Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Post by Hattyu »

Tibi wrote:Sokszor gondolkoztam ,hogy az enyémet kitolom egy rétre és felgyújtom a ge#ibe
:lol: :lol:
NA azért jobb ha elgondolkodsz rajta olyankor.
Én még annyira nem merültem bele a kocsiba de majd szerintem sokszor lesz(volt is) nekem is oylan hangulatom hogy elegem van belőle :roll:
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

TomiCaPri wrote:Ilyesféle bíztatás kell nekem is :lol: A benzines dolog az én fejemben is megfordult... 8)
Nem tom illik-e ilyesmit kérdezni, de pénzügyileg eddig mennyiben állt meg a project? :oops:
Ezt valaki már beírta ide, hogy lehet alsó becslést adni erre az összegre. Valahogy így van: megnézed, hogy mit kell kicserélni, újat venni, mit kell javítani. Utána jársz az alkatrész áraknak és az egyéb költségeknek. Ezt összeadod, beszorzod kettővel és attól egy kicsit több lesz a végén.
1980 Capri MK3
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Hattyu wrote:
Tibi wrote:Sokszor gondolkoztam ,hogy az enyémet kitolom egy rétre és felgyújtom a ge#ibe
:lol: :lol:
NA azért jobb ha elgondolkodsz rajta olyankor.
Én még annyira nem merültem bele a kocsiba de majd szerintem sokszor lesz(volt is) nekem is oylan hangulatom hogy elegem van belőle :roll:
Én legalább már összefelé rakom :D :smt110 :smt110 :smt110

Egyébként nálam a lakotosok verték ki a biztit....
1980 Capri MK3
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

TomiCaPri wrote:Ilyesféle bíztatás kell nekem is :lol: A benzines dolog az én fejemben is megfordult... 8)
Nem tom illik-e ilyesmit kérdezni, de pénzügyileg eddig mennyiben állt meg a project? :oops:
... hát egy teli marmonkanna úgy 7000 forint :twisted: :twisted: :twisted:

Tényleg nem illik ilyet ilyet kérdezni, de majd személyesen megmondom ha ténylegt érdekel.
Ami viszont fontosabb ,hogy most már látom, minden pénzt megér.
Ami a lényeg ilyet csak alkotni lehet, venni nem. Mikor készen lesz a tied, te is érezni fogod :wink:
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

:fcp209: Nagyon jó ilyeneket látni! Gratulálok! :)
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

DavidMolnar wrote:
Nitrobuster wrote: Ez még egy régi kép, amikor a turbosítás készült. Most is ez a moci van a kocsiban, csak elfogytak a turbok. :D Ha esetleg engem is megszívat a lima moci, akkor visszatérünk a turbo pintohoz.
A blokk jól bírta a terhelést? Milyen nyomással töltötted? IC volt rajta?
Én egy Pintora szeretnék majd kompresszort, de lehet csak turbinyek leszesz!

A blokk azóta is működik, csak annyi baja volt, hogy sok volt neki a 0,7-es töltőnyomás és bohóckodás közben átégette a 3réteges acél hengerfej tömítést. Sajna az Ic-t nem volt időnk becsövezni.Egyébként 0,6-os töltőnyomással működött tartósan, egy picit nagy volt a sűrítése (8,5), de lehet, hogy ha leviszem egészen 8-ig akkor még jobb lett volna.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

Nitrobuster wrote: A blokk azóta is működik, csak annyi baja volt, hogy sok volt neki a 0,7-es töltőnyomás és bohóckodás közben átégette a 3réteges acél hengerfej tömítést. Sajna az Ic-t nem volt időnk becsövezni.Egyébként 0,6-os töltőnyomással működött tartósan, egy picit nagy volt a sűrítése (8,5), de lehet, hogy ha leviszem egészen 8-ig akkor még jobb lett volna.
Nem lehet hogy szegény volt a keverék és amiatt égette át? :roll:
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

Gabooca wrote: Tényleg nem illik ilyet ilyet kérdezni, de majd személyesen megmondom ha ténylegt érdekel.
Ami viszont fontosabb ,hogy most már látom, minden pénzt megér.
Ami a lényeg ilyet csak alkotni lehet, venni nem. Mikor készen lesz a tied, te is érezni fogod :wink:
Oxa, sorry a kíváncsiságomért :oops:
Nekem alig egy hete van meg a gépsárkány és még így szétrozsdásodott nem induló állapotban is tud valami csít sugározni belém, ami miatt imádom :) És tudom, hogy még jobban fogom imádni, amikor készen lesz, és tudom hogy megdolgoztam érte, és minden porcikáját én/mi raktuk össze. :)
Na mindegy, nem ismételek, igazad van teljes mértékben és bocsi mégegyszer :)
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

TomiCaPri wrote:
Nitrobuster wrote: A blokk azóta is működik, csak annyi baja volt, hogy sok volt neki a 0,7-es töltőnyomás és bohóckodás közben átégette a 3réteges acél hengerfej tömítést. Sajna az Ic-t nem volt időnk becsövezni.Egyébként 0,6-os töltőnyomással működött tartósan, egy picit nagy volt a sűrítése (8,5), de lehet, hogy ha leviszem egészen 8-ig akkor még jobb lett volna.
Nem lehet hogy szegény volt a keverék és amiatt égette át? :roll:
De szegény volt. :cry:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
széltoló
csúcsnigger
Posts: 14
Joined: Wed Mar 07, 2007 10:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Esztergom

épülő caprik

Post by széltoló »

Sziasztok,lassan alakodik az én autóm is. :) Még csiszolgatom egy kicsit aztán már mehet is a fényezőhöz :lol: ...
Azért zsíír dolog ez a Caprizás,még így motor nélkül is.Mikor húztuk hazafelé nem tudtam nem vigyorogni! A nap sütött,a kissé lapos első kerék halkan csikorgott a fehéraszfalton,ráadásul egy traktort (Rába 15 K) még le is gyorsultunk :lol: ...

Image
Image
Image

Ha esetleg ismer valaki Esztergom környékén (mondjuk egy 50-100 km-s körön belül aki szépen és nagyjából értelmes áron dolgozik,hasznos információ lenne. :shock:
"Hékás! Ez egy telivér sportautó! Kell ennél több ?!"
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

Mintha csak az enyémet látnám :lol: Még a felni is stimmel :lol:
A szépséghiba az, hogy az enyém még a felújítás előtt áll :cry: :D
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Re: épülő caprik

Post by stpetya »

Frankó lesz a gép,sajna ha nem magad lakatolsz nem igazán várhatsz tökéletes munkát...Következő nekilódulásra beruházok én is egy co-s heggépre nem akarok többet gányolásért másnak fizetni.Gyakorlás,gyakorlás aztán hajrá..
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Post by DavidMolnar »

Az a baj, hogy a hobby CO gép is 60ropi körül van és tényleg sok tapasztalat kell, kvázi ha nem újítasz fel évenként egy autót a magad kedvére, nem éri meg.

Viszont nekem most jó tapasztalatom van lakatossal, ár és minőség nagyon korrekt, sajnos a határidő tartása nem az erősségük.
Ha valakit érdekel a sztori, szívesen megosztom, mert végigdokumentálták képekkel a munkájukat.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

DavidMolnar wrote:Az a baj, hogy a hobby CO gép is 60ropi körül van és tényleg sok tapasztalat kell, kvázi ha nem újítasz fel évenként egy autót a magad kedvére, nem éri meg.

Viszont nekem most jó tapasztalatom van lakatossal, ár és minőség nagyon korrekt, sajnos a határidő tartása nem az erősségük.
Ha valakit érdekel a sztori, szívesen megosztom, mert végigdokumentálták képekkel a munkájukat.
Engem érdekel :)
1980 Capri MK3
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Post by stpetya »

Szintén érdekel :) Egyébként nem muszály azt tök egyedül kifizetni,mi is többen beszéltünk már róla mert százezres munkadíjaknál azért megtérül...
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
Locked