Iván
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: Iván
hehe ez is volt nálam probléma,de valahogy beállt
a vízhőfok pirosból melegszik kék felé 8)
üzemanyagszint meg ugyahogy működik/mindig mást mutat én meg inkább mindig tankolok mert már sikerült kiforgatni egyszer/
a vízhőfok pirosból melegszik kék felé 8)
üzemanyagszint meg ugyahogy működik/mindig mást mutat én meg inkább mindig tankolok mert már sikerült kiforgatni egyszer/
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Iván
De mér most mi van? Motor sincs benne? Vagy miért van az annyira szétbombázva?Iván wrote:hát én most nagyon az vagyok.mondjuk kisebb gondom is nagyobb annál hogy hideget vagy meleg,vagy fűt e vagy sem a capri.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
Re: Iván
létezik az hogy fordítva kötöttem be a fűtő ventillátort?most olyan mintha szívna nem is fujna.
3 vezeték volt egymás mellett.
a bal oldali az ilyen zőldes.a középső az a ventillátorról jött le. a jobb oldali meg ilyen pirosas.és volt még egy aminek a végén régi stílusú csúszósaru volt.azt összedugtam egy megfelelő színű és végüvel....mit basztam el

3 vezeték volt egymás mellett.
a bal oldali az ilyen zőldes.a középső az a ventillátorról jött le. a jobb oldali meg ilyen pirosas.és volt még egy aminek a végén régi stílusú csúszósaru volt.azt összedugtam egy megfelelő színű és végüvel....mit basztam el


- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Iván
hogy nem nézted meg hogy mit honnan húzol le.... 8)Iván wrote:mit basztam el![]()

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Iván
nincs műszarom
amugy nem is néztem mikor szédszettem télleg
mer elég volt azzal foglalkozni hogy kijöjjön az a szar.amugy meg aszittem hogy elég hosszuak a kábelek és nem csúsznak majd le.
tehát ugy van hogy van egy 3 sarus csatlakozó,a középsőn biztosan a ventillátor volt mert az nem húzódott le.a két szélsőt meg egy mini tekercs köti össze.valami előtét ellenállás lehet gondolom én.szoval az mindegy hogy melyik melyik mert max ha gyorsra állítom akkor forog lassan.a barna vezeték meg negatív.....a másik kettő meg pozitív....nemértem



tehát ugy van hogy van egy 3 sarus csatlakozó,a középsőn biztosan a ventillátor volt mert az nem húzódott le.a két szélsőt meg egy mini tekercs köti össze.valami előtét ellenállás lehet gondolom én.szoval az mindegy hogy melyik melyik mert max ha gyorsra állítom akkor forog lassan.a barna vezeték meg negatív.....a másik kettő meg pozitív....nemértem


- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Iván
ha pedig vágod hogy mi hol van, akkor tényleg kellene egy műszer hogy egyáltalán van e ott fesz... mert ahogy mondod is ott csak egy ellenállás van sorba kötve a motorral (az a tekercs szerü cucc) aminek van 3 csuszósaruja. ebből 2 db össze van kötve, a harmadik pedig az ellenállás másik vége. a test az kölün jön ki, az MKIII-n egy kerek csati, nem is lehet eltéveszteni. a +12 a kapcsolóra megy rá, onnan jön 2 vezeték, az egyik az ellenállásra a másik a közösített csatikra, a közösített csati másik csatijára megy a motor csatija. ha nem világos max lerajzolom. igy ha egyik állásba teszed a kapcsolót akkor direktbe kapja a +12 voltot a motor, a másik állásban pedig az ellenálláson keresztül kapja a delejt, tehát lassabban forog. elég sűrűn elő szokott fordulni hogy az ellenállás szétolvad, ekkor csak a max fordulat működik, cseréjére van külön topik...Iván wrote:nincs műszaromamugy nem is néztem mikor szédszettem télleg
mer elég volt azzal foglalkozni hogy kijöjjön az a szar.amugy meg aszittem hogy elég hosszuak a kábelek és nem csúsznak majd le.
tehát ugy van hogy van egy 3 sarus csatlakozó,a középsőn biztosan a ventillátor volt mert az nem húzódott le.a két szélsőt meg egy mini tekercs köti össze.valami előtét ellenállás lehet gondolom én.szoval az mindegy hogy melyik melyik mert max ha gyorsra állítom akkor forog lassan.a barna vezeték meg negatív.....a másik kettő meg pozitív....nemértem![]()
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Iván
na ez sikerült igy hirtelen:
a kábelek szinét ne nézd, fejből nem megy hogy hol milyen szinű a kábel, és ez az MKIII-nál van ilyen csatikkal, annyi a különbség hogy az egyik késes csatlakozó 90 fokban meg van hajlítva, csak olyan képet nem találtam. ha felcseréled a kapcsoló 2 kábelét max fordított lesz a két fokozat, de az könnyen kideríthető....
a kábelek szinét ne nézd, fejből nem megy hogy hol milyen szinű a kábel, és ez az MKIII-nál van ilyen csatikkal, annyi a különbség hogy az egyik késes csatlakozó 90 fokban meg van hajlítva, csak olyan képet nem találtam. ha felcseréled a kapcsoló 2 kábelét max fordított lesz a két fokozat, de az könnyen kideríthető....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Iván
Akkor mostmár tessék rendesen megcsinálni! :DIván wrote:ó nagyon köszönöm ez kiváló számomra!
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: Iván
Bogyo28 wrote:na ez sikerült igy hirtelen:
a kábelek szinét ne nézd, fejből nem megy hogy hol milyen szinű a kábel, és ez az MKIII-nál van ilyen csatikkal, annyi a különbség hogy az egyik késes csatlakozó 90 fokban meg van hajlítva, csak olyan képet nem találtam. ha felcseréled a kapcsoló 2 kábelét max fordított lesz a két fokozat, de az könnyen kideríthető....
na most égő pofával bekötöm én is rendesen mert csak magas fokozatom volt....ezért sunnyogtam a bekötésnél


Ford Capri MkII 1977 2.0V6