Biztos jó lenne meg minden,az ötcsavaros híd,de kiváncsi leszek ki lesz az aki egy 60valahányas ford alól Capri alá hekkeli.Nameg ezekből még a rommá rohadt is egy vagyon,alkatrész hozzá található?Megéri?
Hattyu wrote:Szerintem is csak 4 csavaros az MK2 Cortina: Lásd 1es kép
De az MK1es is csak 4 csavaros: Lásd 2es kép
De szerintem a befutó a Ford Consul MK2 8) Lásd 3as kép
a képek alapján egyik se az... talán még hasonlít a 12M P6 vagy 15M P6 -ra.... viszont tuti gyári 5 csavar, elől hátul ilyen gyári lemezfelni volt rajta.... ha most tudnám hogy milyen Fordja is van a Borsche-nak.....
Hattyu wrote:Szerintem is csak 4 csavaros az MK2 Cortina: Lásd 1es kép
De az MK1es is csak 4 csavaros: Lásd 2es kép
De szerintem a befutó a Ford Consul MK2 8) Lásd 3as kép
a képek alapján egyik se az... talán még hasonlít a 12M P6 vagy 15M P6 -ra.... viszont tuti gyári 5 csavar, elől hátul ilyen gyári lemezfelni volt rajta.... ha most tudnám hogy milyen Fordja is van a Borsche-nak.....
67-es 17M van neki.
De 17m micsoda?
Taunus P5 17m? vagy mi?
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!