmes áron dolgozik,hasznos információ lenne.
"Hékás! Ez egy telivér sportautó! Kell ennél több ?!"
Frankó lesz a gép,sajna ha nem magad lakatolsz nem igazán várhatsz tökéletes munkát...Következő nekilódulásra beruházok én is egy co-s heggépre nem akarok többet gányolásért másnak fizetni.Gyakorlás,gyakorlás aztán hajrá..
Az a baj, hogy a hobby CO gép is 60ropi körül van és tényleg sok tapasztalat kell, kvázi ha nem újítasz fel évenként egy autót a magad kedvére, nem éri meg.
Viszont nekem most jó tapasztalatom van lakatossal, ár és minőség nagyon korrekt, sajnos a határidő tartása nem az erősségük.
Ha valakit érdekel a sztori, szívesen megosztom, mert végigdokumentálták képekkel a munkájukat.
DavidMolnar wrote:Az a baj, hogy a hobby CO gép is 60ropi körül van és tényleg sok tapasztalat kell, kvázi ha nem újítasz fel évenként egy autót a magad kedvére, nem éri meg.
Viszont nekem most jó tapasztalatom van lakatossal, ár és minőség nagyon korrekt, sajnos a határidő tartása nem az erősségük.
Ha valakit érdekel a sztori, szívesen megosztom, mert végigdokumentálták képekkel a munkájukat.