Már régóta tervezem, hogy nyitok itt topicot, de most nyitok is
Lassan majd, ahogy lesz időm jönnek a képek, meg a story. Az autó folyamatosan fejlődik és remélem, hogy március körül már ismét az utakon lesz.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
No Ő volt az első Caprim. Nagy lelkesedéssel és a semminél is keveseb hozzáértéssel vettem meg sajószentpéteren 2004 januárban. Kiderült, hogy az összes elem szar, borult volt az autó, a kaszni meg van csavarodva és a papíron 2 literes autóban egy 1,6os van ütött motorszámmal
Ő volt az, elbontottuk és megkezdődött a Kaszni keresés. Az volt a terv, hogy egy jó kaszniba átkerülnek a cuccok.
Folyt köv
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Remélem mindenkinke kellemesen teltek az ünnepek. Folytatom a történetet, ha esetleg érdekel valakit.
Miután a fenti szürkéről kiderült, hogy menthetetlen elkezdtem kasznit kereseni. Némi keresgélés után sikerült is találnom egy nem is akármilyet. Egy eredeti turbós kasznit szélesítve, elég jó állapotban.
Íme egy kép még autó korából:
És amikor megérkezett hozzánk:
blant_02_resize.jpg (140.86 KiB) Viewed 24592 times
Meg is volt az időpont a lakatosnál, de a kasznit ellopták aznap éjjel, mikor másnap reggel jött volna a tréler és ment volna a lakatoshoz.... :(
A szembe szomszéd odaadta a vasgyüjtőknek. Azt mondta nekik, hogy az övé és elvihetik.... No comment...
Last edited by Blant on Sat Jan 16, 2010 9:55 am, edited 1 time in total.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Ezek után elég komoly letargia lett úrrá rajtam. Nem is foglalkoztam pár
hétig a capri projektel, majd újra nekiálltam. 3 hónap telt el, de nemhogy megfelelő kasznit, de még komplett autót sem találtam megfelelőt. Már végső elkeseredésemben beírtam egyszer a google-be, hogy eladó capri,
és akkor egy vidéki kisváros honlapjának apróhirdetés rovatában megtaláltam őt:
Akkor így nézett ki:
blant_03_resize.jpg (143.93 KiB) Viewed 24592 times
2,3 V6 automata, üzemképes, csodás belsővel, nagyon rossz motorral, az alja szinte teljesen épp volt, leginkább csak az elemeket kellett lakatolni.
Végre elkezdődhetett az érdemi munka.
Last edited by Blant on Sat Jan 16, 2010 9:58 am, edited 1 time in total.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Később "manta tükrök" is kerültek az autóra, és mivel a szélesítések
miatt a 7"-os RS felnik kevésnek bizonyultak,
amikor jött a lehetőség nem haboztam és beszereztem egy garnitúra
7,5"-os RS felnit. Így azért mindjárt más
Egyenlőre ennyire futotta az időmből. Később még folytatom a storyt.
Addig is üdv mindenkinek
Last edited by Blant on Sat Jan 16, 2010 10:18 am, edited 2 times in total.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Köszi a számot Bence!beszéltem a mesteremberrel,aztmondta vállalja a vasat
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb