váltók
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Számításaim szerint egy angol 4-es váltóval még 0,5s-t tudnál az idődön javítani, az már 10s körül lenne 1/8-ad mérföldön.gigford wrote:Csattogós német négyes és 2.3as híd szorított difivel.
Hogy mennyit jelent a kétkerékhajtás:
11.4nél jobbat sehogy nem tudtam menni míg nem volt megszorítva a difi

Sőtt a rövidebb végáttétel miatt (2.3-as híd) ennél is jobbnak kell lennie!
(Nekem a gyári 2.8i angol 4-es váltóval ment 10,9-et)
Nem gondoltál még váltócserére?
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Szerintem ne nézd a 0-100-ra a gyorsulást, mert a type 9 esetében fel kell váltani hármasba és ez tudjuk idő.(talán 3,09-es difivel talán nem kell)Capripower wrote:Igen ütőképes kombináció lenne a a 3,44-es szorított, vagy sperrdifis híd az angol váltóval!
Csak végre nem menne sokat.
(angol 4-es váltóval 0.4s-el jobb a gyorsulása 0-100-ra a 2.8i-nek a type-9-hez képest! Tényleg az type hány?)
Egyébként megnéztem angol vs type9 váltó áttételezését.
Angol 1-es 3,16. 2-es 1,94 . 3-as 1,41
Type9 1-es 3,36. 2-es 1,81. 3-as 1,26
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
:) Köszi, közben már én is utánanéztem, és a 2.3-as csattanóst is hozzávettem.Nitrobuster wrote:Egyébként megnéztem angol vs type9 váltó áttételezését.
Angol 1-es 3,16. 2-es 1,94 . 3-as 1,41
Type9 1-es 3,36. 2-es 1,81. 3-as 1,26
1-es 3,65. 2-es 1,97. 3-as 1,37. -milyen érdekes, hogy megegyezik a soros féle type-9-el!

Egyébként volt type-9 az autómban, de meglehetősen "öreguras" volt vele a közlekedés, ezért is raktam inkább vissza az angolt.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
ha jol nézegetem a Burton katalogust, akkot az angol 4-es váltó az Type 5. legalábbis nekem ango 4-es van a kocsi alatt és az igy néz ki mint a katalogusban a Type 5. a csattanos meg a Type F.Capripower wrote:Igen ütőképes kombináció lenne a a 3,44-es szorított, vagy sperrdifis híd az angol váltóval!
Csak végre nem menne sokat.
(angol 4-es váltóval 0.4s-el jobb a gyorsulása 0-100-ra a 2.8i-nek a type-9-hez képest! Tényleg az type hány?)
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
a Burton a T5-öt igy nevezi: Brog Warner T5. amit még ír róla:Capripower wrote:Thx! Akkor ezek szerint van Type 5, és van T5. A kettő nem összekeverendő!
"5 speed HD Brog Warner box with all alloy casing. One of the strongest boxes to a production Europian Ford car - it should be since it originated from the American Mustang. 1"x23 spimline input shaft. Fitted in sierra/sapphire cossworth 2wd. Oil capaciti 2.55 litre"
ezt elnézve kéne egy ilyen váltó. könnyebb és erősebb mint a Type 5, és 5 sebességes, alu házban. ez lehet hogy jobb lenne a cossie-hoz.
bár nagy kedvencem még a katalogus következő oldalán levő szekvenciális 6 sebességes váltó overdrive-al, Type 9-es házban. a gond vele hogy 3995 font

- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
bogyo28 wrote:a Burton a T5-öt igy nevezi: Brog Warner T5. amit még ír róla:Capripower wrote:Thx! Akkor ezek szerint van Type 5, és van T5. A kettő nem összekeverendő!
"5 speed HD Brog Warner box with all alloy casing. One of the strongest boxes to a production Europian Ford car - it should be since it originated from the American Mustang. 1"x23 spimline input shaft. Fitted in sierra/sapphire cossworth 2wd. Oil capaciti 2.55 litre"
ezt elnézve kéne egy ilyen váltó. könnyebb és erősebb mint a Type 5, és 5 sebességes, alu házban. ez lehet hogy jobb lenne a cossie-hoz.
bár nagy kedvencem még a katalogus következő oldalán levő szekvenciális 6 sebességes váltó overdrive-al, Type 9-es házban. a gond vele hogy 3995 font
Fasza kis váltó az a T5, persze csak a pinto motoros caprikhoz jó.

Overdrive úgy tudom, hogy csak automata váltókban van

1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar