Tibi wrote:http://www.wellerszerszam.hu/kepek/03090.jpg ;)afbalint wrote:na, latom pentek van, mindenki csak viccelodik..))
csavar nem kell, csak egy olyan kis flex, amivel hozzaferek a csavarhoz:-)))
Nekem bevált !



Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Tibi wrote:http://www.wellerszerszam.hu/kepek/03090.jpg ;)afbalint wrote:na, latom pentek van, mindenki csak viccelodik..))
csavar nem kell, csak egy olyan kis flex, amivel hozzaferek a csavarhoz:-)))
Nekem bevált !
ha jó a drágább is, akkor kérdezz meg néhány kipufogost, szerintem nem sokkal többért csinálnak neked rendszert, és annak legalább nem egy vizcső méretü valami fog hátul kilógni.afbalint wrote:Sziasztok,
kipuffogó rendszerem felét legalább cserélni kell, igy elgondolkdtam, hogy akkor talán megérné (hosszabb ideig nem kellene hozzanyulni) az egeszet lecserelni. Bardinal neztem, komplett bosal rendszer (20l V6) olyan 90 ezerbol jonne ki (elso/kozepso/hatso dobok x 2). Tud a valaki valami alternativat? Lehet vmivel dragabb is (bar alapvetoen a leg-leg-legolcsobb megoldas erdekel), ha az valoban indokolt.
Meg egy apro kerdes: az elso dobokat (langfogo?!!!) hogyan lehet leszerelni a leomlokrol? A csavarok lapja ugyanis olyan kozel van a csohoz, hogy dugokulcs nem megy ra, villaskulcsot meg ha rarakom elforgatni nem birom helyszuke miatt.
teljes sportrendszer nálam 128E kompletten, szereléssel és akkor nem kell levágd a csavarokat meg semmit... mindez "króm"végekkel... 90, plusz szerelés plusz 2 vég.... nem sokkal olcsóbban jössz ki, de sose lesz olyan hangja mint az enyémmel.afbalint wrote:Sziasztok,
kipuffogó rendszerem felét legalább cserélni kell, igy elgondolkdtam, hogy akkor talán megérné (hosszabb ideig nem kellene hozzanyulni) az egeszet lecserelni. Bardinal neztem, komplett bosal rendszer (20l V6) olyan 90 ezerbol jonne ki (elso/kozepso/hatso dobok x 2). Tud a valaki valami alternativat? Lehet vmivel dragabb is (bar alapvetoen a leg-leg-legolcsobb megoldas erdekel), ha az valoban indokolt.
Meg egy apro kerdes: az elso dobokat (langfogo?!!!) hogyan lehet leszerelni a leomlokrol? A csavarok lapja ugyanis olyan kozel van a csohoz, hogy dugokulcs nem megy ra, villaskulcsot meg ha rarakom elforgatni nem birom helyszuke miatt.
Csövi,bogyo28 wrote:Vettem az E-bay-röl egy könyvet, ami a kipuff dobokról és a szívosorokról szól. Benne van minden elméleti leírás, meg pár kipuff dob rajz is. A flowmaster dob is benne volt, ezért próbából csináltunk egyet, majd kiderül milyen lesz. Ha nem jön be max kidobtunk 1-2 ezrest az ablakon, de ha bejön és még a kipuff is saját gyártásu lesz, az már kész orgazmus... :DTibi wrote:hát igen én sem egy lopott zsiráf-mászókából szeretném legyártatni :D akkor marad a régi ha nem fér bele a keretbe. Gondolom függ a dobtól is,h hány db kell belőle. +az is igaz,h lehet vhol faszául +csinálják, a csöveket + a dobot, csak lehet ,h nem igazán ehez a motorhoz való lesz. Szal jol néz ki csak nem tud sokat. Ez a flowmaster,hogy készült? Kibontottatok egyet?
a könyvet meglesheted amint előtúrom a dobozokból. a kipuff gyártása nálam idén a fényezéssel együtt elmaradt sajna...Tibi wrote:Csövi,bogyo28 wrote:Vettem az E-bay-röl egy könyvet, ami a kipuff dobokról és a szívosorokról szól. Benne van minden elméleti leírás, meg pár kipuff dob rajz is. A flowmaster dob is benne volt, ezért próbából csináltunk egyet, majd kiderül milyen lesz. Ha nem jön be max kidobtunk 1-2 ezrest az ablakon, de ha bejön és még a kipuff is saját gyártásu lesz, az már kész orgazmus... :DTibi wrote:hát igen én sem egy lopott zsiráf-mászókából szeretném legyártatni :D akkor marad a régi ha nem fér bele a keretbe. Gondolom függ a dobtól is,h hány db kell belőle. +az is igaz,h lehet vhol faszául +csinálják, a csöveket + a dobot, csak lehet ,h nem igazán ehez a motorhoz való lesz. Szal jol néz ki csak nem tud sokat. Ez a flowmaster,hogy készült? Kibontottatok egyet?
dobokkal mi a helyzet? Ezeket használod? Könyvet megleshetem kíváncsiságból?