van bőr a pofikáján a srácnak http://www.origo.hu/itthon/20070924-ket ... forok.htmlHattyu wrote:Ezek után már bnem veszek Lamborghini-t,csúnyán szétégett,a porschenak meg annyira nem lett baja mint a Lambonak.gizmo wrote:kár értük: http://www.langlovagok.hu/html/galeria/1131.shtml
Lehet vinni bontóba a porsche-t,jó a belseje :D
MAjd a cigányok eltolják a MÉHbe![]()
érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 4408
 - Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Miskolc - Bp
 - Contact:
 
1980 Capri MK3
			
						- proteus
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 1629
 - Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Rákosszentmihály
 
Ja az finom volt!levelboss wrote:Multkor Proteusszal nekünk is sikerült ülni egy TC2-es 78-as kétajtós taunusban...aminek a hátulján ékeskedik egy 1.6L felirat. Kérdezem emberünktől, hogy hát jó ez az egyhat?
Aszongya kettőhárom van benne...meg is mutatta... jobb volt mint gondoltam!![]()
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
			
						MZ ES 125/1 - 1970
- stpetya
 - egyedülisszerelhet
 - Posts: 512
 - Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Üllő
 
Az első valódi népautó volt a Ford T-modell 1909 

Ez az az autó, amely kerekeket adott az átlag amerikaiak alá, hozzájárult az Újvilág gazdasági fejlődésének hatványozódásához, és népszerűvé tette a futószalagos gyártást az autóiparban. Ráadásul megszületésében vitathatatlan érdemei voltak Galamb Józsefnek is, aki többek között a bolygóműves, kétfokozatú sebességváltó tervezéséért volt felelős. De a 15 millió példányban gyártott és eladott Ford T-modell legalább annyi kárt is okozott az emberiségnek, mint amennyi hasznot hozott. Ugyanis ez az autó táplálta bele az amerikaiakba az a hitet, hogy nekik alanyi jogon jár autó, szinte már születésüktől kezdve. Ennek következményeit ma is ismerjük: háborúk az olajért, erősödő üvegházhatás, élhetetlen városok. Köszönjük, Henry.
-Ez a cikk az indexen volt fenn teljes idiotizmusáról tanuskodva a szerzőjének ,ba**eg -Henry Ford-ot okolni bármiért is ami a jelen világunk gondja
  
			
			
									
						
							
Ez az az autó, amely kerekeket adott az átlag amerikaiak alá, hozzájárult az Újvilág gazdasági fejlődésének hatványozódásához, és népszerűvé tette a futószalagos gyártást az autóiparban. Ráadásul megszületésében vitathatatlan érdemei voltak Galamb Józsefnek is, aki többek között a bolygóműves, kétfokozatú sebességváltó tervezéséért volt felelős. De a 15 millió példányban gyártott és eladott Ford T-modell legalább annyi kárt is okozott az emberiségnek, mint amennyi hasznot hozott. Ugyanis ez az autó táplálta bele az amerikaiakba az a hitet, hogy nekik alanyi jogon jár autó, szinte már születésüktől kezdve. Ennek következményeit ma is ismerjük: háborúk az olajért, erősödő üvegházhatás, élhetetlen városok. Köszönjük, Henry.
-Ez a cikk az indexen volt fenn teljes idiotizmusáról tanuskodva a szerzőjének ,ba**eg -Henry Ford-ot okolni bármiért is ami a jelen világunk gondja
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
			
						- Pudva
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 2543
 - Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Nyóc + a Tizenhárom
 - Contact:
 
Ez kb. olyan mint amikor Teller Edétől megkérdezték, hogy milyen érzés, hogy a találmánya milliókat ölt meg...
Ford csak kihasználta a lehetőséget, ha ő nem tette volna meg, megteszi más!
			
			
									
						
							Ford csak kihasználta a lehetőséget, ha ő nem tette volna meg, megteszi más!
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
			
						'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- 
				TomiCaPri
 - akárhozzáisnyulhatvalamihez
 - Posts: 270
 - Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Budapest - Csepel
 
Én a múltkor reggel suliba menet full kómásan láttam egy nagyon szép világos kék taut itt Csepelen. Csak már sajna nem volt időm lefotóznilevelboss wrote:Multkor Proteusszal nekünk is sikerült ülni egy TC2-es 78-as kétajtós taunusban...aminek a hátulján ékeskedik egy 1.6L felirat. Kérdezem emberünktől, hogy hát jó ez az egyhat?
Aszongya kettőhárom van benne...meg is mutatta... jobb volt mint gondoltam!![]()
- 
				Megla Gábor
 
Azért Galmb József nevéhez füződik a futoszalag gyártás is ,hiszen ő alkalmazta először a világon.Józsi bácsi Tanks. :D :Dstpetya wrote:Az első valódi népautó volt a Ford T-modell 1909
Ez az az autó, amely kerekeket adott az átlag amerikaiak alá, hozzájárult az Újvilág gazdasági fejlődésének hatványozódásához, és népszerűvé tette a futószalagos gyártást az autóiparban. Ráadásul megszületésében vitathatatlan érdemei voltak Galamb Józsefnek is, aki többek között a bolygóműves, kétfokozatú sebességváltó tervezéséért volt felelős. De a 15 millió példányban gyártott és eladott Ford T-modell legalább annyi kárt is okozott az emberiségnek, mint amennyi hasznot hozott. Ugyanis ez az autó táplálta bele az amerikaiakba az a hitet, hogy nekik alanyi jogon jár autó, szinte már születésüktől kezdve. Ennek következményeit ma is ismerjük: háborúk az olajért, erősödő üvegházhatás, élhetetlen városok. Köszönjük, Henry.
-Ez a cikk az indexen volt fenn teljes idiotizmusáról tanuskodva a szerzőjének ,ba**eg -Henry Ford-ot okolni bármiért is ami a jelen világunk gondja![]()



