No. Beszéltem avval, akinek ilyen van az autójában (tőle van a méretezett ábra). Nem csapágyat használ, hanem felvágott házú GL szemet, aminek meghatározott tűrése van, tehát a házat fel kell melegíteni beszerelés előtt. A házat először alumíniumból esztergáltatta, de költségkímélési szempontokból már ő is acélt használ, festve.
Ez a GL szemes illesztősdi kicsit visszavetett a lelkesedésben.
első "toronycsapágy"
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: első "toronycsapágy"
hát a szilent jobb lenne (nekünk), de azzal nehéz állítani a dölésszöget stb...Süni wrote:No. Beszéltem avval, akinek ilyen van az autójában (tőle van a méretezett ábra). Nem csapágyat használ, hanem felvágott házú GL szemet, aminek meghatározott tűrése van, tehát a házat fel kell melegíteni beszerelés előtt. A házat először alumíniumból esztergáltatta, de költségkímélési szempontokból már ő is acélt használ, festve.
Ez a GL szemes illesztősdi kicsit visszavetett a lelkesedésben.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: első "toronycsapágy"
Mi ugy vettük észre hogy a scorpio szilent gyengébb mint a capri 25éves gyárija..
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: első "toronycsapágy"
Valszeg összetartás lesz a probléma.capriv6 wrote:Jaj jaj
Ugy jo a magassága csak a kormány nem tekeredik vissza!!!
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: első "toronycsapágy"
csak az lehet mivel mást nem lehet állitani rajta..
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Re: első "toronycsapágy"
Pinto 2000: Capri MK3 - Sierra MK3
Kerékösszetartás 20' - 20'
Terpesztés 30' - 20'
Utánfutás 45' - 2°5'
Kerékösszetartás 20' - 20'
Terpesztés 30' - 20'
Utánfutás 45' - 2°5'

- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: első "toronycsapágy"
ezen mit kell érteni?capriv6 wrote:Mi ugy vettük észre hogy a scorpio szilent gyengébb mint a capri 25éves gyárija..
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: első "toronycsapágy"
mintha kicsit koválygosabb az autó tölle :(Bogyo28 wrote:ezen mit kell érteni?capriv6 wrote:Mi ugy vettük észre hogy a scorpio szilent gyengébb mint a capri 25éves gyárija..
Az a baj hogy ez egy elég szubjektiv vélemény.