Ezen az van, hogy weber 32/36 dgav 3d1
2.0 moci
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- proteus
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 1629
 - Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Rákosszentmihály
 
Re: 2.0 moci
Hogyhogy?  
 
Ezen az van, hogy weber 32/36 dgav 3d1
			
			
									
						
							Ezen az van, hogy weber 32/36 dgav 3d1
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
			
						MZ ES 125/1 - 1970
- Süni
 - OfficialGréTCSiTanárúr
 - Posts: 2147
 - Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Vál
 - Contact:
 
Re: 2.0 moci
Most már úgy is ez a karbis topic. Van egy felújítókészlet katalogusom excelben. Valahogy fel tudnám tenni ide ?
			
			
									
						
										
						- 
				Iván
 
Re: 2.0 moci
Amugy ilyen az enyém is csak protinak van egy visszafolyó ága az a másik cső neki a szűrőház fölött.Engemm az érdekelne Protikám hogy:
-a harmadik képen látható egy membrán ház ami valami olyasmit csinál mint a primer torok dúsitója.neked is az alapon lévő kis vákuumcsővel volt összekötve az a membrán gyárilag?az enyém igen,és ha összedugom akkor leesik az alapjárat de mint a dög!!ez mitű lehet?illetve rájöttem hogy az első körömmel van a fő gond mert abban a tartományban van a arángatás és fulladás ahol az üzemel.padlógázon már tudok közlekedni csont nélkül,megy is mint a golyó,csak kicsi pici gázt nem tusok adni de még felet se
			
			
									
						
										
						-a harmadik képen látható egy membrán ház ami valami olyasmit csinál mint a primer torok dúsitója.neked is az alapon lévő kis vákuumcsővel volt összekötve az a membrán gyárilag?az enyém igen,és ha összedugom akkor leesik az alapjárat de mint a dög!!ez mitű lehet?illetve rájöttem hogy az első körömmel van a fő gond mert abban a tartományban van a arángatás és fulladás ahol az üzemel.padlógázon már tudok közlekedni csont nélkül,megy is mint a golyó,csak kicsi pici gázt nem tusok adni de még felet se
- proteus
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 1629
 - Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Rákosszentmihály
 
Re: 2.0 moci
A vákuumcsövek bekötésével egyelőre én is hadilábon állok.  :?
			
			
									
						
							Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
			
						MZ ES 125/1 - 1970
- Nitrobuster
 - egyedülisszerelhet
 - Posts: 728
 - Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Budapest
 
Re: 2.0 moci
Na úgy látom elő kell kapni a régi weber karbim.
Egy biztos a régieken nincs benzinvisszavezető ág az újabbakon már igen.
			
			
									
						
							Egy biztos a régieken nincs benzinvisszavezető ág az újabbakon már igen.
1978 MkIII LimaTI  AiResearch T3 boosting 0,7bar
			
						- Nitrobuster
 - egyedülisszerelhet
 - Posts: 728
 - Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Budapest
 
Re: 2.0 moci
Iván wrote:Amugy ilyen az enyém is csak protinak van egy visszafolyó ága az a másik cső neki a szűrőház fölött.Engemm az érdekelne Protikám hogy:
-a harmadik képen látható egy membrán ház ami valami olyasmit csinál mint a primer torok dúsitója.neked is az alapon lévő kis vákuumcsővel volt összekötve az a membrán gyárilag?az enyém igen,és ha összedugom akkor leesik az alapjárat de mint a dög!!ez mitű lehet?illetve rájöttem hogy az első körömmel van a fő gond mert abban a tartományban van a arángatás és fulladás ahol az üzemel.padlógázon már tudok közlekedni csont nélkül,megy is mint a golyó,csak kicsi pici gázt nem tusok adni de még felet se
Ha lehúzoda a vákumcsövet azért megy fel az alapjárat, mert szegényedik a keverék.
1978 MkIII LimaTI  AiResearch T3 boosting 0,7bar
			
						- 
				Iván
 
Re: 2.0 moci
Ha rajta van meg egyfolytában adja a kaját,csuma benzines olyanko a szekunder torok.annak egyfolytában kell nyomnia befelé?
Ha a gyorsitó fúvókák áteresztő csavarja amiben egy golyó szaladgál,elromlik,lehet az hogy rángat ha gázt adok?Arra gondoltam hogy felekad a golyó mindkét végállásban néha.amikor szétszedtem játszottam vele és soxor felakadt vagy a tetején vagy a végén.nem kellett nagyon rázni vagy valami,elég volt ha megszivtam vagy megfujtam.ez lehetne magyarázat a durrogásra a sok benyára és a rángatásra szerintem.
			
