Nyilvánvaló, hogy amit te magad is mondtál az a jelenség létezik!!! Nagyon valószínű, hogy ez a gond.Bele se merek gondolni mit ehet meg a kocsid most...
Nagyobb nyomástárolót tennék be! Valami hasonló nyomáson dolgozó V8asnak az injektor rendszeréből!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Hat azt nem hiszem, hogy nagyobb kene bele, mindenesetre a gyarit vissza kell rakni az tuti.
Erdekes meg, hogy semelyik k-jetrol szolo konyv nem emliti ezt a funkciojat (ma`rha van) a tarolonak, de sztem is logikus,hogy nagy terhelesnel onnan tud szivni plusz nyalat, majd mikor a terheles csokken visszatoltodik.
gigford wrote:Megoldódott a benyaellátasi gond ami szopatott a majálison.
A tankot hosszanti irányból átraktam keresztbe.
A tank hosszanti irányú elhelyezése miatt gyorsuláskor - hiába volt szinte félig benyával - hátratódult a benya es a luftot szivott.
Beszélgettünk még majális elött K-Roy-al, (ford klubos forumon megtalálod), ő mesélt egy spéci szivacs szerü cuccrol, amit be kell rakni a tankba, és nem tud tőle lötyögni a nyál a tankba, viszont az ac rendesen ki tudja szivni. a versenygépekben is használják, tehát nem lehet túl rossz....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
gigford wrote:Megoldódott a benyaellátasi gond ami szopatott a majálison.
A tankot hosszanti irányból átraktam keresztbe.
A tank hosszanti irányú elhelyezése miatt gyorsuláskor - hiába volt szinte félig benyával - hátratódult a benya es a luftot szivott.
Beszélgettünk még majális elött K-Roy-al, (ford klubos forumon megtalálod), ő mesélt egy spéci szivacs szerü cuccrol, amit be kell rakni a tankba, és nem tud tőle lötyögni a nyál a tankba, viszont az ac rendesen ki tudja szivni. a versenygépekben is használják, tehát nem lehet túl rossz....
Ismerem a cuccot, angolul foamnak hivjak, sztem mostmar nem lesz ilyen gondom.
Kérdésem. alapjáraton és kis fordulaton nem megy mind a 6 hengerem és hirtelen gázra fullad is. ha finoman felpörgetem, akkor 2000 fölött már veszi a túrát és szerintem megy az összes henger... Gyertyakábelek, elosztófej és rotor újak. Gyertyák is. Nem lehet, hogy a K-jet szar? Mondjuk kevés benzint ad és ezért nem megy egy henger? Állítsak rajta, vagy dugulás lehet? Összerakás előtt injektorokat kitisztíttattam.
Hasonlót tapasztalt valaki? Lehet, hogy a motor ennyire nem jó?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Blant wrote:Kérdésem. alapjáraton és kis fordulaton nem megy mind a 6 hengerem és hirtelen gázra fullad is. ha finoman felpörgetem, akkor 2000 fölött már veszi a túrát és szerintem megy az összes henger... Gyertyakábelek, elosztófej és rotor újak. Gyertyák is. Nem lehet, hogy a K-jet szar? Mondjuk kevés benzint ad és ezért nem megy egy henger? Állítsak rajta, vagy dugulás lehet? Összerakás előtt injektorokat kitisztíttattam.
Hasonlót tapasztalt valaki? Lehet, hogy a motor ennyire nem jó?
Tipikus injektor hiba, pisil. Hányszor tisztíttattam én is injektort de nem mindig sikerül jobbá tenni. Hallgasd meg melyik oldalon dadog a kipuff. Azon az oldalon szereld ki a gyertyákat és látod melyik lesz beköpve.
Egyszer hasonlót produkált az 5. hengerem, alapjáraton nem ment, 2000 körül beindult, cseréltünk injektort, az sem segített, megnéztük a szelephézagokat, és lám kitámasztott nagyrésze, beállítás után ment minden henger.
szszaby wrote:A k-jet rendszerben lévő AC relé bosch száma kellene nekem, vagy hogy ilyet honnan tudnék szerezni. Lábkiosztás számai: 1, 15, 30, 87, 31.
nincs rajta a relé tetején a száma? bontott is jó?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4