2.0 moci
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.0 moci
igazándiból 4 fő féle difi van. volt MK1-ben elöl és hátul szerelt (english vagy german ill. atlas vagy salisbury, az egyik a elnevezése a másik a tipusa), és volt MK2 és MK3-ban is elöl és hátul szerelt difi. az MK1 és MK3 között az a különbség, hogy az MK1 az kutyacsontos az MK2 és MK3 meg stabrudas hátul. az hogy hogy van a kasztnihoz fogatva az tök lényegtelen a belselyéhez képest. gyárilag mindegyiken volt kivülről lemez, ami mostmár elég kevés difin van meg, marad a szétszedés és tányérkeréken leolvasás az áttétel megfejtéséhez. az áttétel átrakható, de csak az elöl szerelt elöl szereltbe, a hátul szerelt meg csak a hátul szereltbe. Volt olyan 1.6-os difi is a kezembe, amibe vékonyabb volt a féltengely, ez ugy erősen megnehezíti a másik fajtába való átrakást. a csapágyak szoktak szépen bugni, jo kis hatos busz hangja lesz tőle az autónak. ami a különbőző haynes manuálokban van egyszerü módszer azzal viszonylag könnyen beállítható az uj csapágyakkal is a difi, csak tökölös. a képet fel is raktam valahova anno...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: 2.0 moci
Sziasztok.
Nemrég regeltem be ide, még nincs kocsim, de az ára már megvan. Csak még várok picit. Mielött kérdeztem volna elolvastam majdnem az egész eddigi fórumot, dógóztatok ti itten szépen vazzeg. A Dallas nem tartott eddig mire ezt elolvastam... :D
Node érdeklődnék mielött vásárolok. Néztem pár kocsit, és nekem egy 2,0 V6 tetszik nagyon. Mennyire lehet ezeket a mocikat tuningolni, és van-e már rá bevált recept? Olvastam sokfajta megoldást, de engem egy kiforrott megoldás érdekelne. Első dolog ami szúrja a szemem a v6-on a 3henger 2 kipuff nyílás.
Ezzel lehet valamit tenni? Sikerült már valakinek erre valami megoldást találni?
Láttam volt már téma. Azt is olvastam hogy a difi képes magát megadni, valamint hogy elég nehéz hozzájutni. Köszi a segítséget.
Nemrég regeltem be ide, még nincs kocsim, de az ára már megvan. Csak még várok picit. Mielött kérdeztem volna elolvastam majdnem az egész eddigi fórumot, dógóztatok ti itten szépen vazzeg. A Dallas nem tartott eddig mire ezt elolvastam... :D
Node érdeklődnék mielött vásárolok. Néztem pár kocsit, és nekem egy 2,0 V6 tetszik nagyon. Mennyire lehet ezeket a mocikat tuningolni, és van-e már rá bevált recept? Olvastam sokfajta megoldást, de engem egy kiforrott megoldás érdekelne. Első dolog ami szúrja a szemem a v6-on a 3henger 2 kipuff nyílás.
Ezzel lehet valamit tenni? Sikerült már valakinek erre valami megoldást találni?
Láttam volt már téma. Azt is olvastam hogy a difi képes magát megadni, valamint hogy elég nehéz hozzájutni. Köszi a segítséget.
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: 2.0 moci
Felejtsd el a tuningolását, felesleges és drága. 2.8 még mindig van fillérekért és mókolás nélkül belemegy. A hengerfej ilyen, el kell fogadni. Ha a difi megadja magát vegyél egy új sperrt, nem olcsó, de utánna jó lesz és az erősebb motor mellett nem árt. Persze mindenre van szebb/jobb megoldás, difiből is torsen, meg hf ből is olyan aminél hengerenként van a kipuff nyílása, de ha ezeket meg tudnád fizetni, akkor eszedbe sem jutna 2.0 V6-ot tuningolni...Zacy wrote:Sziasztok.
Nemrég regeltem be ide, még nincs kocsim, de az ára már megvan. Csak még várok picit. Mielött kérdeztem volna elolvastam majdnem az egész eddigi fórumot, dógóztatok ti itten szépen vazzeg. A Dallas nem tartott eddig mire ezt elolvastam... :D
Node érdeklődnék mielött vásárolok. Néztem pár kocsit, és nekem egy 2,0 V6 tetszik nagyon. Mennyire lehet ezeket a mocikat tuningolni, és van-e már rá bevált recept? Olvastam sokfajta megoldást, de engem egy kiforrott megoldás érdekelne. Első dolog ami szúrja a szemem a v6-on a 3henger 2 kipuff nyílás.
Ezzel lehet valamit tenni? Sikerült már valakinek erre valami megoldást találni?
Láttam volt már téma. Azt is olvastam hogy a difi képes magát megadni, valamint hogy elég nehéz hozzájutni. Köszi a segítséget.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: 2.0 moci
Nem tudom meg tudnám-e fizetni mert nem tudom mi mennyibe kerül.
Eddig csak sokkal újabb autóim voltak 98-as évjárattól felfelé.
Eddig csak sokkal újabb autóim voltak 98-as évjárattól felfelé.
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: 2.0 moci
Egy torsen úgy 200-tól indul plusz a szállítás.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: 2.0 moci
Kb erre számítottam. Ha kell akkor kell. Ha 20 ezerből szeretnék fenttartani egy autót akkor vennék egy zastavát....
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.0 moci
akkor plána felejtős a 2.0 V6, meg kell venni az autot és bele egy 2.9, azon már a kipuff is meg van oldva, megrendelni alapból a speer-t és a csapágygarniturát a difibe, minden olaj csere, kerékagycsapágyak fékek gátlók szilentek csere. ennyi a rövid recept az összes problémádra, kb 1,5 millioZacy wrote:Kb erre számítottam. Ha kell akkor kell. Ha 20 ezerből szeretnék fenttartani egy autót akkor vennék egy zastavát....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: 2.0 moci
Sziaasztok
Tegnap üzembe helyeztem az mocimat. Jónak nézki de majd bejáratás után meglátjuk. Meghát hátra van a
út.
Meg a beállitási finomitások.
-2100cm3
-sportengely
-méretre igazitott ki-beömlök
-1mm - a hengerfelyből
-delortok(már meg volt)
-kipufogó 50-es egyenes rendszer spot leömlő( már meg volt)

Tegnap üzembe helyeztem az mocimat. Jónak nézki de majd bejáratás után meglátjuk. Meghát hátra van a

Meg a beállitási finomitások.
-2100cm3
-sportengely
-méretre igazitott ki-beömlök
-1mm - a hengerfelyből
-delortok(már meg volt)
-kipufogó 50-es egyenes rendszer spot leömlő( már meg volt)

SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: 2.0 moci
Hogy tudnák kompressziót mérni házilag?
Nem igazán szeretnék ezért műszert venni, valaki azt mondta egy egyszerű pl teherautó nyomásmérő óra végére tegyek egy menetes csapot amit belehúzok a gyertya helyére. Szerintetek?
Nem igazán szeretnék ezért műszert venni, valaki azt mondta egy egyszerű pl teherautó nyomásmérő óra végére tegyek egy menetes csapot amit belehúzok a gyertya helyére. Szerintetek?
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Re: 2.0 moci
Ha beindul és jár a motorod, ne foglalkozz vele szerintem... csak arra jó hogy elborzasszon...Zacy wrote:Hogy tudnák kompressziót mérni házilag?
Nem igazán szeretnék ezért műszert venni, valaki azt mondta egy egyszerű pl teherautó nyomásmérő óra végére tegyek egy menetes csapot amit belehúzok a gyertya helyére. Szerintetek?

- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: 2.0 moci
3-4e egy egyszerű kompressziómérő.... 

- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: 2.0 moci
Ha nem akarsz venni, tudok kölcsön adni, ha kell.Zacy wrote:Hogy tudnák kompressziót mérni házilag?
Nem igazán szeretnék ezért műszert venni, valaki azt mondta egy egyszerű pl teherautó nyomásmérő óra végére tegyek egy menetes csapot amit belehúzok a gyertya helyére. Szerintetek?
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: 2.0 moci
Köszi az ajánlatot, de veszek egyet. Sokat szerelek autót, jól fog az jönni, enni meg nem kér. A múltkor toltam a 76-oson Szentgyörgy felé.....hát elég harmat a motorom 3500 felett... Hétfőn megnézem a kompressziómérőt és majd meglátjuk beállítás hiánya van-e a motornak vagy valami más.
De azért köszi az ajánlatot.
De azért köszi az ajánlatot.
Ford Capri MkII 1977 2.0V6