kötetlen topic...:)
Moderators: SONI , Pudva , Bogyo28
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150 Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:
Post
by taunus73sw » Wed Jun 29, 2005 10:46 pm
gabika wrote: Szép új rendszám!És az enyém, egyedül az enyém.
Dögös lett agép, azt meghiszem. Képes voltál rá venni egyedi rendszámot?????Hiába, a Capri megéri
:D
És miért ez lett?
1973 TAUNUS SW 1600 XL
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931 Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Peti » Fri Aug 05, 2005 2:29 pm
Komoly!
De nem lesz kicsi az a tank?
És rögzítő féked nem lesz?
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427 Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm
Post
by CAPRI-3 » Fri Aug 05, 2005 2:50 pm
kicsi lesz a tank, de legalabb nem szalad el mindenhova a benzin belole kanyarokban, meg nem all vigyazba a hatuljaban gyorsulaskor:)
vmit vmiert.
rogzito fek pedg van a tetejen, bowdenes, de Karesz baratom segitsegevel meg olajosra is meg tudom csinalni majd.
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728 Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Nitrobuster » Fri Aug 05, 2005 6:26 pm
2,8i tank nem lett volna jó
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427 Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm
Post
by CAPRI-3 » Fri Aug 05, 2005 7:09 pm
nem, azert adtam el street-nek a masikat meg neked.
nekem a capri nem hetkoznapra lesz, nem erdekel a hatotav csak a hatekonysag.
arra pedig ilyen tank kell, meg az escort is ledadogott feltank alatt a Hringen. a gyari tankok nem annyira jok ilyen dolgokra.
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728 Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Nitrobuster » Fri Aug 05, 2005 7:14 pm
Azt hittem utcára lesz. Szerencsére nekem nem dadog le.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427 Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm
Post
by CAPRI-3 » Fri Aug 05, 2005 7:23 pm
hat utcara is, de nem hetkoznapra.
figyu, jok a tankok, en igazan extrem helyzetekrol beszelek, ringek stb.
meg ahogy latod, dupla benzinrendszerhez van kiepitve a cucc.
ha esetleg kell:)
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728 Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Nitrobuster » Fri Aug 05, 2005 7:33 pm
Most esik le, hogy te dupla k-jet-el építed meg a kocsit.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427 Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm
Post
by CAPRI-3 » Fri Aug 05, 2005 7:35 pm
Nitrobuster wrote: Most esik le, hogy te dupla k-jet-el építed meg a kocsit.
jo nagyot koppant:)
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728 Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Nitrobuster » Fri Aug 05, 2005 7:42 pm
Hangosabb lesz a két 6bar-os Ac, mint a V6 alapjáraton.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427 Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm
Post
by CAPRI-3 » Fri Aug 05, 2005 7:45 pm
haccojjon!:)
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241 Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm
Post
by trafo2000 » Sun Nov 27, 2005 8:57 pm
Hmm sztm szép az autója Besantnak,én is élőben láttam,sok energiát és pénzt fordított rá, és precízen csinálja amit csinál.
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147 Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:
Post
by Süni » Sun Nov 27, 2005 9:58 pm
trafo2000 wrote: Hmm sztm szép az autója Besantnak,én is élőben láttam,sok energiát és pénzt fordított rá, és precízen csinálja amit csinál.
Bocsi, rosszul fogalmaztam. Tehát : szép az autó, csak a tetővel elrontották. Sajnos én sem tudtam volna szebben megcsinálni, de ha az enyémet csinálták meg volna így, miután rengeteg pénzt és időt öltem bele, hát lehet, h elharaptam volna az ember torkát !
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459 Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:
Post
by Bogyo28 » Tue Dec 06, 2005 11:44 pm
jó pár méter felesleges vezetéket, reléket stb. ez szinte minden capriba került nem kevés az idők alatt.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241 Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm
Post
by trafo2000 » Mon Dec 12, 2005 11:10 am
Tibi-az én taumba is ez a látvány fogadott,és nem értettem hogy lehet hisz az autó 8éve már az enyém és nem emlékeztem hogy szalmát szállítottam volna.Aztán rájöttem hogy az ülések alatti üregelő jukakon keresztül az egér ki-be mászkált és az hordta tele.Ki tudja meddig lakott a kocsimba én meg furikáztam össze vissza vele együtt... :D