capriv6 caprija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
A rengeteg átalakitások után még mindig nem voltam megelégedve az autom tejesitményével
de az ember mindig nagyobbra vágyik ezért én is beszáltam a COSSI átépitésbe.
+ még azt hozzá kell tennem hogy volt egy alkalmi komplett BOB motoros scorpio vásárlásom amit kár lett volna kihagynom.
Ez a motor alapbol tud anyit amit az essexel elértem idáig ha nem még többet is....
Igy hát töbször is átgondoltam és jöhetett a faragás..
Sajna ugy felgyorsultak az események hogy fényképet nem csináltam de leirom:
Oktober: scorpio vásárlás
Szétszedtem Sunyával és kiárultam 1 1/2 többet forintban mint amiért vettem 2 hét alatt....(én is csodálkoztam) + megmaradt a motor és a sallangok.
November , December: ketöt elöre egyet hátra
(az átalakitások nem voltak egyszerüek) mivel én szeretem az igényes munkát és nem akartam belapátolni a motort hogy gyorsan kiprobáljam ezért nyeltem elég sokat
December 20.-án : a csoda
Bogyonak hála és a sok bandázsszalagnak köszönhetöen BEINDULT A CSODA
Január Február: váltó le fel le fel
mivel a régi T9-es váltom át volt alakitva az essex motorhoz ezért nem nyult be a nyelestengely a fötengelybe ezért menet közben érdekes hangok voltak..
A bogyonak hála kaptam kölcsön egy váltót egy igazi V6 MT75-öt
de sajnos az állapotárol ö sem tudott semmit jo v. nem jo.
Felraktam elsö padlógáz és RECCCCCCSSSS!!
Összeakadt a belselye


+ még azt hozzá kell tennem hogy volt egy alkalmi komplett BOB motoros scorpio vásárlásom amit kár lett volna kihagynom.
Ez a motor alapbol tud anyit amit az essexel elértem idáig ha nem még többet is....
Igy hát töbször is átgondoltam és jöhetett a faragás..
Sajna ugy felgyorsultak az események hogy fényképet nem csináltam de leirom:
Oktober: scorpio vásárlás
Szétszedtem Sunyával és kiárultam 1 1/2 többet forintban mint amiért vettem 2 hét alatt....(én is csodálkoztam) + megmaradt a motor és a sallangok.
November , December: ketöt elöre egyet hátra
(az átalakitások nem voltak egyszerüek) mivel én szeretem az igényes munkát és nem akartam belapátolni a motort hogy gyorsan kiprobáljam ezért nyeltem elég sokat
December 20.-án : a csoda
Bogyonak hála és a sok bandázsszalagnak köszönhetöen BEINDULT A CSODA
Január Február: váltó le fel le fel
mivel a régi T9-es váltom át volt alakitva az essex motorhoz ezért nem nyult be a nyelestengely a fötengelybe ezért menet közben érdekes hangok voltak..
A bogyonak hála kaptam kölcsön egy váltót egy igazi V6 MT75-öt
de sajnos az állapotárol ö sem tudott semmit jo v. nem jo.
Felraktam elsö padlógáz és RECCCCCCSSSS!!
Összeakadt a belselye


- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Ha jol emlékXem:Nitrobuster wrote:Én már tovább nem dicsérem a gépet, mert Krisz még elbízza magát.:D
Egyébként érdekelne a száma az accel trafonak, mert pont ilyen van a limába.
ACC-140019
De itt a link.
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Március Április: váltó váltó már megin.......
leszedtem a törött váltót és malmoztam egy jó ideig mire ismét jött az ELNÖK UR HELP-DESK je
szerzett nekem egy borzalamas állapotu V6 T5 váltót amire még figyelmeztetett is de én felraktam (de minek).
Aztán jött a megvilágosodás
kicserélem a belsejét az én felujitott essex T5 váltoméra (már rutinbol megvolt 2h alatt) mivel más a ketönek a nyelestengelye...
Május: végre tudok autozni
Igaz nincs rendes alapjáratom és sokat fogyaszt de LESZARTAM a problémákat....
leszedtem a törött váltót és malmoztam egy jó ideig mire ismét jött az ELNÖK UR HELP-DESK je

szerzett nekem egy borzalamas állapotu V6 T5 váltót amire még figyelmeztetett is de én felraktam (de minek).
Aztán jött a megvilágosodás

Május: végre tudok autozni
Igaz nincs rendes alapjáratom és sokat fogyaszt de LESZARTAM a problémákat....
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Esetleg szeretné, hogy az övé legyen a Suhe, neki sárga mkI-ese vanPudva wrote:Gábor és FeFe!Mad Max wrote:CapriTurbo, Gabooca, Sunya, Nusiéktól a világos zöld 2.8 dupla injektor, dupla turbó és a fehér Suhe. Sajnos az utolsó kettő tulajdonos nevét nem tudom!
a fehér Suhe-t azt elcserélném én is az enyémre...persze ha FeFe ráfizet

- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Na akkor ezt tegyük már tisztába lécci' szóval akkor hogy is hivják a Suhe tulaját?CapriTurbo wrote:Esetleg szeretné, hogy az övé legyen a Suhe, neki sárga mkI-ese vanPudva wrote:Gábor és FeFe!Mad Max wrote:CapriTurbo, Gabooca, Sunya, Nusiéktól a világos zöld 2.8 dupla injektor, dupla turbó és a fehér Suhe. Sajnos az utolsó kettő tulajdonos nevét nem tudom!
a fehér Suhe-t azt elcserélném én is az enyémre...persze ha FeFe ráfizet
Fefe, Kukás, Feri? mert idáig úgy gondoltam, hogy FeFe az idősebb és a fiatalabb is...

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Feri az "öregebbik" a fia a FEFE és NEKI bizony I CAPRIja vanPudva wrote:Na akkor ezt tegyük már tisztába lécci' szóval akkor hogy is hivják a Suhe tulaját?CapriTurbo wrote:Esetleg szeretné, hogy az övé legyen a Suhe, neki sárga mkI-ese vanPudva wrote: Gábor és FeFe!
a fehér Suhe-t azt elcserélném én is az enyémre...persze ha FeFe ráfizet
Fefe, Kukás, Feri? mert idáig úgy gondoltam, hogy FeFe az idősebb és a fiatalabb is...


SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Junius Julius Agusztus Szeptember: A nagy szopások
A probléma még mindig a köv. volt:
Nincs rendes alapjárat, sokat eszik elégetetlen uzemanyag a kipufogoban,
nincs fordulatszámmérö.
Fordulatszámmérö:
Ezt a kérdést viszonylag gyorsan megoldottam miután szereztem kölcsön egy ossziloszkopot amivel végre megtudtam mérmi a kimeneti jel alakot és a periodusát,feszültségét (amplitudoját).
Megoldás a következö lett a gyári müszer belsejével nem tudtam semmit kezdeni ezért kidobtam a belölle és vettem egy kis méretü változtatható hengerszámu müszert és azt belefaragtam és lám müködik:)
Alapjárat, sokat eszik :összefüggö probléma mivel valamiért a computer nem tudta beállitani melegen a keverék arányt.
Csak ki kellett deritenem hogy ezt mi okozza szenzor rossz v. valami más.
Igazábol velem volt a probléma mert nem értettem a motor és a vele kapcsolatos szenzorok müködését.
Evvel nem azt értem hogy nemtudtam hogy melyik micsoda hanem azt hogy ezek milyen kapcsolatban álnak egymással.
Midig feltettm magamnak ezt a kérdést:Mi történik ha????
De igy is elkellett telnie egy kis idönek mire rájöttem hogy mi a segédlevegö és a réslevegö beáramoltatás....
Ezek tudatában a megoldás pofon egyszerü volt:
A kibaszott vákuumcsöveket kellett átkötnöm...
8)
És lám mükökik a technika
kb. 10l/100km
Hurrá Hurrá.............
A probléma még mindig a köv. volt:
Nincs rendes alapjárat, sokat eszik elégetetlen uzemanyag a kipufogoban,
nincs fordulatszámmérö.
Fordulatszámmérö:
Ezt a kérdést viszonylag gyorsan megoldottam miután szereztem kölcsön egy ossziloszkopot amivel végre megtudtam mérmi a kimeneti jel alakot és a periodusát,feszültségét (amplitudoját).
Megoldás a következö lett a gyári müszer belsejével nem tudtam semmit kezdeni ezért kidobtam a belölle és vettem egy kis méretü változtatható hengerszámu müszert és azt belefaragtam és lám müködik:)
Alapjárat, sokat eszik :összefüggö probléma mivel valamiért a computer nem tudta beállitani melegen a keverék arányt.
Csak ki kellett deritenem hogy ezt mi okozza szenzor rossz v. valami más.
Igazábol velem volt a probléma mert nem értettem a motor és a vele kapcsolatos szenzorok müködését.
Evvel nem azt értem hogy nemtudtam hogy melyik micsoda hanem azt hogy ezek milyen kapcsolatban álnak egymással.
Midig feltettm magamnak ezt a kérdést:Mi történik ha????
De igy is elkellett telnie egy kis idönek mire rájöttem hogy mi a segédlevegö és a réslevegö beáramoltatás....
Ezek tudatában a megoldás pofon egyszerü volt:
A kibaszott vákuumcsöveket kellett átkötnöm...
8)
És lám mükökik a technika

kb. 10l/100km
Hurrá Hurrá.............