Ez egy nagyon jó váltó.Akinek eladtam a 2,3vasam visszahordja szervizelésre rendszeresen,kérdem tőle nem akar ötös váltót?Azt mondta nem mert ilyen szépen nem vált egy váltó sem úgyhogy marad.
a mai valtok 2 rudbol allnak, 1 tamaszto es egy iranyito, akar belul a valtoban (pl T9) akar kivul, ellenben a regi (csattogos) valtonak kasznihoz rogzitett a kulisszaja es 3 iranyito rudja van, 1 ruki, 1 az 1-2 es 1 a 3-4 sebessegekhez. massziv es valoban jo valto, de csak 1 pontig, a 2.8i-t mar nemhiszem, hogy birna, raadasul messze nem lehet olyan gyorsan valtani vele, mint a modernebbekkel.
nalam a T5 az abszolut favorit, mind fokozatkiosztasban, mind valtasi sebessegben es kulturaban.
Nitrobuster wrote:Ez igazán akkor fasza, ha már ki van kopva.
Egyébként a csattanós helyett a kavarós név jobban illene hozzá.
hat ez az!!!
pont hogy nem kavaros, abszolut kemeny es pontos meg kopottan is.
a faros skodak valtoja a "malnakevero":)
Kemény és pontos!! Rajtad kívül ezt még senkitől sem hallotam. Aki egyszer leszedte az nagy valószínüséggel tuti, hogy valami mást rakott vissza, főleg ha volt másik kardán tengelye.
Nitrobuster wrote:Ez igazán akkor fasza, ha már ki van kopva.
Egyébként a csattanós helyett a kavarós név jobban illene hozzá.
hat ez az!!!
pont hogy nem kavaros, abszolut kemeny es pontos meg kopottan is.
a faros skodak valtoja a "malnakevero":)
Anno az én 1.6-osomban sem volt "kavarós", csak volt olyan hogy bekanyarodtan egy utcába, és már megálltam mire nagynehezen találtam egy fokozatot. De a "csattanós" szerintem találó. Finoman csattanós. -Így mégjobb! :)
Nitrobuster wrote:Ez igazán akkor fasza, ha már ki van kopva.
Egyébként a csattanós helyett a kavarós név jobban illene hozzá.
Valóban lassabb a váltás ideje de nem számottevő.Viszont abszolute pontos és H alakban váltható.SZTM ez aztán tényleg nem kavarós.Bárcsak ilyen szépen váltana az ötös.Mindegy én vissza rakom az autómatát nekem az a tutti.