Aranyos vagy Tibike!Azt hiszed olyan gyorsan megy az hogy "szétkapom oszt összerakom". Sok Caprival szívtam már felújításügyileg.De nyugi!!Kitartó leszek. 8)
Soha nem akartam még kidobni Azért a Capri értékesebb mint mondjuk egy hülye pi...a,akit bármikor kidobhat az ember. Csak vissza ne pattanjon az útról :D :D :D
holecz wrote:Soha nem akartam még kidobni Azért a Capri értékesebb mint mondjuk egy hülye pi...a,akit bármikor kidobhat az ember. Csak vissza ne pattanjon az útról :D :D :D
Hát egy hülye picsánál biztos!
Egyébként, ha nem titok, elmodhatnád, h mi történt a verdával, mi az h elkobozták, meg ilyesmi?
Csak ha nem titok!
holecz wrote:Soha nem akartam még kidobni Azért a Capri értékesebb mint mondjuk egy hülye pi...a,akit bármikor kidobhat az ember. Csak vissza ne pattanjon az útról :D :D :D
holecz wrote:Aranyos vagy Tibike!Azt hiszed olyan gyorsan megy az hogy "szétkapom oszt összerakom". Sok Caprival szívtam már felújításügyileg.De nyugi!!Kitartó leszek. 8)
Szerintem pont Tibi aki tudja hogy meddig tart egy felujítás
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Nem kobozták el,hanem végrehajtás alatt volt.Magyarul egy nem létező tartozás fejében el akarták árverezni a mocskok 1999-ben egy Magyarországra települt Deutsche nagycég gyárat létesített Hatvanban.Engem az elsők között felvettek,és 6hónapra tanulmányi útra küldtek a volt NSZK-ba.Mikor hazajöttünk és beindítottuk a gyártást,szerettünk volna szakszervezetet vagy valami ilyesmit alakítani.Ez nem jött össze. :( Pár munkatársammal együtt mi tovább harcoltunk az igazságért stb. stb. egy szombaton direkt elfelejtettük az aznapi munkát felvenni, és a köv. hét elején már nem kellett mennünk dóógozni.Aztán pereskedtünk,pereskedtünk stb. 6-év múlva jött egy levél hogy ixedik hó ixedikén adjam le az frsz.-t és a forgalmit, majd szállítsam be a Caprit a végrehajtó iroda elé és elárverezik az autót.Anyátok Gondoltam magamban,dehogy viszem én a kicsikémet ilyen csúnya helyekre.Kiderült hogy a volt cégem követel tőlem 174.000 Ft képzési költséget.Ez miatt került végrehajtás alá a G.K..Fogadtam egy ügyvédet és augusztusra helyreálltak a dolgok , leszámítva a 1.5 éves állapotromlást.
holecz wrote:Aranyos vagy Tibike!Azt hiszed olyan gyorsan megy az hogy "szétkapom oszt összerakom". Sok Caprival szívtam már felújításügyileg.De nyugi!!Kitartó leszek. 8)
Szerintem pont Tibi aki tudja hogy meddig tart egy felujítás
:D biztos van aki ennyi idő alatt már vagy 5 Caprit összerak, de már előre félek, hogy egyszer kész lesz és akkor venni kell valami mást, különben unalmasak lesznek a szabadnapjaim.
holecz wrote:Kálmikám, a te autód nem volt benne abban a 6-ban.2 db-ot Sz.fehérvár mellé vittek el 2001-ben.Az egyiket ismered szerintem, egy MKII. narancsmetál (vagy valami ilyesmi) két fekete csíkkal, piros Ghia belsővel.Gyönyörűre megcsinálta a tulaj./Kovács Peti/ a neve.Volt egy 1.6 sor4 is AJK-520 az majdnem olyan színű mint a Bogyóé.Azt Káposztásmegyerre vitték anno,fent van az "ismeretlen vasak"-ban.A többi sorsáról nem tudok semmit. :D
Szia!
A kék AJK-520 volt Káposztási, annak volt hasonló kipuffja mint nekem, ha jól emlékszem MadMax-hez került, és elbontódott... ha nem, javítsatok ki!
Az enyémen is ilyen kipuff van, bár ez ha jól tudom, akkor csak csepel és halásztelek között cikázott a tulajok között.
Tényleg, ha már így feljött a kipuff, akkor offban megkérdem, hogy engem át fognak engedni majd műszakin ezzel, vagy ki kéne vezetni rendesen hátra?
TomiCaPri wrote:Az enyémen is ilyen kipuff van, bár ez ha jól tudom, akkor csak csepel és halásztelek között cikázott a tulajok között.
Tényleg, ha már így feljött a kipuff, akkor offban megkérdem, hogy engem át fognak engedni majd műszakin ezzel, vagy ki kéne vezetni rendesen hátra?
Ezekszerint nem olvastad Gizmo tortúráját ....
Átengednek a csarnokon , de nem nagyon kapsz ajándék bélyegeket ... :(
TomiCaPri wrote:Az enyémen is ilyen kipuff van, bár ez ha jól tudom, akkor csak csepel és halásztelek között cikázott a tulajok között.
Tényleg, ha már így feljött a kipuff, akkor offban megkérdem, hogy engem át fognak engedni majd műszakin ezzel, vagy ki kéne vezetni rendesen hátra?
nekem nem sikerült oldalt kivezetve átmennem a vizsgán :( fólia, egyéb baromság nem "gond", de ez kifogott mindenkin...
A Te autód láthattam Balázsnál egyszer, Csepelen? Fekete, és hasonló kipuff mint nekem?
holecz wrote:Kálmikám, a te autód nem volt benne abban a 6-ban.2 db-ot Sz.fehérvár mellé vittek el 2001-ben.Az egyiket ismered szerintem, egy MKII. narancsmetál (vagy valami ilyesmi) két fekete csíkkal, piros Ghia belsővel.Gyönyörűre megcsinálta a tulaj./Kovács Peti/ a neve.Volt egy 1.6 sor4 is AJK-520 az majdnem olyan színű mint a Bogyóé.Azt Káposztásmegyerre vitték anno,fent van az "ismeretlen vasak"-ban.A többi sorsáról nem tudok semmit. :D
Szia!
A kék AJK-520 volt Káposztási, annak volt hasonló kipuffja mint nekem, ha jól emlékszem MadMax-hez került, és elbontódott... ha nem, javítsatok ki!
holecz wrote:Aranyos vagy Tibike!Azt hiszed olyan gyorsan megy az hogy "szétkapom oszt összerakom". Sok Caprival szívtam már felújításügyileg.De nyugi!!Kitartó leszek. 8)
Szerintem pont Tibi aki tudja hogy meddig tart egy felujítás
:D biztos van aki ennyi idő alatt már vagy 5 Caprit összerak, de már előre félek, hogy egyszer kész lesz és akkor venni kell valami mást, különben unalmasak lesznek a szabadnapjaim.
Hogy lennének unalmasak barátom ,mikor majd szétcaprizhatod az agyad 8)