milyen állapotban van? most sikerült szereznem egyet Bogyótól, de rá fér egy kis foglalkozásTibi wrote:Ha nem lenne senkinek nekem van, keress meg ha aktuális a dolog és tudsz várni következő péntekig.Gabooca wrote:S.O.S![]()
![]()
![]()
Plíííz akinek van 23-as főfékhengere kérem hozza magával a talira, e nélkül sajnos otthon pihen a Caprim
sos
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Gabooca
- márokosanistudnézni
- Posts: 85
- Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, III. ker.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Nem tudom nem foglalkoztam vele.Nekem a Scorpios megoldás lesz mert kéznél volt, ezért nem kerül beépítésre. Egyébként ez is Bogyótól van.Gabooca wrote:milyen állapotban van? most sikerült szereznem egyet Bogyótól, de rá fér egy kis foglalkozásTibi wrote:Ha nem lenne senkinek nekem van, keress meg ha aktuális a dolog és tudsz várni következő péntekig.Gabooca wrote:S.O.S![]()
![]()
![]()
Plíííz akinek van 23-as főfékhengere kérem hozza magával a talira, e nélkül sajnos otthon pihen a Caprim
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Lassan kezdem alkatrészneppernek érezni magam hogy minden tőlem van.....Tibi wrote:Nem tudom nem foglalkoztam vele.Nekem a Scorpios megoldás lesz mert kéznél volt, ezért nem kerül beépítésre. Egyébként ez is Bogyótól van.Gabooca wrote:milyen állapotban van? most sikerült szereznem egyet Bogyótól, de rá fér egy kis foglalkozásTibi wrote: Ha nem lenne senkinek nekem van, keress meg ha aktuális a dolog és tudsz várni következő péntekig.



"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Gabooca
- márokosanistudnézni
- Posts: 85
- Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, III. ker.
bogyo28 wrote:Tibi wrote:Nem tudom nem foglalkoztam vele.Nekem a Scorpios megoldás lesz mert kéznél volt, ezért nem kerül beépítésre. Egyébként ez is Bogyótól van.Gabooca wrote: milyen állapotban van? most sikerült szereznem egyet Bogyótól, de rá fér egy kis foglalkozás
Lassan kezdem alkatrészneppernek érezni magam hogy minden tőlem van.....![]()
![]()
Pedig még a felnikről nem is beszéltünk
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 60
- Joined: Mon Jan 16, 2006 11:36 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Magyarorszag/Nemetorszag
fekdob szorul - mi lehet a gond?
Hali!
Mar a muszakira keszitem a kocsit, es az egyik (csak az egyik!!) fekdobnal a kovetkezo problema lep fel: ha tolatok, rafeszul, beszorul a fek, elore kienged, de akkor is nehezebben jar (forog), mint a masik. Az auotmata utanallito nem lehet, azt mindig visszanyomom. Eloszor azt hittem, hogy a visszahuzorugok gyengek, de nem az (ki is csereltem, de nem valtozott). Amugy minden zsir uj, es gondoltam arra, hogy esetleg ez a gond: a felujitas ota kb. 400 m-t mentem vele - lehet, hogykicsit kopnia kell? A masik amire gondoltam, hogy visszarakasnal a fekpofak pozicionalasanal lehet egy kicsit jatszani (lehet, hogy par millimeterrel lejjebb/feljebb kellene raknom?). Akinek van otelete, vagy vele is elofordult, szoljon! Az egesz csak azert gaz, mert aksi meghalt a kocsiban (es nem is akarok venni, amig az aprosagokat nem csinaltam meg), viszont beragadt, szorulos fekkel eleg huzos dolog tologatni. Ugy is mondhatnam, hogy lehetetetlen (es a szereleshez sajnos neha tologatnikell)
Mar a muszakira keszitem a kocsit, es az egyik (csak az egyik!!) fekdobnal a kovetkezo problema lep fel: ha tolatok, rafeszul, beszorul a fek, elore kienged, de akkor is nehezebben jar (forog), mint a masik. Az auotmata utanallito nem lehet, azt mindig visszanyomom. Eloszor azt hittem, hogy a visszahuzorugok gyengek, de nem az (ki is csereltem, de nem valtozott). Amugy minden zsir uj, es gondoltam arra, hogy esetleg ez a gond: a felujitas ota kb. 400 m-t mentem vele - lehet, hogykicsit kopnia kell? A masik amire gondoltam, hogy visszarakasnal a fekpofak pozicionalasanal lehet egy kicsit jatszani (lehet, hogy par millimeterrel lejjebb/feljebb kellene raknom?). Akinek van otelete, vagy vele is elofordult, szoljon! Az egesz csak azert gaz, mert aksi meghalt a kocsiban (es nem is akarok venni, amig az aprosagokat nem csinaltam meg), viszont beragadt, szorulos fekkel eleg huzos dolog tologatni. Ugy is mondhatnam, hogy lehetetetlen (es a szereleshez sajnos neha tologatnikell)
bandi
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: fekdob szorul - mi lehet a gond?
