Szervód van ugye? Azt felújítani legalább egy ötvenes... ahhoz képest két lengőkar, gömbfej meg szilent már aprópénz. Ha kell egy picit jobb lengőkar, akkor még van nálam egy garnitúra, ilyen van Capri-3-nak is, nekem még nem kell, elviheted árában.
Valaki esetleg megtudná mondani nekem hogy honnan tudnék beszerezni szilenteket a kanyar stabilizátor rúdhoz!?
ha az átmérője 22, akkor tudok neked adni 2 db-ot, nekem nem kellett a felujításhoz. 1400/db, nem utángyártott, escorthoz valósi. ez kicsit más mint a caprié, belül van benne fém erősítés ha jól tudom. egyébként a baross utcai ford boltban vettem.
ez a poliuretán szilent ez hogy készül? sütik mint a gumit? vagy forgácsolják? mert ha forgácsolják esetleg és lehet rudban venni, akkor itthon is lehetne gyártatni. olyat tudok pl aki minta alapján legyártja ha van alapanyag és forgácsolható. majdnem hogy ingyen...
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Nitrobuster wrote:Szerintem a polip szilentet esztergányon készítik(ha jól tudom).
Hali!
Bocs, hogy ismeretlenül bepofátlankodom ide, de olvasgatom a fórumot néha, és végre írhatok is valamit. Szóval a poliuretán szilenteket öntésel készítik. Ha kézbefogsz egyet, látszik is.
bekerültek a poliet... szilentek előre a lengőkarba, stabrúdra. Még nincs sok tapasztalat, egyenlőre ráz, viszem futóműállításra, utána kiderült mennyivel jobb mint az olasz gumi...
Capripower wrote:Én is filóztam a poli. szilenteken, de egy szerelő haver lebeszélt róla,-
mondván, hogy ezekre az utakra nem érdemes, mert rázni fog. :?
kiderül. Egyenlőre nem az autó ráz, hanem a futómű, remélem a beállítás után elmúlik (kormány jobbra-balra 1-2cm-t)