Bogyó - Süni, megmondanátok, hogy póóntosan milyen külső AC kell nekem és, hogy van-e és, hogy mennyibe kerül és, hogy hová kell mennem érte ? Csak ennyi, köszi ! :D ;)
Tibi wrote:Bogyó - Süni, megmondanátok, hogy póóntosan milyen külső AC kell nekem és, hogy van-e és, hogy mennyibe kerül és, hogy hová kell mennem érte ? Csak ennyi, köszi ! :D ;)
sima 3 bar-os külső AC, a legjobb ha direkt Ford Scorpiohoz valósit kérsz, 15-ös bemenetü csővel, kifele egy menetes részben végződik, olyan mint a gyári, de nem Süni a beszerzési forrás, hanem :
Bogyo28 wrote:
sima 3 bar-os külső AC, a legjobb ha direkt Ford Scorpiohoz valósit kérsz, 15-ös bemenetü csővel, kifele egy menetes részben végződik, olyan mint a gyári, de nem Süni a beszerzési forrás, hanem :
szszaby wrote:Csak nézd meg jól a minőséget mert az olcsó altalában nem sokáig bírja.
ez kipróbált minőség, jópáran ezt használjuk, és gari is van rá, simán cserélik ha baj van. elsőre vettem bontottat 10-ért, mert a gyári majdnem 60 lett volna. 3 hónapot sem bírt, pedig nem használom minden nap. aztán vettem 16-ért ezt az utángyártottat, azóta semmi gond.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bogyo28 wrote:
sima 3 bar-os külső AC, a legjobb ha direkt Ford Scorpiohoz valósit kérsz, 15-ös bemenetü csővel, kifele egy menetes részben végződik, olyan mint a gyári, de nem Süni a beszerzési forrás, hanem :
Én legutobb 4 hónapja vettem, akkor 16 pénzbe került. Csepelen és a XIII-ban van boltjuk. Ha kell meg tudom nézni a pontos tipust is a napokban.
Jó Bogyó!
A K-jetes AC-m jó lesz az EFI motorhoz? Nekem gyári 2,8i tankom van gyári AC-vel. Olyat amúgy lehet kapni?
a K-jet a 5.5 bar-os nyomással dolgozik, az kicsit sok. a motornál a befecsik előtt van még egy nyomás-szabályzó, ami le tudja vinni a megfelelő szintre a nyomást, de az nem tesz jót se az AC-nek se a nyomás-szabályzónak. igazándiból a nyomáson kivül az AC fontos paramétere még a szállítási teljesítmény, hogy óránként hány litert tud áttolni magán. Egy injektoros rendszer a tele tank tartalmát párszor körbeforgatja a rendszerben. a kozéhoz az átlagos szállításu AC is megfelelt, nagyobb teljesítményű eddig csak Sunya turbós lima-jához kellett, hogy egy csőgáznál ne essen le a benzinnyomás a rendszerben.
lehet kapni gyári AC-t is, nem olcsó. a mostani helyére pont jó az EFI-é is..
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Süni wrote:Szabyk RST sumán működik állítólag a K-Jetes AC-val. Azt mondja, a nyomásszab elvégzi a dolgát oszt jóvan.
na azért az ő mocija messze van a gyáritól... nem is csodálkoznék ha a nyomást is feljebb vitte volna. egyébként ideig-óráig Sunyának is működött, de aztán behalt. És nem biztos hogy a szivosornál levő nyomásszabályzonak jót tesz a plusz 2 bar állandó terhelés, azért az a kozé is több mint 10 éves már...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4