Jegenye wrote:No,akkor bemutatkozok még 1x...A becses nevem Horváth Gábor (Gabika),néhány éve már voltam aktív résztvevője a klubbéletnek...
Minek után úgy alakult hogy másodszorra is visszakerült hozzám az arany csodám,így azt a döntést hoztam hogy az az autó ami 2x visszatalál a gazdájához már megérdemli hogy foglalkozzak vele amíg csak bírom pénztárcával
Elkezdem megint felujítani...szóval...üdv. mindenkinek ... visszatértem
Bogyó!
Miért vagyok ilyen mosott a képen???...nincs élesebb?
Szia! Csak nem a jps-es rendszámú a tiéd??? Nekem az arany a gyengém, szóval tehetnél fel képeket a vasról. Sok sikert a felújításhoz. Mik a tervek?
A képedet meg elvileg ki tudod cserélni magadnak, azt hiszem a profilodnál.
Igen,a jps-az enyém...keresek valami helyet ahol szétbontom még tél előtt és irány a homokfújó...tervet akkor készítek ha kiderül mennyi marad az autóból homokfújás után ... az már biztos hogy erősebb motor kell bele
1980 Ford Capri MkIII 2.9 V6 EFI (under construction)
2005 Ford Transit (215.000km alatt csak 1 vízpumpát kellett cserélnem)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Nelegyéémereeeev!"
Jegenye wrote:Igen,a jps-az enyém...keresek valami helyet ahol szétbontom még tél előtt és irány a homokfújó...tervet akkor készítek ha kiderül mennyi marad az autóból homokfújás után ... az már biztos hogy erősebb motor kell bele
Szóval már nem lássuk ebben a színben élőben? :( Sok sikert a felújításhoz.
(legalább képeket tegyél fel hogy milyen most plíz ha nem másért hát azért mert én is Gabika vagyok 8) )
Jegenye wrote:Igen,a jps-az enyém...keresek valami helyet ahol szétbontom még tél előtt és irány a homokfújó...tervet akkor készítek ha kiderül mennyi marad az autóból homokfújás után ... az már biztos hogy erősebb motor kell bele
Szóval már nem lássuk ebben a színben élőben? :( Sok sikert a felújításhoz.
(legalább képeket tegyél fel hogy milyen most plíz ha nem másért hát azért mert én is Gabika vagyok 8) )
Nagyon ragaszkodom ehhez a színhez...így láttam meg először,ugyhogy absolutly nem biztos hogy a szín változik...,ha mégis azt előtte levéleményeztetem veletek.Képet pedig teszek fel csak ebben a takony időben nem akarom utcáravinni a gépemet...
1980 Ford Capri MkIII 2.9 V6 EFI (under construction)
2005 Ford Transit (215.000km alatt csak 1 vízpumpát kellett cserélnem)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Nelegyéémereeeev!"
Jegenye wrote:No,akkor bemutatkozok még 1x...A becses nevem Horváth Gábor (Gabika),néhány éve már voltam aktív résztvevője a klubbéletnek...
Minek után úgy alakult hogy másodszorra is visszakerült hozzám az arany csodám,így azt a döntést hoztam hogy az az autó ami 2x visszatalál a gazdájához már megérdemli hogy foglalkozzak vele amíg csak bírom pénztárcával
Elkezdem megint felujítani...szóval...üdv. mindenkinek ... visszatértem
Bogyó!
Miért vagyok ilyen mosott a képen???...nincs élesebb?
De faxa!!!Köszönöm...már letettem róla,mert nemtalálom a cd-m amire kiírtam az összes képet a vasról...arra emléxem hogy jól elraktam ,mondván biztos meglegyen...sikerült.
Ráadásul ez a kedvenc képem róla...Csobánkán készítettem.
THANKS!
1980 Ford Capri MkIII 2.9 V6 EFI (under construction)
2005 Ford Transit (215.000km alatt csak 1 vízpumpát kellett cserélnem)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Nelegyéémereeeev!"
Nah urak, holnap megyek a kocsimért, egy 77-es évjáratú MkII-es.........már épp ideje volt hogy beszereztem egyet,már régóta megy a rizsa hogy akarok egyet, és ahogy ígértem meg is veszem. Ha az éjjel nem történik semmi akkor holnap már én is Capri tulaj leszek....
Köszönöm a drukkot, a használtautón volt fent 800ért, de annyit nem akartam adni érte, mert a gépháztető nincs lefényezve, és vannak rajta hibák, de friss műszakival hozom el, és friss zöldkártyával. Most megyek haza zalába, a gépháztető kap friss fényt persze díszítve matt fekete csíkokkal, de először is legyen meg. Hazaviszem a gépet, folyamatosan tolom majd fel a képeket ide.
Vettem mellé másik úgymond napi autót is, mert nem akarom hogy a Capri egyáltalán telet lásson.