CAPRiMANiA wrote:Egy minitalálkozó kedvéért én is szivesen csatlakoznék, bár nem lakom a közelben. A múlt hétvégi gyilkolás után ki kell próbálni, hogy minden rendben van-e. Jöhetek?
CAPRiMANiA wrote:Egy minitalálkozó kedvéért én is szivesen csatlakoznék, bár nem lakom a közelben. A múlt hétvégi gyilkolás után ki kell próbálni, hogy minden rendben van-e. Jöhetek?
Hali!
Ez a yó hozzálás, én kifejezetten örülnék!!!
Lehet a végén nem mini tali lesz?!
Ma tiszta Capri napom volt, legalábbis látványilag, mert saját még "kedv" hiján nincs:)
No 1.: Szóval reggel kilépek az irodából, indulok a metro fele, amikor hallani egy iszonyatosan vad kocsit. Balra nézek, egy aranyszinű Capri... Mondom anyááááám:) Stréét, te voltál itt az arany jános bajcsi sarkán ma olyan fél 10 körül?
No 2.: Megyek kajálni a váci utca irányában, és a szervita téren, ahol a hát aljában van a jet benzinkút, megint egy iszonyatos hangt hallok, és egy piros 2.0 mkIII tép ki ezerrel, majd kanyarodik ki a petőfi sándor utcára, ahova már piros volt a lámpa, úgyhogy majdnem egy capri áldozata voltam:)) Na melyik huligán volt az kb negyed 1 körül??? :)
Sajna caprizni + forumozni egyszerre lehetetlen.
Mellesleg tegnap 284 jó magyar forintért tankoltam a 98-as literét, ebből az következik, hogy lassan megépül az ország első s3-as 1000cm-es ECOBOOSTER caprija.
streetracer21 wrote:akkor mondjuk meséld is el gyorsan, hogyan haladnak a projektek, meg ilyenek, ha van mit. Esetleg képek a gyönyörű tauról?
Üdv!
Bence
A tau belülről kb 3/4-ig elkészült, és ha minden jól megy-a terveknek megfelelően-akkor ősz végére pár dologtól eltekinteve készen lesz, de utána megint szétszedem, mert a lámpafelújítás- futómű reparálás- üléskárpitozás-sok apró dolog javítása télire marad, no meg télem a caprit szeretném már szerelgetni.
A jövő hét után pedig esténként a capri alá tolom majd be a futóművet, mert szeptemberben szeretném fényeztetni.
A szinek idáig:
1.sötét padlizsánlila metál
2. sötét ezüstmetál
3. sötétzöld metál
4. sötét narancssárga
Nitrobuster wrote:Sajna caprizni + forumozni egyszerre lehetetlen.
Mellesleg tegnap 284 jó magyar forintért tankoltam a 98-as literét, ebből az következik, hogy lassan megépül az ország első s3-as 1000cm-es ECOBOOSTER caprija.
Én a sierra 2,3as dieselére gondoltam. Biztos jó nyomatékos ))
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
streetracer21 wrote:akkor mondjuk meséld is el gyorsan, hogyan haladnak a projektek, meg ilyenek, ha van mit. Esetleg képek a gyönyörű tauról?
Üdv!
Bence
A tau belülről kb 3/4-ig elkészült, és ha minden jól megy-a terveknek megfelelően-akkor ősz végére pár dologtól eltekinteve készen lesz, de utána megint szétszedem, mert a lámpafelújítás- futómű reparálás- üléskárpitozás-sok apró dolog javítása télire marad, no meg télem a caprit szeretném már szerelgetni.
A jövő hét után pedig esténként a capri alá tolom majd be a futóművet, mert szeptemberben szeretném fényeztetni.
A szinek idáig:
1.sötét padlizsánlila metál
2. sötét ezüstmetál
3. sötétzöld metál
4. sötét narancssárga
mind szép, de hogymilyen lesz??????
Hát akkor hajrá!
Télre én is sokmindent tervzezek. Laprugók, difi, kerékcsapágyak, kormánygömbcsuklók, nomeg A MOTOR...
Meglátjuk mi lesz belőle.
Szerintem sötétzöld metál. Én nekem is az volt az egyik elképzelés!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Nitrobuster wrote:Sajna caprizni + forumozni egyszerre lehetetlen.
Mellesleg tegnap 284 jó magyar forintért tankoltam a 98-as literét, ebből az következik, hogy lassan megépül az ország első s3-as 1000cm-es ECOBOOSTER caprija.
Én a sierra 2,3as dieselére gondoltam. Biztos jó nyomatékos ))
A nyomatékkal nincs baj.
Csak az a baja hogy nem megy és annyit eszik mint egy pinto.
amúgy vicc nélkül gondolkoztam a diesel caprin. Az Audikban a quatro miatt hosszirányban van a motor, és nem sokan kerülnének elém szerintem, ha egy 2,5 v6 pdtdi dübörögne a caprimban
És szerintem még van is benne fantázia. Össze kéne dobni egy ilyen tanulmányautót...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
2.3D az valami francia kotvány,és ahogy Nitro mondta esze ágában sincs hogy reagáljon a gázadásra,szerintem beteg ötlet
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Akár diesel akár nem legalább egy kicsit beindult a fórum. :D
Bence: nem kell ide 2,5 pdtdi elég az 1,9-is, de hát az nem klasszikus főleg nem capris. Ráadásul nincs annyi kábel az ország összes caprijába mint egy Pdtdi-is diesel agregátban.