
dühöngő
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: dühöngő
a többi ezer baromnak mindegy hogy autós, bringás, motoros, gyalogos-e a másik, csak magára gondol, erőszakos és bunkó. de amíg a rendőreink a 30as táblánál trafiznak, és feltűnően kerülik a nagy és fekete autók megállítását, addig nem is lesz változás. volt hogy a szentmihályin álltam pirosnál elsőnek, mellettem rendőr, erre a két sávot végigelőzve egy nagy merci átment a piroson, majd el... nézem, rendőr semmit nem reagál
dudálok, mutogatok, erre int a kezével hogy menjek, zöld van, és szép lassan gurul el. mo, 2009....

- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: dühöngő
ja, adtam is meg nem is. Biztos valaki jól megveregette a saját vállát. Itt Mc-n is azon kevés bringautak jó nagy része így készült.gizmo wrote:pontosan... a kettévágott járda csak konfliktust szül a gyalogosok vs. bringások között. Nagy találmány volt az is...
Dzsá, ilyet írt a fórum "A témába érkezett legalább egy új hozzászólás. Ennek fényében érdemes átnézned a hozzászólásod." ügyes :)
1980 Capri MK3
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: dühöngő
S hát az sem biztos hogy valaki azért teker egy Meridát vagy Mongooset nap mint nap mert nincs pénze fizetni egy suzuki vagy skoda törlesztőjét,nem kéne mindenáron autóval menni még a budira is,mert sokaknak nem létszükség vagy munkaeszköz csak kényelmi szempont, presztízs kérdés. 10 autóbol 8-ban 1 ember ül. (és anyázza a sorstársait) 

Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
- Kenny
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 127
- Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
Re: dühöngő
Ezen sokáig lehetne vitatkozni, de amíg fizetem a kocsimra a nem kevés kötelezőt és "súlyadót", addig ne akarjanak már az átgondolatlan, rosszulszervezett és zsúfolt tömegközlekedésre rábeszélni, amire még fizessek ki kb havi 8000-et(nem tudom mennyi most egy bérlet). Majd ha a BKV bevezeti azt amit más fejlettebb országok városai bevezettek, hogy ha nálam van a forgalmi ingyen utazhatok a BKV-n, akkor talán el is gondolkodnék a dolgon. Ez vonatkozik a szmogriadóra is. Jönnek itt a tiszta Budapest szöveggel, csak tenni is kéne érte valamit, hogy megérje az embereknek, nem pedig azt nézni hogy ebből majd megint lesz pénzünk.stpetya wrote:nem kéne mindenáron autóval menni még a budira is,mert sokaknak nem létszükség vagy munkaeszköz csak kényelmi szempont, presztízs kérdés.
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: dühöngő
Neked is van amiben igazad van (fizetsz érte=jogod van hozzá) Másképp írom: Nekem nem létszükségletem vagy munkaeszközöm,csak kényelmi szempont az autóval járás. Fizetem a 17e huf-os kombinált bérletem. Nagyritkán mentem csak autóval a melóba,pedig 25e-30ból kijönne a benya,persze a Caprira vagy Taura nem is fizettem sok kötelezőt. Imádok vezetni,imádom az autókat,hülye vok mert tömegközlekedem,kövezzetek meg.Kenny wrote:Ezen sokáig lehetne vitatkozni, de amíg fizetem a kocsimra a nem kevés kötelezőt és "súlyadót", addig ne akarjanak már az átgondolatlan, rosszulszervezett és zsúfolt tömegközlekedésre rábeszélni, amire még fizessek ki kb havi 8000-et(nem tudom mennyi most egy bérlet). Majd ha a BKV bevezeti azt amit más fejlettebb országok városai bevezettek, hogy ha nálam van a forgalmi ingyen utazhatok a BKV-n, akkor talán el is gondolkodnék a dolgon. Ez vonatkozik a szmogriadóra is. Jönnek itt a tiszta Budapest szöveggel, csak tenni is kéne érte valamit, hogy megérje az embereknek, nem pedig azt nézni hogy ebből majd megint lesz pénzünk.stpetya wrote:nem kéne mindenáron autóval menni még a budira is,mert sokaknak nem létszükség vagy munkaeszköz csak kényelmi szempont, presztízs kérdés.

Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
Re: dühöngő
itthon nincs átgondolt alternatív közlekedési támogatás... a bicikliutak vagy járdáról sárga csíkkal elkerített, vagy világ végén, a semmibe végetérő aszfaltcsíkok bp-en. csak hogy legyen valami a statisztikában. nem ám metró, hév végálommásoktól vezetett, összefüggő, HASZNÁLHATÓ utak, dehogy. :| a bkv finoman szólva is katasztrófa és drága. de építünk 4es metrót olyan vonalon, ahol 4 villamos is jár...
sokan járnának motorral, robogóval, biciklivel, de egyenlőre életveszélyes mindez bp-en (a többi várost nem ismerem itthon ilyen szempontból).
m0-t befejezni körbe, mindenhol 2+leállósávval, rendes 130as korlátozással, metró+hév végállomásokra nagy parkolókat (neadjisten őrizve), a belső állomásokhoz pedig biciklitárolók, bicikliutak. na akkor esetleg lehetne az autók kitiltásán gondolkozni a belvárosból, meg dugódíjj, stb. Mert akinek munkaeszköz (akár orvos, festő stb.), az úgyis ezzel kell járjon. De ha a többség sétálna, biciklizne, robogózna, máris sokkal kisebb lenne a forgalom. Nem beszélve egy normális "tömegközlekedés"-ről, amit a normális ember szivesebben használha, ha nem lenne undorító, kiszámíthatatlan és drága...
sokan járnának motorral, robogóval, biciklivel, de egyenlőre életveszélyes mindez bp-en (a többi várost nem ismerem itthon ilyen szempontból).
m0-t befejezni körbe, mindenhol 2+leállósávval, rendes 130as korlátozással, metró+hév végállomásokra nagy parkolókat (neadjisten őrizve), a belső állomásokhoz pedig biciklitárolók, bicikliutak. na akkor esetleg lehetne az autók kitiltásán gondolkozni a belvárosból, meg dugódíjj, stb. Mert akinek munkaeszköz (akár orvos, festő stb.), az úgyis ezzel kell járjon. De ha a többség sétálna, biciklizne, robogózna, máris sokkal kisebb lenne a forgalom. Nem beszélve egy normális "tömegközlekedés"-ről, amit a normális ember szivesebben használha, ha nem lenne undorító, kiszámíthatatlan és drága...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: dühöngő
Bringázni jó. Már alig vártam -többek között ezért is- a jó időt. Felénk 1:1-be ki lehet kerülni a forgalmas utakat, akár hova is akarok menni a városban. Ja!- és rengeteg benyapénzt megspórolok. Huá 

