MkII, MkIII
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
MkII, MkIII
Én az MkI et szeretem a legjobban, de azért érdekelne, hogy az MkII és MkIII közt van-e, és ha van melyik karosszéria elemek csereszabatosak, meg mik a fő különbségek. A motorok közt nagyjából tudom, h más méretűeket, ill teljesítményűeket raktak bele.
Előre is köszi.
Előre is köszi.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
MKII karosszériában tér el. Legjobban talán elsö sárvédök, lámpa, egyébb apróságok. Csereszavatosságról annyit, hogy MKII sárvédőt pl nem nagyon kapni, akit én ismerek MKII tulajt annak MKIII sávédő van a gépen, kicsit a kasznisnak alakitani kellett rajta. Amennyire tudom, majdnem minden csereszavatos a két modell között, legalábbis a Sunya MKII-ét szerelgetve eddig minden belement az MKIII-asból.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Helo,
ha már MK3 karosszéria is zsóba került akkor arra lennék kíváncsi ha küszöbcserére kerül sor akkor vmi bontott autóbol kéne kivágni vagy jó amit ugy hajtogat a karosszériás vmi lemezből? Nincs a küszöbnek vmi íve amit esetleg nem tudnak belehajtogatni? És kerékív csere? azt is másikból vagy hajtogatni?? Köszi
Üdv
ha már MK3 karosszéria is zsóba került akkor arra lennék kíváncsi ha küszöbcserére kerül sor akkor vmi bontott autóbol kéne kivágni vagy jó amit ugy hajtogat a karosszériás vmi lemezből? Nincs a küszöbnek vmi íve amit esetleg nem tudnak belehajtogatni? És kerékív csere? azt is másikból vagy hajtogatni?? Köszi
Üdv
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 62
- Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Hello!
Lattam a egy MKII-es Caprit 2.8-as motorral... Szerintetek kompatibilis lehet az autoval az ujabb motor (ertem az uj motort gond nelkul ra lehet rakni egy regebbi szeriara, rendszerre)? Vagy hulyeseget kerdeztem :D ?
Mert egyebkent jobban tetszenek az MKII-esek, de a 2.8-as motor az zsir es ha jol tudom nem gyartottak ahoz ilyen motort csak 3.0-est ami ilyen nagysagu, de arra azt mondtak, hogy sokkal nehezebb szervizelni mert kevesebb alkatreszhez lehet hizza kapni.
Erdemes venni egy MKII-est es kesobb bele rakni egy 2.8-as motort? Gondolom mindegy hogyha 3.0 alatti motorosat vennek mert hely az van neki... nem?
Koszi,
Gobbo
Lattam a egy MKII-es Caprit 2.8-as motorral... Szerintetek kompatibilis lehet az autoval az ujabb motor (ertem az uj motort gond nelkul ra lehet rakni egy regebbi szeriara, rendszerre)? Vagy hulyeseget kerdeztem :D ?
Mert egyebkent jobban tetszenek az MKII-esek, de a 2.8-as motor az zsir es ha jol tudom nem gyartottak ahoz ilyen motort csak 3.0-est ami ilyen nagysagu, de arra azt mondtak, hogy sokkal nehezebb szervizelni mert kevesebb alkatreszhez lehet hizza kapni.
Erdemes venni egy MKII-est es kesobb bele rakni egy 2.8-as motort? Gondolom mindegy hogyha 3.0 alatti motorosat vennek mert hely az van neki... nem?
Koszi,
Gobbo
van már egy ilyen topic, ott volt róla szó:Gobbo wrote:Hello!
Koszi Gizmo... es mi a helyzet az MKI-essel :D ???
csao,
Gobbo
http://www.fordcapri.hu/forum/viewtopic.php?t=219
szerintem a motorok/váltók is kompatibilisek...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
erre is van egy topic, "megbízható szakemberek" néven, de nem linkelem be! 8)Gobbo wrote:Hello!
THX Gizmo... van Magyarorszagon olyan szakember aki ki is tudna cserelni a motort vagy esetleg a tobbi dolgot ami kell hozza es nem cseszne el a dolgot?
bye,
Gobbo
Válaszolva a kérdésedre, vannak itt páran akik csináltak már motorcserét: Balázs, Balage, Capri-3, Caprimania, csak hogy az abc elejéről mondjak neveket!


- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
Egy 20-30 éves kocsinál már bármi lehet.A gyakori helyek:hátsó ív,küszöb,első sárvédő,torony,a oszlop alja,hátsó laprugó felfüggesztés és nyulvány,csomagtér és motortető pereme,ajtó alja.Ezeket nézd végig.Árpi wrote:Szevasztok,kilátásban van egy 1979-es mk3 Ghia Cappri.A kaszni egy kicsit beteg de még menthető.Kérdésem a kasznin mik a tipikus pontok amik nagyon rohadnak ill mire kell figyelni a vásárláskor.Elöre is köszi a válaszokat. :D