TomiCaPri wrote:Mindent el kell kezdeni egyszer De én sem értek hozzá, szóval én is kíváncsi volnék :D
Vannak dolgok aminek ösztönböl kell müködniük a kérdések java erröl szolt ez az a motor ami olyan mint egy fakalapács szinte csak a vezérlésre + néhány dologra kell odafigyelni...
Ha nem oltogatásnak szántad akkor tán komolyan gondoltad?
Mer akkor az elég gáz
Szerintem nincs baj az ösztönnel, csak mivel nem az én autóm és nekem nem ilyen mocim van (amin amúgy mindent megcsinálok érzésből, vagy haynes-ből, de mindenképp saját kezüleg és szerintem elég jól!!!), ezért óvatos vagyok, mert sajátot elbaszni csak pénzbe kerül, de a másét elbaszni...
Sajnálom, ha bosszantottalak, vagy feltartottalak, hogy el kellett olvasnod a hozzászólásomat, vagy csak szar napod van?
Vagy csak te sem értesz hozzá és ez volt a kitérő válasz??? (bocs, nem oltogatásnak szántam )
Last edited by Blant on Sun Apr 06, 2008 10:56 am, edited 1 time in total.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
És szerintem nem gáz, ha valaki aki tanulni szeretne és óvatos az kérdez. Ha nincs érdemi válaszod egyszerűen ne válaszolj.
Aláírom, hogy kevésbé értek az autókhoz mint Te és itt sokan. Ezért kérdezek és ezért csinálok mindent SK, hogy megtanuljam. Meg mer' ezér van a fórum, és mer' semmibe nem kerül írni azért, hogy biztosra menjek. Gondolom Te biztos úgy születtél, hogy mindent tudsz, én nem. Sajnálom, ha bosszantottalak, de szerintem igazi faszság ilyeneket írni, pláne, hogy életemben nem basztalak át semmivel, nem ártottam Neked és egy rossz szót soha nem szóltam rád...
Ha kérdeznél valamivel kapcsolatban, amihez én értek jól és te nem annyira, akkor valszeg nem kezelnélek le, hanem örömmel segítenék...
Basszus... tényleg remélem, hogy csak rossz napod van.
Na peace
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Köszi mindenkinek. Megtörtént a csere. Hibátlan és úgy tűnik a pumpa is jó, legalábbis forgatja a vizet...
Csak a probléma nem ez úgy tűnik... Ugyanúgy visít a motor, mint csere előtt... Feszítőgörgőn és generátoron kívül lehet még valami? Olaj van a motorban kellő minőségű, mennyiségű és nyomás is van. Az autó nem szervós, szal szervópumpa nincs. Teljes generál óta 20e KM-t ment az autó... Feszítőgörgő ugye ennyi idő alatt nem kéne beszarjon? A generátor nem lett felújítva.
Ötlet?
Krissz most nyugodtan lebalfaszozhatsz. Tapasztaltabb ember biztos tudta volna a hangból, hogy mi az :D (ezt most komolyan mondtam, nem piszkálódásból)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
a nyomatékok miatt ne vegyél haynes-t, a vizpumpáét megnéztem 2-bwen, egyikben sincs benne, a többi meg otthon van, azt igy nem tudom. a többi dologra meg az én elveim: pasztát a hengrefejen kivül szinte mindenhova
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4