csak azért is......batman
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: dühöngő
Én meg tömegközlekedek és nincsen vele bajom. Kiszámítható, a máv is pontosan jár a bkv egyáltalán nem olyan szörnyű (az alba volán az szörnyű, múltkor sikerült összeverekednem egy buszsofőrrel...) vidéken sokkal rosszabb a helyzet.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: dühöngő
ez érdekelne ha publikus, mert anno én is összekaptam eggyel amikor Fehérváron voltam katona...proteus wrote:...(az alba volán az szörnyű, múltkor sikerült összeverekednem egy buszsofőrrel...)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: dühöngő
a nagykörüt vonalán belül verhetetlen a bkv vagy a gyaloglás, kicsit kijebb kb egál, a külvárosokban elég szar a helyzet (pl tőlünk a cégtől egyik ex kolléga 2,3 km-re lakik, bkv-val 1 óra, gyalog fél, autóval 5 perc). a cégnél még a "válság" előtt terve volt véve hogy vesznek egy robogót, hogy ha a belvárosba kell menni és az alkatrész elfér egy hátizsákba akkor ne kelljen kocsival menni. egyenlőre robogó még nincs, de ma egyik kolléga inkább metróval ment a váci utcai ügyfélhez, sokkal hamarabb megjött mint tegnap mikor kocsival ment, és nem is kellett parkolást fizetni (bár kb annyi volt a jegy)....proteus wrote:Én meg tömegközlekedek és nincsen vele bajom.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: dühöngő
Majd elmondom alkalom adtán, de az tény, hogy az alba volánt mindenhol utálják ahol csak megfordulnak a járatai.Pudva wrote:ez érdekelne ha publikus, mert anno én is összekaptam eggyel amikor Fehérváron voltam katona...proteus wrote:...(az alba volán az szörnyű, múltkor sikerült összeverekednem egy buszsofőrrel...)
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
Re: dühöngő
Szerintem nagyon sokan rá vannak kényszerítve, hogy autóval utazzanak. A tömegközlekedés nagyon sok helyen szarul van megoldva. Én pl 70 km-ről járok Bp-re dolgozni. Busz+metró+villamos+fogaskerekű 3 óra, kocsival 50perc. Nem kérdés melyiket választom.
És nem csak az idő. A kocsimban pl van fűtés (a buszon szinte sosem volt), nem kell a hideg megállókban fagyoskodni, ja és a anyagilag sem mindegy.
Buszjegy 2100 ft + 6 vonaljegy, a benzin pedig kijön 2000-ből. Nos?

És nem csak az idő. A kocsimban pl van fűtés (a buszon szinte sosem volt), nem kell a hideg megállókban fagyoskodni, ja és a anyagilag sem mindegy.
Buszjegy 2100 ft + 6 vonaljegy, a benzin pedig kijön 2000-ből. Nos?


