Iván wrote:proti!
neked hogyan van rögzítve a kardánbox?nem tudnád lefotózni?
nekem a két ülés között mindkét oldalon egy lemezpánt van rászegecselve meghajlitva és azon egy egy furat ami a szönyegbe majd a padlólemezbe vezeti a csavarokat.előrébb az óra előtt(ami szerintem nem gyári mert faragva van a tartólapja még a vaslemez is láccik a szélén) szintén egy csavarral van rögzítve a padlóhoz.
plussz asszem valami hiányzik róla ami a kis doboz előtt és a kézifék között lenne,valami müanyag takaró lemez lehet.létezik ilyen?
Nem nagyon van mit fotózni, mert az enyémben nem volt és még most sincs, de nagyjából úgy lesz rögzítve mint a tiéd. De a baj inkább az, hogy ennek az alkatrészeit sikerült valahova eltemetnem...
CapriTurbo wrote:Na akkor a tisztán látás kedvéért volt az mkI-esnek "a", és "b" jelű változata. A "b" gyakorlatilag közelebb van szerkezetileg az mkII-eshez, minta az mkI a-hoz, és a b müszerfala, kábelkötege, biztosítéktáblája, kardánja, hátjó futómüve, egy az egyben a II-esé. Ha jobban megnézzük, sokkal több eltérés van azmkI a, és b között, mint a II-es, és III-mas között.
Sanyi neked ajánlom figyelmedbe Georg mkI 3000-esét (müszerfal).