
Hengerfej,szelepek.....
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Hengerfej,szelepek.....
Most jutott eszembe a 2.8-as hengerfejről amit Gaboca árul,hogy mi történne ha a 2,3-as motoromra feltennék egy ilyen Zylinderkopf-ot??Elvileg 1 az 1-be rámegy,csak a szelepek nagyobbak és ezáltal jobb lesz az öblítés.Nem-de????Van valakinek tapasztalata????Köszi 

'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Hengerfej,szelepek.....
De az égéstér is nagyobb, tehát a sűrítés meg alacsonyabb lesz.holecz wrote:Most jutott eszembe a 2.8-as hengerfejről amit Gaboca árul,hogy mi történne ha a 2,3-as motoromra feltennék egy ilyen Zylinderkopf-ot??Elvileg 1 az 1-be rámegy,csak a szelepek nagyobbak és ezáltal jobb lesz az öblítés.Nem-de????Van valakinek tapasztalata????Köszi
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: Hengerfej,szelepek.....
De jobban lehet turbózni is!Nitrobuster wrote:De az égéstér is nagyobb, tehát a sűrítés meg alacsonyabb lesz.holecz wrote:Most jutott eszembe a 2.8-as hengerfejről amit Gaboca árul,hogy mi történne ha a 2,3-as motoromra feltennék egy ilyen Zylinderkopf-ot??Elvileg 1 az 1-be rámegy,csak a szelepek nagyobbak és ezáltal jobb lesz az öblítés.Nem-de????Van valakinek tapasztalata????Köszi

- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Nem megy rá egy az egyben. Máshol vannak a víz járatok, meg olajjáratok kicsit.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Érezhetően nyomatékosabb is volt a motorbogyo28 wrote:egyszerübb a 2.3 hengerfejbe átrakatni a nagyobb szelepeket, Pudva 2.3-as mociján is ilyen HF volt...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
én ugy tudom igy volt, de a HF-et Driver kolléga csináltatta anno, mi csak megvettük tőle amikor már nem hsználta...Mad Max wrote:A szívó és a kipufogó szelepeket egyaránt? Szelep rugókat is cserélni 2.8-ból van e értelme?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Abban csak a szívószelepek 2,8asak
Nekem is olyanok vannak:-)

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Most ha jól értelmezem iylet szeretnél?levelboss wrote:Lehet szerezni hengerenkénti leömlős hengerfejet a 2.8-as motorhoz? Létezik ilyen?
Így érted a hengerenkénti leömlőt?
Mert ez 2.9 Efi és azon van a 3 leömlős változat, a karbis cologne az mind 2 leömlős,az EFIs már 3.

71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
a 2.8 az mind 2 leömlős, a 2.4 és 2.9 az 3 leömlős. én ugy tudom a hengerfejek nem csereszabatosak, tehát a 2.8-ra nem tudsz 3 lemömlős hengerfejet tenni...Hattyu wrote:Most ha jól értelmezem iylet szeretnél?levelboss wrote:Lehet szerezni hengerenkénti leömlős hengerfejet a 2.8-as motorhoz? Létezik ilyen?
Így érted a hengerenkénti leömlőt?
Mert ez 2.9 Efi és azon van a 3 leömlős változat, a karbis cologne az mind 2 leömlős,az EFIs már 3.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Ez mitől hengerenkénti ??Hattyu wrote:Most ha jól értelmezem iylet szeretnél?levelboss wrote:Lehet szerezni hengerenkénti leömlős hengerfejet a 2.8-as motorhoz? Létezik ilyen?
Így érted a hengerenkénti leömlőt?
Mert ez 2.9 Efi és azon van a 3 leömlős változat, a karbis cologne az mind 2 leömlős,az EFIs már 3.