'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: dühöngő
Hát én nemtom, 6 évig voltam pesten egyetem miatt. November óta nem ültem tömegközlekedésen, azóta kisimult az arcbőröm, szinte a nap sem megy le többet :). Pedig nem panaszkodhatom, a 4/6 villamostól 3 percre laktam, és arról is szálltam le a sulinál. A legnagyobb gondom nekem az volt, hogy teljesen lehetetlen időt tervezni bkv-val. Gyalog 20 perc volt a suli. Villamossal is. De pár naponta eljátszotta, hogy a reggeli csúcsban kimarad egymás után 3 járat. Hopp, máris 40 perc. Oké, nem sok a 20 perc késés, de egyszerűen nem annyival számol az ember, és egy ZHról épp elég 20 percet késni. És ha már ott állok a megállóban 10 perce, akkor már nem indulok el gyalog, mert már mindjárt jön... Szóval engem felőrölt kb. Meg aztán melóhelyem kb 40 perc villamos+metroval. De ez is felkúszott 1.5 órára nem egyszer, különböző okokból.
Nekem pont a távolsági buszozással nem volt gondom, diákjeggyel olcsóbb volt jóval mint az autó, sőt a kispolskimnál gyorsabb is :). Csak rugalmatlan, napi egy járat. Szóval úgy látom vannak egymással ellentétes vélemények itt is. :)
Ja, ide kívánkozik, hogy a másik oldal is idegőrlő, mikor mostanában fölmegyek kocsival, komolyan, minden tiszteletem azoké akik ezt nap mint nap kibírják. Borzalom. Lehet hogy ideggyenge vagyok? :)
Motorral sem volt egy felüdülés, szerencsétlennek már forrt a vize, érződött hogy nagyon szenved. Tervbe vettem hogy beszerzek egy ezeréves japán robogót pár tízezer forintért, de aztán szerencsére előbb felhagytam a pesti élettel :)
Nekem pont a távolsági buszozással nem volt gondom, diákjeggyel olcsóbb volt jóval mint az autó, sőt a kispolskimnál gyorsabb is :). Csak rugalmatlan, napi egy járat. Szóval úgy látom vannak egymással ellentétes vélemények itt is. :)
Ja, ide kívánkozik, hogy a másik oldal is idegőrlő, mikor mostanában fölmegyek kocsival, komolyan, minden tiszteletem azoké akik ezt nap mint nap kibírják. Borzalom. Lehet hogy ideggyenge vagyok? :)
Motorral sem volt egy felüdülés, szerencsétlennek már forrt a vize, érződött hogy nagyon szenved. Tervbe vettem hogy beszerzek egy ezeréves japán robogót pár tízezer forintért, de aztán szerencsére előbb felhagytam a pesti élettel :)
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: dühöngő
budapest szerintem konkrétan élhetetlen (persze ha II.kerürleti villából a XII. kerületi munkahelyre kell járni dolgozni, akkor nem). nagyon koszos, idegbeteg emberekkel, idegesítő és elkúrt közlekedési rendszerrel. nem tervezem én sem sokéig hogy itt lakom :?
voltam Párizsban, de alapvetően utálom a nagyvárosokat, és a franciákat sem kedvelem
viszont úgy jöttem vissza 4 napos városjárásból, hogy teljesen jó a tömegközlekedés. az elővárosi vonatok beérve a városba metróként mennek tovább, a metró késő éjszaka is jár (hétvégén asszem hajnal 2ig), gyors, csendes, pontos. fizetős kapuk, kamerával őrizve, ha átugrod, jönnek és elvisznek. nem büdös, paraszt ellenőrök húzzák le az ember... nem beszélve arról, hogy ott takarítják az utakat! Szemetelős nép (iszonyat sok arab és bevándorló van, a 4 napi tapasztalat alapján minden 3ik!!!! ember nem fehér volt), viszont fel is takarítják utánuk.
voltam Párizsban, de alapvetően utálom a nagyvárosokat, és a franciákat sem kedvelem

viszont úgy jöttem vissza 4 napos városjárásból, hogy teljesen jó a tömegközlekedés. az elővárosi vonatok beérve a városba metróként mennek tovább, a metró késő éjszaka is jár (hétvégén asszem hajnal 2ig), gyors, csendes, pontos. fizetős kapuk, kamerával őrizve, ha átugrod, jönnek és elvisznek. nem büdös, paraszt ellenőrök húzzák le az ember... nem beszélve arról, hogy ott takarítják az utakat! Szemetelős nép (iszonyat sok arab és bevándorló van, a 4 napi tapasztalat alapján minden 3ik!!!! ember nem fehér volt), viszont fel is takarítják utánuk.
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: dühöngő
Tudom, nem nagy tapasztalat, e pár hónapja (még pont igen hideg volt) lent felejtettem az irataimat, meg a kocsikulcsot párom szüleinél Győrben.
1 hét gyalogkakukk és BKV következett.
Elég sok helyre mentem busszal. Edzés, melóhely, műhelyem, suli. Mindíg pontos volt és gyors. Viszont tény hogy hideg volt és kiborított a buszon a megfáradt, életkedvetlen, magukbaa zhant emberek látványa. nagyon más életérzés testközelből látni az átlagember nyomorának kivetülését egyesek arcán... Alapvetően ez a legnagyobb baj :(
1 hét gyalogkakukk és BKV következett.
Elég sok helyre mentem busszal. Edzés, melóhely, műhelyem, suli. Mindíg pontos volt és gyors. Viszont tény hogy hideg volt és kiborított a buszon a megfáradt, életkedvetlen, magukbaa zhant emberek látványa. nagyon más életérzés testközelből látni az átlagember nyomorának kivetülését egyesek arcán... Alapvetően ez a legnagyobb baj :(
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.