HELLO

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

CAPRiMANiA wrote:Egy minitalálkozó kedvéért én is szivesen csatlakoznék, bár nem lakom a közelben. A múlt hétvégi gyilkolás után ki kell próbálni, hogy minden rendben van-e. Jöhetek?
jöhetsz! :D
Akkor lehet hogy már 5en leszünk 8)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Geec MKII
márokosanistudnézni
Posts: 63
Joined: Fri Dec 10, 2004 6:21 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Geec MKII »

CAPRiMANiA wrote:Egy minitalálkozó kedvéért én is szivesen csatlakoznék, bár nem lakom a közelben. A múlt hétvégi gyilkolás után ki kell próbálni, hogy minden rendben van-e. Jöhetek?
Hali!
Ez a yó hozzálás, én kifejezetten örülnék!!! :lol:
Lehet a végén nem mini tali lesz?! :twisted: :twisted: :twisted:
1977 Ford Capri MKII 2.0Weber
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

hajrá!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Torrente

Post by Torrente »

Hali mindenkinek!

Nyaralás előtt és után, gondoltam irok ide:)

Ma tiszta Capri napom volt, legalábbis látványilag, mert saját még "kedv" hiján nincs:)

No 1.: Szóval reggel kilépek az irodából, indulok a metro fele, amikor hallani egy iszonyatosan vad kocsit. Balra nézek, egy aranyszinű Capri... Mondom anyááááám:) Stréét, te voltál itt az arany jános bajcsi sarkán ma olyan fél 10 körül?

No 2.: Megyek kajálni a váci utca irányában, és a szervita téren, ahol a hát aljában van a jet benzinkút, megint egy iszonyatos hangt hallok, és egy piros 2.0 mkIII tép ki ezerrel, majd kanyarodik ki a petőfi sándor utcára, ahova már piros volt a lámpa, úgyhogy majdnem egy capri áldozata voltam:)) Na melyik huligán volt az kb negyed 1 körül??? :)
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Naná, hogy én voltam. arra alkik nagyanyám, gyakran járok arra :twisted: Ez egy jó nap volt nekem is. 8) Hála a Caprinak :fu:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Sajna caprizni + forumozni egyszerre lehetetlen.
Mellesleg tegnap 284 jó magyar forintért tankoltam a 98-as literét, ebből az következik, hogy lassan megépül az ország első s3-as 1000cm-es ECOBOOSTER caprija.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

streetracer21 wrote:akkor mondjuk meséld is el gyorsan, hogyan haladnak a projektek, meg ilyenek, ha van mit. Esetleg képek a gyönyörű tauról?

Üdv!

Bence
A tau belülről kb 3/4-ig elkészült, és ha minden jól megy-a terveknek megfelelően-akkor ősz végére pár dologtól eltekinteve készen lesz, de utána megint szétszedem, mert a lámpafelújítás- futómű reparálás- üléskárpitozás-sok apró dolog javítása télire marad, no meg télem a caprit szeretném már szerelgetni.

A jövő hét után pedig esténként a capri alá tolom majd be a futóművet, mert szeptemberben szeretném fényeztetni.

A szinek idáig:
1.sötét padlizsánlila metál
2. sötét ezüstmetál
3. sötétzöld metál
4. sötét narancssárga

mind szép, de hogymilyen lesz??????
1973 TAUNUS SW 1600 XL
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Nitrobuster wrote:Sajna caprizni + forumozni egyszerre lehetetlen.
Mellesleg tegnap 284 jó magyar forintért tankoltam a 98-as literét, ebből az következik, hogy lassan megépül az ország első s3-as 1000cm-es ECOBOOSTER caprija.
Én a sierra 2,3as dieselére gondoltam. Biztos jó nyomatékos :-)))
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

taunus73sw wrote:
streetracer21 wrote:akkor mondjuk meséld is el gyorsan, hogyan haladnak a projektek, meg ilyenek, ha van mit. Esetleg képek a gyönyörű tauról?

Üdv!

Bence
A tau belülről kb 3/4-ig elkészült, és ha minden jól megy-a terveknek megfelelően-akkor ősz végére pár dologtól eltekinteve készen lesz, de utána megint szétszedem, mert a lámpafelújítás- futómű reparálás- üléskárpitozás-sok apró dolog javítása télire marad, no meg télem a caprit szeretném már szerelgetni.

A jövő hét után pedig esténként a capri alá tolom majd be a futóművet, mert szeptemberben szeretném fényeztetni.

A szinek idáig:
1.sötét padlizsánlila metál
2. sötét ezüstmetál
3. sötétzöld metál
4. sötét narancssárga

mind szép, de hogymilyen lesz??????
Hát akkor hajrá!

Télre én is sokmindent tervzezek. Laprugók, difi, kerékcsapágyak, kormánygömbcsuklók, nomeg A MOTOR...

Meglátjuk mi lesz belőle.

Szerintem sötétzöld metál. Én nekem is az volt az egyik elképzelés!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

streetracer21 wrote:
Nitrobuster wrote:Sajna caprizni + forumozni egyszerre lehetetlen.
Mellesleg tegnap 284 jó magyar forintért tankoltam a 98-as literét, ebből az következik, hogy lassan megépül az ország első s3-as 1000cm-es ECOBOOSTER caprija.
Én a sierra 2,3as dieselére gondoltam. Biztos jó nyomatékos :-)))
A nyomatékkal nincs baj.
Csak az a baja hogy nem megy és annyit eszik mint egy pinto.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

amúgy vicc nélkül gondolkoztam a diesel caprin. Az Audikban a quatro miatt hosszirányban van a motor, és nem sokan kerülnének elém szerintem, ha egy 2,5 v6 pdtdi dübörögne a caprimban :-)
És szerintem még van is benne fantázia. Össze kéne dobni egy ilyen tanulmányautót...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

2.3D az valami francia kotvány,és ahogy Nitro mondta esze ágában sincs hogy reagáljon a gázadásra,szerintem beteg ötlet :cry:
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

a diesel most 10 forintal olcsobb mint a benya, ha normál kuton veszed. amennyibe belekrül egy átépítés, a 2.8-al évekig elautozom...
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Akár diesel akár nem legalább egy kicsit beindult a fórum. :D
Bence: nem kell ide 2,5 pdtdi elég az 1,9-is, de hát az nem klasszikus főleg nem capris. Ráadásul nincs annyi kábel az ország összes caprijába mint egy Pdtdi-is diesel agregátban.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

viszont a 150 lóerős iszonyat nyomatékos 2,5v6 tdi kb 10-et eszik max városban. Amúgy nem gondoltam ám komolyan na! :twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Post Reply