Képzeljétek ma befelyeztem a bekábelezést és ugyan be még nem indult, de alakul a dolog szépen, már van gyújtás, forgat az önindító. Holnap asszem telenyomom benzinnel a kiszáradt csövet és megpróbálom beizzítani


Üdv mindenkinek.
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Szia!streetracer21 wrote:Sziasztok
Képzeljétek ma befelyeztem a bekábelezést és ugyan be még nem indult, de alakul a dolog szépen, már van gyújtás, forgat az önindító. Holnap asszem telenyomom benzinnel a kiszáradt csövet és megpróbálom beizzítani) Ha valakinek van 2,3 V6hoz kapcsolási rajza az állati jól jönne, mert asszem kicsit buherált ahogy az enyémen volt és szeretném rendesen összerakni annak ellenére, hogy motorcsere lesz úgyis
)
Üdv mindenkinek.
Üdv! Elöször is gratula!!!!!!streetracer21 wrote:Sajna a kép nem látszik, de küldd el e-mailben: blumm21@freemail.hu
Amúgy tegnap befejeztem az elektromos rendszer átalakítását. Főleg a gyújtásnál. Képzeljátek úgy volt bekötve a gyújtás, hogy állandó táot kapott a slussz piros betáp vezetékéről... Így már érthető, hogy mért melegedett a gyujtás vezérlő kikapcsolt motornál, és mért merült le az autó rggelre mindíg amíg össze volt rakva. Megdtam neki a jelerősítéshez szükséges tápot is az önindítő vezetékről, ami egyáltalán nem volt bekötve, így most könnyebben indul. Ezzel lelőttem a poént egybőlUgyanis indul az autó, méghozzá pöccre
És nagyon komoly hangja van. Már a belsejé is beszőnyegeztem, felkerültr a középkonzol és jár az óra
)
Apropó! Sürgősen szükségem lenne egy szélvédőre !!! Ha valakinek va eladó kérem szóljon (OFF:-)
Caprit építeni csodás dolog