Jo lett volna az aljárol is egy foto.Szerintem mindenképpen érdemes vele foglalkozni mert valahogy biztos felrakható.Ha megveszed és akarod szivesen adok ötleteket,vagy segitek a beépitésnél.Az árábol viszont alkudj,mond meg,hogy nemtetszik a szine.
Én a holley weblapján ugy néztem, hogy a V6-ra és a kis V8-akra 390-es karbi kell. Ez a 750 szerintem elég nagy, nem fog túl sok benzint adni a mocinak? ekkorát 5-6 lityis mocikra dobálnak fel. bár az is igaz hogy kicsi holley-t meg nem találtam itthon...
bogyo28 wrote:Én a holley weblapján ugy néztem, hogy a V6-ra és a kis V8-akra 390-es karbi kell. Ez a 750 szerintem elég nagy, nem fog túl sok benzint adni a mocinak? ekkorát 5-6 lityis mocikra dobálnak fel. bár az is igaz hogy kicsi holley-t meg nem találtam itthon...
A Cseh srác 600as Holley-t rakott a 3000es Essex motorra. Kicsit pedig tényleg nem nagyon találni itthon. De gondolom ezeken is lehet állítani a benzin/levegő mennyiségét?
driver wrote:Jo lett volna az aljárol is egy foto.Szerintem mindenképpen érdemes vele foglalkozni mert valahogy biztos felrakható.Ha megveszed és akarod szivesen adok ötleteket,vagy segitek a beépitésnél.Az árábol viszont alkudj,mond meg,hogy nemtetszik a szine.
a színe miatt biztos fogok alkudni, ki látott már ilyen hülye színű karbit? 8)
Több emberben felmerült hogy nem lenne-e túl nagy egy 750es karbi a 2.8-ra (túl sok benzin)? Ezzel kapcsolatban van valakinke tapasztalata?
Először is az a 750-es Holley hiányos, nincs is rajta a szivató.
Másodszor a 600-as Holley karbit 5700ccm felett használják. A 750-est 7 lityós street szörnyekre.
De egyébként is ki lehet számolni.
How To Calculate CFM:
Engine size (CID) x maximum RPM / 3456 = CFM
CFM @ 100% volumetric efficiency
Nitrobuster wrote:Szia Gizmo!
Először is az a 750-es Holley hiányos, nincs is rajta a szivató.
Másodszor a 600-as Holley karbit 5700ccm felett használják. A 750-est 7 lityós street szörnyekre...
Üdv!
A Cseh srác 3000es motorjáról írta: "I started with a Holley 350 cfm carb, but it seems that has a little flow. So I replaced it by bigger Holley 500 cfm carb enhanced to 640 cfm by BIGS. God with us !" http://www.volny.cz/capri3/200HP_uk.html
Azzal tisztában vagyok hogy nincs szükség ekkora karbira, de arra lennék
kiváncsi hogy lehet-e úgy beállítani a karbit, hogy ne a 100%-t teljesítse?
Hát megnéztem a képeket ,de én csak kéttorkú 350-es karbit láttam.
Egyébként a Perana v8-on 460-as van.
És a kérdésre a válasz: Nem egy jó ötlet ilyen nagy karbit rakni a 2,8-as mocira, mert nagy gáz adásra a nagy torokátmérő miatt lelassulna a levegő sebessége ezáltal leromlana a porlasztás minősége.