...de most komolyan...lehetséges? illetve milyen papírozásbeli vonzatai vannak a kabriolitásnak???
...nyilván van egy tervezési (gondolom) hogy mit hogyan kell erősíteni, de van mihez viszonyítani?
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
nyujoe wrote:...de most komolyan...lehetséges? illetve milyen papírozásbeli vonzatai vannak a kabriolitásnak???
...nyilván van egy tervezési (gondolom) hogy mit hogyan kell erősíteni, de van mihez viszonyítani?
Azért az elég lol hogy kerete van az ajtónak :) Amúgy a környékünkön is van egy kabrió polski, beszéltem velük párszor, az is átalakított. Nekem gyanús hogy manapság nem nagyon engedélyeznek ilyesmit már.
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Átépítési engedély, terv amit csak kevesen készíthetnek el, minden alkatrészről számla, csak arra kijelölt, de mindenesetre hivatalos szervizben lehet össze rakatni, átnézik párszor, belekötnek párszor, lehet, hogy visszaküldik korrigálásra. (Én motor átépítésre vonatkoztatva kikalkuláltattam a szakértővel, hogy a mutatványom mindennel együtt kb 5kiloba, lenne és abszolút nem biztos, hogy megkapná a műszakit. - Ez a cirkusz is csak itt van :? )
Hugom pasija belga. Az Eu-ban náluk a legengedékenyebbek. Rakhatsz akár Ferrari mocit kispókba is, csak legyen alatta futómű, fék, indexeljen, legyen benne szélvédő, meg teljesítse a környezetvédelmi és zaj normákat. A többi a lőtéri döglött kutyát nem érdekli !
Süni wrote:Hugom pasija belga. Az Eu-ban náluk a legengedékenyebbek. Rakhatsz akár Ferrari mocit kispókba is, csak legyen alatta futómű, fék, indexeljen, legyen benne szélvédő, meg teljesítse a környezetvédelmi és zaj normákat. A többi a lőtéri döglött kutyát nem érdekli !
Ez kellene ide is, persze ésszerű határok között. Nehogy veszedelmek kerüljenek az útra.
Egyébként nekem egyik tanárom benne van az ilyen dolgokban, nagy igazságügyi műszaki úristen volt anno. Azt mesélte nekünk, hogy tök mindegy kihez megy el az ember, a végén úgyis nála vagy a másik 4 ilyen közül valakinél köt ki az ügy. Próbáltuk pedzegetni, hogy tanár úr ugyanmár hadd lehetne esetleg hogy, de mint a macskát szarni...
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
VipeR-T wrote:Egyébként nekem egyik tanárom benne van az ilyen dolgokban, nagy igazságügyi műszaki úristen volt anno. Azt mesélte nekünk, hogy tök mindegy kihez megy el az ember, a végén úgyis nála vagy a másik 4 ilyen közül valakinél köt ki az ügy. Próbáltuk pedzegetni, hogy tanár úr ugyanmár hadd lehetne esetleg hogy, de mint a macskát szarni...
... úgy vágott ki?? :? De szar már! Erre a helyzetre teljesen igaz az a régi bölcsesség, h ha tiltva nevelsz, hazudni tanítasz.
Süni wrote:Hugom pasija belga. Az Eu-ban náluk a legengedékenyebbek. Rakhatsz akár Ferrari mocit kispókba is, csak legyen alatta futómű, fék, indexeljen, legyen benne szélvédő, meg teljesítse a környezetvédelmi és zaj normákat. A többi a lőtéri döglött kutyát nem érdekli !
Ez kellene ide is, persze ésszerű határok között. Nehogy veszedelmek kerüljenek az útra.
így Így...csak jó szigorú törvényszabályozással. Mert ha nem lenne törvény ami ezt szabályozza mi lennénk a kábrió zsigulik országa. Sok állat levágná a tetőt, az első kátyúnál meg nyeklene ketté a rozsdazabálta szergely :) :) :)
Süni wrote:Hugom pasija belga. Az Eu-ban náluk a legengedékenyebbek. Rakhatsz akár Ferrari mocit kispókba is, csak legyen alatta futómű, fék, indexeljen, legyen benne szélvédő, meg teljesítse a környezetvédelmi és zaj normákat. A többi a lőtéri döglött kutyát nem érdekli !
Ez kellene ide is, persze ésszerű határok között. Nehogy veszedelmek kerüljenek az útra.
így Így...csak jó szigorú törvényszabályozással. Mert ha nem lenne törvény ami ezt szabályozza mi lennénk a kábrió zsigulik országa. Sok állat levágná a tetőt, az első kátyúnál meg nyeklene ketté a rozsdazabálta szergely :) :) :)
szoval forgalom biztonsági és műszaki szempontból legyen rendben.......
ezzel egyetértenék én is.....a többi felesleges.....de tényleg.