Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Holnap veszek is és már öntöm is bele!
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Az enyémnek is van adagolója, amit még tőle kaptam. Ő minden második töltésnél rakott bele, mert sztem nem tudta h pontosan miért is kell bele, úgy gondolta, h így elég. Hát biztos sokkal jobb, mint a semmi!Tibi wrote:muhahahalevelboss wrote:A régi tulaj töltött bele minden 2. tankolásnál. No?
azért ettől pontosabban is meg lehet határozni mennyi kell bele :)
Én is tettem bele, külön adagolós volt a pótló folyadék flakonja.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
szszaby wrote:A szelepüléket nem keni semmi, és emiatt kiverődhet.Mad Max wrote:És mi károsodik, ha nem rakok bele?
Csak egy picit fura, hogy több mint 10 éve nem lehet ólmozott benzint kapni és ezek az autók mindíg mennek. Ez inkább valami kezdetleges marketing akárcsak az amcsi kopáscsökkentő adalékok.
úgy, hogy szerintem felesleges pénzkidobás.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Menni mennek még attól,de nekem azóta kezdett el csattogni a Caprim hogy befejezték nyomatni az ólmozottat,addig semmi szelephangja nem volt,utána meg elég dízeles lett!Na mindegy én ennyit nem sajnálok az autómtól,aztán mindenki aztcsinál amit akar!!Nitrobuster wrote:szszaby wrote:A szelepüléket nem keni semmi, és emiatt kiverődhet.Mad Max wrote:És mi károsodik, ha nem rakok bele?
Csak egy picit fura, hogy több mint 10 éve nem lehet ólmozott benzint kapni és ezek az autók mindíg mennek. Ez inkább valami kezdetleges marketing akárcsak az amcsi kopáscsökkentő adalékok.
úgy, hogy szerintem felesleges pénzkidobás.
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
A Kent motor öntöttvas hengerfejes, sík, szelepülék, és szelepvezető nélkül. A szelepek kilógnak pár tized mm-t. Ha ólommentessel jár, úgy be tud verődni, hogy síkban, vagy még beljebb lesz a szeleptányér. Hengerfejfelújításnál lehet kérni, hogy alakítsák át ólommentesre, ilyenkor bronz szerű szelepvezetőt, ill szelepüléket alkalmaznak.Nitrobuster wrote:szszaby wrote:A szelepüléket nem keni semmi, és emiatt kiverődhet.Mad Max wrote:És mi károsodik, ha nem rakok bele?
Csak egy picit fura, hogy több mint 10 éve nem lehet ólmozott benzint kapni és ezek az autók mindíg mennek. Ez inkább valami kezdetleges marketing akárcsak az amcsi kopáscsökkentő adalékok.
úgy, hogy szerintem felesleges pénzkidobás.
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Az gyakorlat nem mindig igazolja az elméletet. Viszont én asszem egy mantás népítéletben olvastam, h a hozzászóló a saját véleménye szerint azzal tette tönkre a mocit, h soha nem töltött bele ólompótlót, pedig tudta, h kellene bele...Nitrobuster wrote:szszaby wrote:A szelepüléket nem keni semmi, és emiatt kiverődhet.Mad Max wrote:És mi károsodik, ha nem rakok bele?
Csak egy picit fura, hogy több mint 10 éve nem lehet ólmozott benzint kapni és ezek az autók mindíg mennek. Ez inkább valami kezdetleges marketing akárcsak az amcsi kopáscsökkentő adalékok.
úgy, hogy szerintem felesleges pénzkidobás.
Az opel az nem ford, viszont a kor és a technológia valszeg hasonló.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Nekem is elég csattogós a motor. Igaz ezek elég laza építésüek. Az adalék után kíváncsivagyok, hogy változik e!?
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Hát kívánom neked hogy változzon,de én utána már hiába töltöttem,nem javult a helyzetMad Max wrote:Nekem is elég csattogós a motor. Igaz ezek elég laza építésüek. Az adalék után kíváncsivagyok, hogy változik e!?

Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Ha mar szetverodott a szelepulek, akkor mar nem hasznal semmit...
En is hasznalom, nem kamu, regi autoknal "kotelezo" is, kulonben szetverodik a szelepulek.
Bar ahol mocifelujitasra kerul a sor ott meg szoktak csinalni kemenyfembol.
A gyarilag regebbi mociknal az ontvenybol alakitjak ki az uleket es ez tul puha felulet olom nelkul. A benzinbol kivalt az olom annak idejen es "puha" feluletet alkotott az uleken, ezaltal csokkentve a szelep uteset.
OMV kutakon lehet kapni, 1500Ft korul van, nem nagy osszeg.
En is hasznalom, nem kamu, regi autoknal "kotelezo" is, kulonben szetverodik a szelepulek.
Bar ahol mocifelujitasra kerul a sor ott meg szoktak csinalni kemenyfembol.
A gyarilag regebbi mociknal az ontvenybol alakitjak ki az uleket es ez tul puha felulet olom nelkul. A benzinbol kivalt az olom annak idejen es "puha" feluletet alkotott az uleken, ezaltal csokkentve a szelep uteset.
OMV kutakon lehet kapni, 1500Ft korul van, nem nagy osszeg.
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Biztos igazad van, ha már sérült a belseje nem segít rajta. Mint ahogy a sérült difinek sem segített az adalék. De egy próbát megér.
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Ja most esik le, hogy v6-al jártok, de van megoldás adalék nélkül egy jó pintógigford wrote:Ha mar szetverodott a szelepulek, akkor mar nem hasznal semmit...
En is hasznalom, nem kamu, regi autoknal "kotelezo" is, kulonben szetverodik a szelepulek.
Bar ahol mocifelujitasra kerul a sor ott meg szoktak csinalni kemenyfembol.
A gyarilag regebbi mociknal az ontvenybol alakitjak ki az uleket es ez tul puha felulet olom nelkul. A benzinbol kivalt az olom annak idejen es "puha" feluletet alkotott az uleken, ezaltal csokkentve a szelep uteset.
OMV kutakon lehet kapni, 1500Ft korul van, nem nagy osszeg.

1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Ja az 1.6-os az igen de a 2.0 ugyanúgy csattogNitrobuster wrote:Ja most esik le, hogy v6-al jártok, de van megoldás adalék nélkül egy jó pintógigford wrote:Ha mar szetverodott a szelepulek, akkor mar nem hasznal semmit...
En is hasznalom, nem kamu, regi autoknal "kotelezo" is, kulonben szetverodik a szelepulek.
Bar ahol mocifelujitasra kerul a sor ott meg szoktak csinalni kemenyfembol.
A gyarilag regebbi mociknal az ontvenybol alakitjak ki az uleket es ez tul puha felulet olom nelkul. A benzinbol kivalt az olom annak idejen es "puha" feluletet alkotott az uleken, ezaltal csokkentve a szelep uteset.
OMV kutakon lehet kapni, 1500Ft korul van, nem nagy osszeg.

Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Én amióta Caprit használok teszem bele azt az ólom adalékot!
Mind a 2.3 mind a 2.8-as motorhoz, ha véletlenül kimarad akkor már hallom is a csattogást!
Lehet, hogy nem kellene mindíg, de inkább teszek bele, minthogy utólag "sírjak", és különben is szvsz nem egy nagy összeg.
Mind a 2.3 mind a 2.8-as motorhoz, ha véletlenül kimarad akkor már hallom is a csattogást!
Lehet, hogy nem kellene mindíg, de inkább teszek bele, minthogy utólag "sírjak", és különben is szvsz nem egy nagy összeg.
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Nitrobuster wrote:Ja most esik le, hogy v6-al jártok, de van megoldás adalék nélkül egy jó pintógigford wrote:Ha mar szetverodott a szelepulek, akkor mar nem hasznal semmit...
En is hasznalom, nem kamu, regi autoknal "kotelezo" is, kulonben szetverodik a szelepulek.
Bar ahol mocifelujitasra kerul a sor ott meg szoktak csinalni kemenyfembol.
A gyarilag regebbi mociknal az ontvenybol alakitjak ki az uleket es ez tul puha felulet olom nelkul. A benzinbol kivalt az olom annak idejen es "puha" feluletet alkotott az uleken, ezaltal csokkentve a szelep uteset.
OMV kutakon lehet kapni, 1500Ft korul van, nem nagy osszeg.


- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
gigford wrote:Nitrobuster wrote:Ja most esik le, hogy v6-al jártok, de van megoldás adalék nélkül egy jó pintógigford wrote:Ha mar szetverodott a szelepulek, akkor mar nem hasznal semmit...
En is hasznalom, nem kamu, regi autoknal "kotelezo" is, kulonben szetverodik a szelepulek.
Bar ahol mocifelujitasra kerul a sor ott meg szoktak csinalni kemenyfembol.
A gyarilag regebbi mociknal az ontvenybol alakitjak ki az uleket es ez tul puha felulet olom nelkul. A benzinbol kivalt az olom annak idejen es "puha" feluletet alkotott az uleken, ezaltal csokkentve a szelep uteset.
OMV kutakon lehet kapni, 1500Ft korul van, nem nagy osszeg.Hogy all a Lima kollega? Kikerult vegre a tojas a pedal alol? Meg kene verni a majalison, mert tulzottan elbizom magam az oskovulet V6ommal
:)
Akkor motorral megyek :D Hát most épp minden vackot csinálok, de a caprit nem. A hétvégén megpróbálom gatyába rázni, kell bele egy jó hütő. Meg be is kéne állítani. Menni megy csak nem rakéta. ja és már nem járatós!!!
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar