HELLO
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
én v6 párti vagyok, és elég sok ember belefutott abba, hogy vett egy sor4-et, aztán nem birt magával és v6 lett belőle. csak akkor elég sok mindent kell cserélni, ami elég sok pénz, olcsobb ha egyböl v6-ot veszel. egy sima sor4 0 tuningal nem egy aszfaltszaggato, és a sor4-nek nem lesz soha v6 hangja. ha megpöckölöd a sor4-et, jó kis moci lehet belőle, de ugyan ott vagy egy alap 2.8 v6-al. bár ez szubjektiv vélemény...
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Csatlakoznék Bogyóhoz, amennyiben:
Nekem az első Caprim sor 4volt, végül nem az lett megcsinálva, hanem egy másik, egy v6-os, és nagyon örülök, hogy így lett. Ahogy te is mondtad jobban brümmög, nomeg a feelingje sem rossz, mikor a v6 megborítja álló helyzetben gázfröccsnél a kasznit
Azonban:
A S4 klubról annyit, hogy azért a mi lelkes sor4-eseink nem akármilyen sor4ek, élen a Turbós pintóval
, a 2,3 sor 4 turbóval
, és a dohc sor4-el
, nomeg a sor4-es capri nem kevésbé capri, mint a v6os, nomeg a fent felsorolt előnyök ugye!
Szerintem ez érzelmi kérdés, és ne vállalj kompromisszumot, mert az az öröm rovására megy!
Tisztelettel!
Bence
Nekem az első Caprim sor 4volt, végül nem az lett megcsinálva, hanem egy másik, egy v6-os, és nagyon örülök, hogy így lett. Ahogy te is mondtad jobban brümmög, nomeg a feelingje sem rossz, mikor a v6 megborítja álló helyzetben gázfröccsnél a kasznit

Azonban:
A S4 klubról annyit, hogy azért a mi lelkes sor4-eseink nem akármilyen sor4ek, élen a Turbós pintóval



Szerintem ez érzelmi kérdés, és ne vállalj kompromisszumot, mert az az öröm rovására megy!
Tisztelettel!
Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Na jah, a turbó azért sokat dobhat rajta, bár én inkább muscle párti vagyok, nem füttyögök az utcán:) Max egy blow off szelep jöhet:) Meg a haverom is akart venni uno turbot (jójó tudom hogy olasz meg miegymás:) de aztán meggondolta magát, mert a turbo sokszor szarakszik, nem megbizható.streetracer21 wrote:Csatlakoznék Bogyóhoz, amennyiben:
Nekem az első Caprim sor 4volt, végül nem az lett megcsinálva, hanem egy másik, egy v6-os, és nagyon örülök, hogy így lett. Ahogy te is mondtad jobban brümmög, nomeg a feelingje sem rossz, mikor a v6 megborítja álló helyzetben gázfröccsnél a kasznit
Azonban:
A S4 klubról annyit, hogy azért a mi lelkes sor4-eseink nem akármilyen sor4ek, élen a Turbós pintóval, a 2,3 sor 4 turbóval
, és a dohc sor4-el
, nomeg a sor4-es capri nem kevésbé capri, mint a v6os, nomeg a fent felsorolt előnyök ugye!
Szerintem ez érzelmi kérdés, és ne vállalj kompromisszumot, mert az az öröm rovására megy!
Tisztelettel!
Bence
Meg ha már capri, és hétvégi kocsi, az már hogy 10 vagy 15 liter, szvsz teljesen mindegy:) csak találjak vmi fain gépet:)
Egyébként a ti gépeitek hány pacisok? És gyorsulásilag hogy szuperálnak?
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Én ebben a kérdésben nem nyilatkoznék az autómatámmal
Én inkább a látványra hajtok
A többieké ahogy hallom viszont szépen megy

Én inkább a látványra hajtok

A többieké ahogy hallom viszont szépen megy

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Ehhez annyit fűznék hozzá hogy a v6 és a s4 közül az a jobb aminek jó állapotu a motorja.Nincs lehangolóbb egy csattogó szelepü,kopogó hajtókaros,repedtfazék hangu kókánykipuffos caprinál.Egyébként hangra a 2,3automatánál nincs jobb.streetracer21 wrote:Én ebben a kérdésben nem nyilatkoznék az autómatámmal![]()
Én inkább a látványra hajtok![]()
A többieké ahogy hallom viszont szépen megy
V6 más mint a S4... legalábbis nekem más érzés (tisztább, szárazabb 8) ) a V6-ot vezetni. Erőben egy jó 2l-es sor4 veri 2.3V6-ot! Sancának van ilyen gépe, nagyon jól megy... könnyebb a soros motor, fordulékonyabb, nem tolja annyira az elejét. DE a V motor akkor is V motor marad, és a Capri tényleg élményautó, tehát az döntsön mit szeretsz jobban! 

- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
köszi a tanácsokat!gizmo wrote:V6 más mint a S4... legalábbis nekem más érzés (tisztább, szárazabb 8) ) a V6-ot vezetni. Erőben egy jó 2l-es sor4 veri 2.3V6-ot! Sancának van ilyen gépe, nagyon jól megy... könnyebb a soros motor, fordulékonyabb, nem tolja annyira az elejét. DE a V motor akkor is V motor marad, és a Capri tényleg élményautó, tehát az döntsön mit szeretsz jobban!
Már csak akkor az marad hátra, hogy szépen kiballagjak egy capri találkozóra és összenyálazzam a gépeket :) Akkor majd elválik, hogy V6, vagy s4 :)
Mikor lesz legközelebb tali?
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
fogyasztás azért annyira nem vészes, nem kell félni. nekem a városba a 2.8 V6 karbi nem eszik még 11-et sem, hosszu távon nem állatkodva 9 körül. na persze ha akarom fel lehet tornázni 16 környékére, de az elég erős igénybevételnél van, megtett kilométer kevés, csapatás annál több. nekem a rossz 1.6 sor4 többet evett mint a felujított 2.8 V6. a nagy igazságot azzal mondták, hogy jó állapotu moci legyen, az a lényeg. gyorsulni szerintem a turbós átépítések lesznek a legjobbak, de ezek egyenlőre nem sokan vannak, és még azt hiszem egyik sem 100%-ig kész. Mi probáltuk az én 2.8 V6-omat 1.6-os hiddal meg angol váltóval meg a Sunya t-bird 2.3 sor4 turboját. Az elején jobban megindultam, mert a V6 alacsony fordulaton jobb volt, de ahogy elkezdett dolgozni a turbo nem voltam sehol (még most is sírok...). Loerőben is biztos több a turbós moci. viszont megépíteni nem egyszerü, legalábbis nekem biztos nem lenne az. Még a t-bird kész turbós mocijával is volt elég szivás, gondolom az otthon összeépített turbos moci kivitelezése pár fokkal bonyolultabb. és ha legyorsul egy műanyagmotoros, neki akkor se lesz olyan hangja mint nekem, nem költhet dupla annyit kipufogora, hengerfejre stb :D
Loerőkre irhatna valaki valamit, mert a gyári értékeken kivül nem tudom mi mennyi. Én az enyémet ugy 150-160 pacira saccolnám, de lehet hogy közel sem annyi? Meg kellene méretni, de eddig még nem volt erre 10 rugóm...
Loerőkre irhatna valaki valamit, mert a gyári értékeken kivül nem tudom mi mennyi. Én az enyémet ugy 150-160 pacira saccolnám, de lehet hogy közel sem annyi? Meg kellene méretni, de eddig még nem volt erre 10 rugóm...
9l/100km????
én 10l alattit nem mértem még sima 140-es autópályával sem. Viszont városban is elmászkálok 12-13 literrel
A 2.8i volt 160Le gyári érték szerint, a karbisra 130at szoktam hallani. Reálisan annyi lehet, így egy kopottas 2.8 110-120Le körül mozoghat, nagyjából ezt tapasztalom más autókkal összemérve.
A végső megoldás a turbó lesz szerintem is! Kell az! 8)

én 10l alattit nem mértem még sima 140-es autópályával sem. Viszont városban is elmászkálok 12-13 literrel

A 2.8i volt 160Le gyári érték szerint, a karbisra 130at szoktam hallani. Reálisan annyi lehet, így egy kopottas 2.8 110-120Le körül mozoghat, nagyjából ezt tapasztalom más autókkal összemérve.
A végső megoldás a turbó lesz szerintem is! Kell az! 8)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
áááááá nem kell oda turbo. az a sok macera. meg sok loerő
szoval én azért vagyok kiváncsi a lorőkre, mert nekem van rajta sortkipuff, full fel lett ujjítva, kicsit a hengerfej is meg lett piszkálva stb. a sima 2.8i-kkel simán felveszi a ersenyt. ezért szerintem kicsit több mint a gyári 138. bár lehet hogy nem. egyszer ugyis megméretem. ez igy elég sokba volt, a turbo miatt elölröl lehetne szinte kezdeni, annyit nem ér. meg már most van vagy 4-5 turbós capri, akkor inkább kompresszor, olyan még nincs senkinek!

szoval én azért vagyok kiváncsi a lorőkre, mert nekem van rajta sortkipuff, full fel lett ujjítva, kicsit a hengerfej is meg lett piszkálva stb. a sima 2.8i-kkel simán felveszi a ersenyt. ezért szerintem kicsit több mint a gyári 138. bár lehet hogy nem. egyszer ugyis megméretem. ez igy elég sokba volt, a turbo miatt elölröl lehetne szinte kezdeni, annyit nem ér. meg már most van vagy 4-5 turbós capri, akkor inkább kompresszor, olyan még nincs senkinek!

- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest