Iván
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: Iván
ilyenből van nekem 4 darab.el szeretném passzolni igaz kicsit körülményesn
szal ez még az autón van de ha megveszi valaki akkor én veszek az árából 4 garnitúra kerékanya csavart és felujjitom a régi felniket.ezután már viheti aki megnyerte. meg még csere is érdekelne hasonló értékű dologra.a felniket 30 000+póstára tartom.ha eltudjátok el is vihetitek.

szal ez még az autón van de ha megveszi valaki akkor én veszek az árából 4 garnitúra kerékanya csavart és felujjitom a régi felniket.ezután már viheti aki megnyerte. meg még csere is érdekelne hasonló értékű dologra.a felniket 30 000+póstára tartom.ha eltudjátok el is vihetitek.
Re: Iván
Iván wrote:sikerült kiszedni köszönöm a segitséget!!
rájöttem a probléma forrására:
azt hogy az oldalsó levegőbefúvó nyilásokon illetve az ablaknál sem jön "túl meleg" levegő a következő okozza:
ha a kart abba az állásba fordítjuk ahol ez az opció elérhetővé válik nincs semmi gond ugyanis a terelőlemez zár rendesen,de....
az oldalsó szellőzők kilépő nyílása magasabban van a fűtőventillátornál és ily módon a befujt hideg levegő nem melegszik át rendesen azaz sehogysem csak ugy simán kitávozik oldalra a maga természetes valójában.ennyi.
ezt én is így vettem észre,de nem hittem hogy az akkori okosok ennyire elnézték volna a dolgot és felfelé nem eszkábltak normális fűtést,ez nem volt túl okos dolog!


egy ilyen autó és nincs fent fűtés

Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Re: Iván
A szelőztetés gyárilag ilyen, kivéve a heavy duty kivitelt, ott a szélső szellőzőkön is tud meleg levegőt fújni. Gondolom skandináv modellekbe rakták ezt.

- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Re: Iván
Jó szar képet sikerült csinálni, de a felső a standard, alsó a heavy duty fűtés, pirossal kiemeltem az extráját, persze csak szakaszosan, igazodva a robbantott ábrához.

Re: Iván
a ventillátor a helyére ugrik meg már a furatok is majdnem jukon vannak csak nem tudom átnyomni a radiátor csöveit a kasztni lyukán
majd meegpróbálom megint. a kábeleket sikerült lehúzni mikor levettem persze megfigyelés nélkül.
az jó ha balról az első az ilyen zöldes a második a ventillátorról jön le a harmadik meg pirosas.
azt a fura kis fütyi szerű sarut meg összedugtam egy ellendarabbal aminek a kábele hasonló színű volt....remélem nem fogok kigyulladni
:|

majd meegpróbálom megint. a kábeleket sikerült lehúzni mikor levettem persze megfigyelés nélkül.
az jó ha balról az első az ilyen zöldes a második a ventillátorról jön le a harmadik meg pirosas.
azt a fura kis fütyi szerű sarut meg összedugtam egy ellendarabbal aminek a kábele hasonló színű volt....remélem nem fogok kigyulladni
Re: Iván
negatív Szabykám....de nem az amit irtam vagy amit irtál,hanem a működés.nem világít semmi meg nem is ketyeg.szerintem azért mert amikor zárlatos volt a kocsi és kivezettük a helyzetjelzőnek a vezetékét akkor nem csináltunk visszacsatolásokat sem a műszerfal világításra meg sehova.ughogy ezt majd meg kell ejtenünk...NEKÜNK...NEkem meg NEKED...MI
de most van egy kis problémám,összeraktam meg minden el is indult feltöltöttem fagyival.a termó nyitott is rendesen és egyebek.eccer csak észrevettem hogy kúszik fölfelé a vízhőfok meg az üzemanyag.a víz az megállt a piros előtt kicsit még visszább is esett de a benya...az.....még a mutató se láccik úgy kilendül...na ez mi lehet?valami testre és zárlatos vagy mifasz?
de most van egy kis problémám,összeraktam meg minden el is indult feltöltöttem fagyival.a termó nyitott is rendesen és egyebek.eccer csak észrevettem hogy kúszik fölfelé a vízhőfok meg az üzemanyag.a víz az megállt a piros előtt kicsit még visszább is esett de a benya...az.....még a mutató se láccik úgy kilendül...na ez mi lehet?valami testre és zárlatos vagy mifasz?