Ezután asszem menni fog !
tankmokolás
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Sziasztok!
Van egy problémám, mégpedig hogy az Edelbrock karbin nincs túlfolyó, csak egy bemeneti ág az úszóházba oszt' csókolom. Hova megy itt a fölös benzin?
Az elektromos ac leál, ha feltermelte a megfelelő nyomást, vagy az ac-n belül van egy visszafolyó? Nem értem mert eddig csak mechanikus ac-val, és túlfolyós karbival volt dolgom. :?
Van egy problémám, mégpedig hogy az Edelbrock karbin nincs túlfolyó, csak egy bemeneti ág az úszóházba oszt' csókolom. Hova megy itt a fölös benzin?
Az elektromos ac leál, ha feltermelte a megfelelő nyomást, vagy az ac-n belül van egy visszafolyó? Nem értem mert eddig csak mechanikus ac-val, és túlfolyós karbival volt dolgom. :?
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Nekem az 1.3ban a mech AC nem nyomott töbett a kelleténél.Dartonit wrote:Sziasztok!
Van egy problémám, mégpedig hogy az Edelbrock karbin nincs túlfolyó, csak egy bemeneti ág az úszóházba oszt' csókolom. Hova megy itt a fölös benzin?
Az elektromos ac leál, ha feltermelte a megfelelő nyomást, vagy az ac-n belül van egy visszafolyó? Nem értem mert eddig csak mechanikus ac-val, és túlfolyós karbival volt dolgom. :?
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
taunuson volt pl ugy megoldva, hogy a karbi elött volt egy szerkezet, ami ha megtelt az úszóház, akor ott megnőt a nyomás, és ennek hatásásra visszavezette a felelsleges benyát a tankba a visszafolyón át...Dartonit wrote:Sziasztok!
Van egy problémám, mégpedig hogy az Edelbrock karbin nincs túlfolyó, csak egy bemeneti ág az úszóházba oszt' csókolom. Hova megy itt a fölös benzin?
Az elektromos ac leál, ha feltermelte a megfelelő nyomást, vagy az ac-n belül van egy visszafolyó? Nem értem mert eddig csak mechanikus ac-val, és túlfolyós karbival volt dolgom. :?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Na,bogyo28 wrote:a kozé scorpio már uj, hiszen belső AC-s. az szerintem azért nem jó, mert abba a szívócső és az AC felülről log bele. de ha a vödröt AC-stöl műtöd a tankba akkor jó lehet, csak ha gond lesz vele nehéz cserélni ha behegeszted a tetejét, hacsak nem hagysz neki egy ajtót, amit átműtetsz az uj scorpio tankról. ezt már neked kell eldöntened, hogy melyik utat választod. arra azért vigyázz, hogy a tankba elég sokáig bennemarad a benzingőz, ami miatt elég mokás dolgot tud csinálni hegesztés vagy flexelés hatására...Tibi wrote:És akkor ezt a vödröt kell beoperálni a sima tankba? Becsövezni ahogy a képen, szűrő, külső AC ( a sokat emlegetett 16 ezres ) , szűrő és mehet a mocihoz? Bogyó, a scorpiom ( 92 ) még "régi"? vagy az már újnak számít vödör terén? Mert ha a szent vödör belül lakozik akkor nem lesz irgalom !
Bocsika , de még nem láttam ilyen operációt és semmilyen kettévágott tankkal nem találkoztam. Szeretnék tisztán látni mielőtt szétvágok valamit !
köszi
megmértem a dolgokat a lényeg röviden az, hagy a Scorpio tank kb 25 cm magas ahol belóg az Ac ez elvileg elférne a Capri tankban, csakhogy 135 mm ( + egy kis ráhagyás a hegesztésnek ) -es lyuk kell neki de a Capri tank a magas résznél nincs olyan széles tehát nem tudok rá akkora lyukat vágni. Kiszélesíteni azt a részt ha jól láttam nem lehet mert nem fér el a bódé alatt. Szóval én arra jutottam, hogy akkor végülis kell vennem egy külső pumpát, és csak azt a kis műanyag labirintust tudom használni belőle... :( valakinek ötlet?
1980 Capri MK3
egyébként egy viszafolyó ágat kell beépiteni h nincsen gyárilag a karbin olyan.kell egy t-elágazás egy nyomástartó szeleppel...ha csökken a nyomás a pumpa pumpál de sose nem lesz sokse meg kevéss mer a nyomástartó elengedi a fölösleget ezért a pumpa állandoan dolgozik.asszem ez igy jó :D de ha nem javítást kérek!!!!
- Szelei Szilard
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Simontornya
- Szelei Szilard
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Simontornya
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Arra gondoltam hogy ha felülről csak ugy bele van lógatva az edénybe a cső nembiztos hogy alacsony benzinszintnél működni fog a dolog.
A granadánál mindkét cső az edény aljhoz csatlakozik, egy nagyon finom szürőn keresztül és a visszafolyo ág is az edénybe nyomja vissza a plusz benyát, ugy hogy a szivócsőre van irányitva a sugara.
A granadánál mindkét cső az edény aljhoz csatlakozik, egy nagyon finom szürőn keresztül és a visszafolyo ág is az edénybe nyomja vissza a plusz benyát, ugy hogy a szivócsőre van irányitva a sugara.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Driver sztem a szivóágra gondolt, annak nem mindegy elvileg hol van.Tibi wrote:Driver, mire gondoltál, hogy nem lesz jó ha fent van a visszafolyó ág?
Az EFI-s act nem ismerem, de a k-jetes elvileg ráfolyós, ezért is rakják gyárilag a tartály also részének közelébe, hogy a benzin természetes ráfolyása segitse.
Erre cáfolat az én tankom, aminek kiképzése hasonlit a Szilárd félére, tehát a szivócső a tank tetejéről nyúlik bele a bilibe és gyönyörűen tudja felszivni az anyagot. Ehhez viszont uj vagy keveset használt ac kell mert egy régi kopottnak gyengébb a szivóhatása.
A visszafolyót pedig parasztlogikával azért vezetik a szivócső közelébe, hogy ha már alig van a tankban akkor is a bilibe follyon a az utolsó pár deci is.
Ha tehetnem én is ugy csinaltatnám a tankomat mostmár, hogy alulról legyen a szivócső ne felülről. Az alsó kivezetés mindig jobb mint a felső, egyszerűen segit az acnak.