			
									
						
										
						Ha a gyorsitó fúvókák áteresztő csavarja amiben egy golyó szaladgál,elromlik,lehet az hogy rángat ha gázt adok?Arra gondoltam hogy felekad a golyó mindkét végállásban néha.amikor szétszedtem játszottam vele és soxor felakadt vagy a tetején vagy a végén.nem kellett nagyon rázni vagy valami,elég volt ha megszivtam vagy megfujtam.ez lehetne magyarázat a durrogásra a sok benyára és a rángatásra szerintem.
- Nitrobuster
 - egyedülisszerelhet
 - Posts: 728
 - Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Budapest
 
Re: 2.0 moci
Nálam két vákum csatlakozó van a karbi talpon. Az egyik bemegy a membránhoz a másik le van dugózva. De nem hinném, hogy a szekunder toroknak menni-e kéne alapjáraton. Ha a gyorsító gázra pumpálja a benzint akkor nagy baja nem lehet.Iván wrote:Ha rajta van meg egyfolytában adja a kaját,csuma benzines olyanko a szekunder torok.annak egyfolytában kell nyomnia befelé?
Ha a gyorsitó fúvókák áteresztő csavarja amiben egy golyó szaladgál,elromlik,lehet az hogy rángat ha gázt adok?Arra gondoltam hogy felekad a golyó mindkét végállásban néha.amikor szétszedtem játszottam vele és soxor felakadt vagy a tetején vagy a végén.nem kellett nagyon rázni vagy valami,elég volt ha megszivtam vagy megfujtam.ez lehetne magyarázat a durrogásra a sok benyára és a rángatásra szerintem.
Elsőnek szerintem nézd meg az úszószintet mert lehet, hogy picit gatya a tűszelep. általában az a jelenség, hogy alacsony fordulaton befullad, rángatesetleg leáll egy, vagy több henger. Magason meg hibátlan.
1978 MkIII LimaTI  AiResearch T3 boosting 0,7bar
			
						- Nitrobuster
 - egyedülisszerelhet
 - Posts: 728
 - Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Budapest
 
Re: 2.0 moci
Na akkor pláne meg kell nézni az úszószintet, ha eddig nem tetted volna megszszaby wrote:A tűszelep az új benne, nemrég cseréltem ki neki.
1978 MkIII LimaTI  AiResearch T3 boosting 0,7bar
			
						- Bogyo28
 - Überführer
 - Posts: 5459
 - Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Budapest-Budakalász
 - Contact:
 
Re: 2.0 moci
ha nekem átküldöd mail-ben akkor fel tudom rakni az oldalra, persze ha nem jogdíjjas... 8)Süni wrote:Most már úgy is ez a karbis topic. Van egy felújítókészlet katalogusom excelben. Valahogy fel tudnám tenni ide ?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
			
						"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Süni
 - OfficialGréTCSiTanárúr
 - Posts: 2147
 - Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Vál
 - Contact:
 
Re: 2.0 moci
Valami cirill betűs...... 8)Bogyo28 wrote:ha nekem átküldöd mail-ben akkor fel tudom rakni az oldalra, persze ha nem jogdíjjas... 8)Süni wrote:Most már úgy is ez a karbis topic. Van egy felújítókészlet katalogusom excelben. Valahogy fel tudnám tenni ide ?
- 
				Iván
 
Re: 2.0 moci
Az úszószint be van állítva.E szerint:http://www.webercarburetors.com/ppw/htm ... akdown.htm