Akkor az az akksi kukás.gizmo wrote:biztitáblát kicseréltem, az már hibátlan... viszont ugyanúgy nehezen indul. Akksi lehet? Teljesen töltve (45ös), 1 hét alatt lemerül, 1 perc össz indítózás után behal... a töltőn meg 20 perc alatt már nem fesz fel semmit...
elektromossag
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
ahoz a mocihoz 72-es aksi járna...gizmo wrote:biztitáblát kicseréltem, az már hibátlan... viszont ugyanúgy nehezen indul. Akksi lehet? Teljesen töltve (45ös), 1 hét alatt lemerül, 1 perc össz indítózás után behal... a töltőn meg 20 perc alatt már nem fesz fel semmit...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
nem hiszem, az csak egy madzag ami a generátorra megy, előtte csak egy izzó van. nézzd meg előszőr te is a biztitáblát, az ott érdekes dolgokat tud csinálni...DavidMolnar wrote:Nekem is van jó kis villanyos hibám: ha fékezek, világít a töltéslámpa, ami bármilyen más üzemi állapotban normálisan működik. Gerjesztőszálnál lehet valami gebasz, vagy mi?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
A biztitábla "gyári szar" , nem elég , ha "úgy néz ki , mintha jó lenne" , alapos pucoválás , átmozgatás is szükségelltetik és utána néha működik....néha normálisan is...bogyo28 wrote:nem hiszem, az csak egy madzag ami a generátorra megy, előtte csak egy izzó van. nézzd meg előszőr te is a biztitáblát, az ott érdekes dolgokat tud csinálni...DavidMolnar wrote:Nekem is van jó kis villanyos hibám: ha fékezek, világít a töltéslámpa, ami bármilyen más üzemi állapotban normálisan működik. Gerjesztőszálnál lehet valami gebasz, vagy mi?

- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
de már elkészült a csere, ami a mai technikai szinvonalon áll (késes bizti van benne), egy autoba már be is épült, nemsokára lesznek próbák is...TÉCSÉ wrote:A biztitábla "gyári szar" , nem elég , ha "úgy néz ki , mintha jó lenne" , alapos pucoválás , átmozgatás is szükségelltetik és utána néha működik....néha normálisan is...bogyo28 wrote:nem hiszem, az csak egy madzag ami a generátorra megy, előtte csak egy izzó van. nézzd meg előszőr te is a biztitáblát, az ott érdekes dolgokat tud csinálni...DavidMolnar wrote:Nekem is van jó kis villanyos hibám: ha fékezek, világít a töltéslámpa, ami bármilyen más üzemi állapotban normálisan működik. Gerjesztőszálnál lehet valami gebasz, vagy mi?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Persze,megjött. Sőt, egy próbadarab már bent is figyel Gobbo autójában:Tibi wrote:Félve kérdezem : biztitáblák megjöttek angolból? :D Volt valami ilyesmi de már nem tudom, hogy vót...





sajnos az idén elmondható rólam hogy mindennel csúszásban vagyok, így ezzel a témával is. A második darab Proteus kábelkötegére fog nemsoká felkerülni, és remélem ezzel kiforr a technológia is. Az eredeti biztitábla helyére szinte teljesen passzol az uj, a furatokat kell nagyobbra átfúrni, és kb fél mm-t reszelni a nyíláson. ez persze sokkal egyszerübb ha a géptető le van szedve... szóval évek kérdése és vihető lesz akinek kell


"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
ahoz tudnom kellene hogy milyen a tau biztitáblája....Hattyu wrote:Gondolom ez Tauba is jó nem?
Mivel ha jól látom a méretei akkorák,és a formája is ugyanoylan!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
azt a fényezés előtt még nem tudtuk hogy kell reszelni... de hogy kissebb legyen a para: lehet a müanyagból is leszedni, de ha mégis csak a fémet reszeli az ember (ez ajánlatosabb, hogy ne a vékony müanyagfalat vékonyítsunk tovább) a reszelgetés annyira minimális, hogy egy frissen fényezett vason is simán el lehet végezni, és az egészből egyébként sem lehet semmit látni majd, hiszen egy rozsdamentes takarólemez kerül felülről az egész kütyü köré, mint az a képeken is látható...proteus wrote:Ezen a fejleményen kicsit meglepődtem... :?Tibi wrote:Protibá' nálad fény előtt megtörténtek a reszelések?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Hozzáértők segítségét kérném abban, hogy a 2-essel jelölt csatlakozó gyári tartozék vagy utólagos hekkelés eredménye ? Az 1-essel jelölt csati index csatlakozó csak a mihez tartás végett. A 2-esből 4 szál vezeték lóg ki a semmibe : 2db kék, 1 narancs és rózsaszín. A fekete rövid amin cimke van az a motortényitónál volt valami testkábel a műszerfal alatt elvileg.


1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
A 2-es csati egy Enforser nevű risztó csatija.
A piroson és a narancsrárgán van bizti, a másik narancs az irányjelzőkhöz megy. A fekete a test, a fehér indítás tiltás, a citrom megy a gyujtáskapcsolótól jön egy kapcsolt áram. Ajtókapcsoló az kék, motortér kapcsoló kék-fehér, a többire már nem emlékszem.
A piroson és a narancsrárgán van bizti, a másik narancs az irányjelzőkhöz megy. A fekete a test, a fehér indítás tiltás, a citrom megy a gyujtáskapcsolótól jön egy kapcsolt áram. Ajtókapcsoló az kék, motortér kapcsoló kék-fehér, a többire már nem emlékszem.
Last edited by szszaby on Sun Dec 02, 2007 5:00 pm, edited 1 time in total.