
érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Szerintem az Xb csak a széria neve.
Itt egy Perana leírás.
Front Suspension MacPherson Strut completely rebuilt with modified valves and stronger springs. Difference between V6 and V8 engines (9Kg). Front and rear suspension is dropped by 50mm and stiffened. Brakes remain standard with harder brake pads. The steering Geometry is considerably altered. In the standard Capri V6 the rack act's forward of the front suspension. With the V8 the rack is behind the front suspension. Special Rack and Pinion steering gear is Imported from England ???? (GERMANY). The Drive shafts are specifically made in Australia to Basil Green Specifications ????????????
Itt egy Perana leírás.
Front Suspension MacPherson Strut completely rebuilt with modified valves and stronger springs. Difference between V6 and V8 engines (9Kg). Front and rear suspension is dropped by 50mm and stiffened. Brakes remain standard with harder brake pads. The steering Geometry is considerably altered. In the standard Capri V6 the rack act's forward of the front suspension. With the V8 the rack is behind the front suspension. Special Rack and Pinion steering gear is Imported from England ???? (GERMANY). The Drive shafts are specifically made in Australia to Basil Green Specifications ????????????
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
nyertél. azazhogy akkor adnak, ha az átalakítást megtervezteted egy autoipari szakmérnökkel, akit a felügyelet is elfogad. itt még a berakott megerősítésekhez tartózó hegesztésekhez is számításokat kérnek. ez egyedi darabnál szerintem guriga környéki összeg, és még akkor is beleköthetnek. én utánnaérdeklödtem, de elég lelombozó volt az eredmény. akartam egy fél capri utánfutót csinálni, hogy ha megyünk messzebre legyen hova pakolni, azt sem nagyon lehetne levizsgáztatni...Torrente wrote:miért nem lehet a v8-at lepapirozni? Nem adnak rá átalakítási engedélyt?
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
leirtad a lényeget a részükről. a jól megcsinált. azért hogy neked adnak egy átépítési engedélyt, te otthon belemokolod a mocit, lesz sok-sok lóerő, fék kaszni sima gyári, feltekeredsz egy fára, meghalnak páran és ezt nem engedhetik. ezért kell hozzá nekik a megfelelő terv, és utánna meg is néznék hogy mit csináltál. ez szerintem valahol érthető is hogy igy van, szerintem nyugaton sincs máshogy. csak ők egyszerübben kifizetik az ilyen költségeket.