Apósom OFF-ján akkor volt ez, amikor már túlméretes volt a fékdob (gyárilag megengedett kopás felett). Csere segített rajta.afbalint wrote:Hali!
Mar a muszakira keszitem a kocsit, es az egyik (csak az egyik!!) fekdobnal a kovetkezo problema lep fel: ha tolatok, rafeszul, beszorul a fek, elore kienged, de akkor is nehezebben jar (forog), mint a masik.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: fekdob szorul - mi lehet a gond?
Nekem a halálán túl van, annyira ki van szabályozva, de nem csinálja ezt a mókát, műkszik rendesen.Süni wrote:Apósom OFF-ján akkor volt ez, amikor már túlméretes volt a fékdob (gyárilag megengedett kopás felett). Csere segített rajta.afbalint wrote:Hali!
Mar a muszakira keszitem a kocsit, es az egyik (csak az egyik!!) fekdobnal a kovetkezo problema lep fel: ha tolatok, rafeszul, beszorul a fek, elore kienged, de akkor is nehezebben jar (forog), mint a masik.
Ford Capri MkI Essex
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 60
- Joined: Mon Jan 16, 2006 11:36 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Magyarorszag/Nemetorszag
A rogzito rugo (vagy minek hivjak azt, ami kozepen fogja) jol fogja. Most a kovetkezo jutott eszembe: mi van, ha tenyleg egy picit magasra raktam (mert plusz/minusz par milli jateka van, attol fugg, hogy alul hogy illeszti be az ember, es ezert font jobban "belelog" a dobba, mint kellene. Lehet, hogy csak a baloldali fekpofat raktam magasabbra picit, ezert ha hatrafele forog a kerek (es a dob), a dob nekifeszules miatt huzza magaval a fekpofat, ami rafesziti sajatmagat. Ha elore megyek, elore is huzza magaval, de aztan kienged, mert az a kiengedesi irany - most ez tunik logikus magyaraztnak...
bandi
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Annak elméletileg be kellene állni magától a helyes pozícióba amikor egy párszor megtaposod a féket, tehát hozzá sem kellene érnie a dobhoz.afbalint wrote:A rogzito rugo (vagy minek hivjak azt, ami kozepen fogja) jol fogja. Most a kovetkezo jutott eszembe: mi van, ha tenyleg egy picit magasra raktam (mert plusz/minusz par milli jateka van, attol fugg, hogy alul hogy illeszti be az ember, es ezert font jobban "belelog" a dobba, mint kellene. Lehet, hogy csak a baloldali fekpofat raktam magasabbra picit, ezert ha hatrafele forog a kerek (es a dob), a dob nekifeszules miatt huzza magaval a fekpofat, ami rafesziti sajatmagat. Ha elore megyek, elore is huzza magaval, de aztan kienged, mert az a kiengedesi irany - most ez tunik logikus magyaraztnak...
Ford Capri MkI Essex
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 60
- Joined: Mon Jan 16, 2006 11:36 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Magyarorszag/Nemetorszag
Na fek megoldodott (a kezifek mozgatoja - ami csuklos - van beragadva/rozsdalva, ezert folyamatosan feszitett allapotban tartotta fekpofat:-)
De van egy masik gond: az egyik hatso feltengely tengely iranyban mozog kb 1 mm-t, mig a masik oldalt nincs ilyeb jateka, passzentos - lehet ezen hazilag segiteni, vagy ehhez ne nyuljak, szerviz? Avagy nem is nagy gond ha egy kicsit lotyog?
De van egy masik gond: az egyik hatso feltengely tengely iranyban mozog kb 1 mm-t, mig a masik oldalt nincs ilyeb jateka, passzentos - lehet ezen hazilag segiteni, vagy ehhez ne nyuljak, szerviz? Avagy nem is nagy gond ha egy kicsit lotyog?
bandi
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
A helyedben nem foglalkoznék vele az enyém is lötyög. Megoldás pedig a roppantógyűrű lefúr csapágy felüt új roppantó bele és kész is :Dafbalint wrote:Na fek megoldodott (a kezifek mozgatoja - ami csuklos - van beragadva/rozsdalva, ezert folyamatosan feszitett allapotban tartotta fekpofat:-)
De van egy masik gond: az egyik hatso feltengely tengely iranyban mozog kb 1 mm-t, mig a masik oldalt nincs ilyeb jateka, passzentos - lehet ezen hazilag segiteni, vagy ehhez ne nyuljak, szerviz? Avagy nem is nagy gond ha egy kicsit lotyog?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest