Azért azt hagyjuk meg (így utólag), hogy a sor4 sokkal jobban megy és kb fele annyi a felújítása, ha szar a motor Ezzel együtt az enyém is V6-os Én is arra esküszöm, de a sor4-nek határozottan vannak előnyei Mindenekelőtt gratula! És tegyé' Má' fő' képeköt!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
A lepukkant V6-ok tényleg rosszul tudnak menni a jó sor 4-esekkel szemben
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Hát lehet jobban megy valamivel max a súllya miatt de hogy sokkal azt nem hinném ültem már sok sor4-ben meg van is,de egyszer ültem egy osztrák V6-osban sima 4 gang volt,igaz 65000km volt benne,na az egy hangyányit nem ment rosszabbul,dehát ilyet itthon lelni
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Mad Max wrote:Egy kicsivel több kilóméterrel 100-120e-rel van! Baján és elvileg Fűzfőn. Vittek is vele, nagyon jó volt.
Ritka mint a fehér holló
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb