Te vagy akkor annak az ezüst gépnek a tulaja, mi? :D Gyere a szezonnyitóra!madi wrote:Sziasztok!
Volna itt egy kérdésem, bár lehet nem ide való téma.
Van egy vasam, most kellene műszakiztatnom, de mivel most jött egy rendelet a törzskönyvről így bajban vagyok egy kicsit.
Szal a moci 2,8 viszont a forgalmiba 2.0-val fut. A motorszám egyezik csak liter nem. A motorszámot megtaláltam, de a motorkódot nem. Ha esetleg vki tudja, hogy hol keressem annak megköszönném az infót. Helyre kellene tennem itt a papírügyleteket azt mondta a vizsgáztató ember, mert így nem fogja átengedni. Ha esetleg valaki tudna segíteni azt megköszönném.
Űdv: Madi
Motorok adatai
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Motorok adatai
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Motorok adatai
Akkor lehet őt láttam Bodajkon, az ott van a környéken.proteus wrote: Te vagy akkor annak az ezüst gépnek a tulaja, mi? :D Gyere a szezonnyitóra!
1980 Capri MK3
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Motorok adatai
Az szinte biztos. De azthiszem ezt már beszéltük régebben és FeFe mutatott képet is a gépről, de talán nálam is akad...Tibi wrote:Akkor lehet őt láttam Bodajkon, az ott van a környéken.proteus wrote: Te vagy akkor annak az ezüst gépnek a tulaja, mi? :D Gyere a szezonnyitóra!

Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Motorok adatai
04.13. A közlekedési múzeum előtt, de a találkozók / klubéletben ott van részletesen. Egyébként meg ajánlom önnek a bemutatkozások topicot és a fényképezőgép használatát! 
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Motorok adatai
Hello!madi wrote:Kössz a segítségeteket. Majd megkérdezem a Bogyót mit ajánl.
És igen én lennék az az ember aki Bodajkon előfordul néha.
Szezonnyitó? Mikor és hol?
Küldj pü ben egy telszámot és szerintem tudunk segíteni.
- Guba István
- szerszámadogató
- Posts: 20
- Joined: Fri Jan 19, 2007 5:30 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigetmonostor
Re: Motorok adatai
Sziasztok!
Nah, elvittem vizsgára a verdát. Volt egy kis segítség, mondtam az embernek, hogy az adatlapra be kellene írni a helyes teljesítményt, mert kell az adóhoz. Még szerencse, hogy kinyomtattam nekik melyik motorkód milyen teljesítményű motort takar, mert vagy nem akarták előkeresni, vagy fogalmuk se volt, hogy miről van szó, de elkérték a papírt. Integrált vizsga volt, megállt egy harmincasba...Azért azt megjegyezték, hogy a keresztstabilizátor első szilentek kicsit lógnak...ja persze...
Aztán meg az volt a mákom, hogy betelt a forgalmim. Befáradtam az okmányirodába, ott megbeszéltük a kishölgyel, hogy a törzskönyvet teljesen felesleges kicserélnünk, mert tök mindegy, hogy abban benne van-e, hogy hány kw-os a gép, és elég csak az új forgalmi amiben már benne van a helyes teljesítmény. Ez volt 6ezer, plusz 450 a vizsgamatrica a rendszámra. Nem fizettem többet, mint amit amúgy is kellett volna.
És az okmányirodában is végeztem egy óra alatt.... sirály 
Nah, elvittem vizsgára a verdát. Volt egy kis segítség, mondtam az embernek, hogy az adatlapra be kellene írni a helyes teljesítményt, mert kell az adóhoz. Még szerencse, hogy kinyomtattam nekik melyik motorkód milyen teljesítményű motort takar, mert vagy nem akarták előkeresni, vagy fogalmuk se volt, hogy miről van szó, de elkérték a papírt. Integrált vizsga volt, megállt egy harmincasba...Azért azt megjegyezték, hogy a keresztstabilizátor első szilentek kicsit lógnak...ja persze...
Aztán meg az volt a mákom, hogy betelt a forgalmim. Befáradtam az okmányirodába, ott megbeszéltük a kishölgyel, hogy a törzskönyvet teljesen felesleges kicserélnünk, mert tök mindegy, hogy abban benne van-e, hogy hány kw-os a gép, és elég csak az új forgalmi amiben már benne van a helyes teljesítmény. Ez volt 6ezer, plusz 450 a vizsgamatrica a rendszámra. Nem fizettem többet, mint amit amúgy is kellett volna.


1939 BMW R61
1960 Danuvia 125
1978 Capri 2000 V6
1987 Yamaha FZR 750 Genesis
1990 Ford Fiesta 1.1i
1960 Danuvia 125
1978 Capri 2000 V6
1987 Yamaha FZR 750 Genesis
1990 Ford Fiesta 1.1i
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: Motorok adatai
Helló Urak!
Újabb hülye kérdéssel gazdagítom a fórumot. Az van, hogy egy motorszimulációs programban nekiálltam megcsinálni a 2.0 és a 2.9 V6ot, olyan célból, hogy rendes szívó- és kipufogórendszert tudjak rá tervezni. A gond csak az, hogy ha nem elég precíz a model, akkor semmit nem ér az egész. Amire szükségem lenne:
- Szelepemelési görbe (nem csak nyitás/zárás, hanem a teljes görbe): Ezt végülis le tudom mérni a vezértengelyből, csak ha már valaki esetleg lemérte, akkor nem kínlódok vele;
- Hengerfejben a csatornák kialakítása: Ez is ugyan ez, akár le lehet mérni magán a motoron is, de jóval pontosabb volna ha lenne valamiféle rajz, ábra, akármi a hengerfejről. Leginkább az a rész lenne a fontos, ahogy az egy oldalon 3 kipufogószelepből 2 csatorna lesz.
Ha valaki bármelyikben tudna segíteni, nagyon hálás lennék. Utána akár közkincsé is tenném a kapott eredményeket :)
Újabb hülye kérdéssel gazdagítom a fórumot. Az van, hogy egy motorszimulációs programban nekiálltam megcsinálni a 2.0 és a 2.9 V6ot, olyan célból, hogy rendes szívó- és kipufogórendszert tudjak rá tervezni. A gond csak az, hogy ha nem elég precíz a model, akkor semmit nem ér az egész. Amire szükségem lenne:
- Szelepemelési görbe (nem csak nyitás/zárás, hanem a teljes görbe): Ezt végülis le tudom mérni a vezértengelyből, csak ha már valaki esetleg lemérte, akkor nem kínlódok vele;
- Hengerfejben a csatornák kialakítása: Ez is ugyan ez, akár le lehet mérni magán a motoron is, de jóval pontosabb volna ha lenne valamiféle rajz, ábra, akármi a hengerfejről. Leginkább az a rész lenne a fontos, ahogy az egy oldalon 3 kipufogószelepből 2 csatorna lesz.
Ha valaki bármelyikben tudna segíteni, nagyon hálás lennék. Utána akár közkincsé is tenném a kapott eredményeket :)
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Motorok adatai
Szép feladat!VipeR-T wrote:Helló Urak!
Újabb hülye kérdéssel gazdagítom a fórumot. Az van, hogy egy motorszimulációs programban nekiálltam megcsinálni a 2.0 és a 2.9 V6ot, olyan célból, hogy rendes szívó- és kipufogórendszert tudjak rá tervezni. A gond csak az, hogy ha nem elég precíz a model, akkor semmit nem ér az egész. Amire szükségem lenne:
- Szelepemelési görbe (nem csak nyitás/zárás, hanem a teljes görbe): Ezt végülis le tudom mérni a vezértengelyből, csak ha már valaki esetleg lemérte, akkor nem kínlódok vele;
- Hengerfejben a csatornák kialakítása: Ez is ugyan ez, akár le lehet mérni magán a motoron is, de jóval pontosabb volna ha lenne valamiféle rajz, ábra, akármi a hengerfejről. Leginkább az a rész lenne a fontos, ahogy az egy oldalon 3 kipufogószelepből 2 csatorna lesz.
Ha valaki bármelyikben tudna segíteni, nagyon hálás lennék. Utána akár közkincsé is tenném a kapott eredményeket :)

Remélem tud valaki segíteni, én sajnos nem.
Sok sikert hozzá!
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: Motorok adatai
Folytatom a motromodellezéses kérdéseimet. A héten valószínűleg sikerül lemérnem pár vezértengelyt. A baj csak az, hogy 2.9-eshez nekem nincs. Ha valakinek volna kölcsönbe, cirka 1 hét erejéig, azt nagyon megköszönném. De igazából jöhet bármilyen más tengely is, ártani nem árthat ha le van mérve :). Köszöntem!
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Motorok adatai
cosworth van, az is 2.9 8) 8) 8)VipeR-T wrote:Folytatom a motromodellezéses kérdéseimet. A héten valószínűleg sikerül lemérnem pár vezértengelyt. A baj csak az, hogy 2.9-eshez nekem nincs. Ha valakinek volna kölcsönbe, cirka 1 hét erejéig, azt nagyon megköszönném. De igazából jöhet bármilyen más tengely is, ártani nem árthat ha le van mérve :). Köszöntem!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: Motorok adatai
Ha kiszerelve van, tehát ha nem gond ha kölcsönkérem, és szeretnéd, lemérem szívesen, ki tudja, hátha egyszer beugrik egy az enyémbe is :).
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Motorok adatai
ki van szerelve ugyhogy viheted. januárban lesz még régebbi 2.9 24V, meg van otthon sima 2.8, és nemsokára lesz 2.4 is....VipeR-T wrote:Ha kiszerelve van, tehát ha nem gond ha kölcsönkérem, és szeretnéd, lemérem szívesen, ki tudja, hátha egyszer beugrik egy az enyémbe is :).
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Motorok adatai
sor4 2.0 főtengely első- hátsó szimering méretet tud valaki mondani? hüle voltam, nem mértem meg este...
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT