Küldj egy telefonszámot PÜ ben légyszives és akkor megbeszéljük!!Lacóka wrote:Igen, megvan a kormánymű, szervóstú-szivattyústú stű, hátsó difi, kardán. Komlett az egész.FEFE wrote:Ne rakd sehova!!!!!Lacóka wrote:Kösz az infót!
Akkor megy piacra a komplett 4x4-es hajtáslánc, váltóstól difistől, osztóművestől.
Most van bontás alatt a drága.
Végül is jó a váltóm a capriba, csak gondoltam, ha ez jó bele akkor meghagyom tartaléknak, sose tudni alapon.
Engem lehet érdekel!!
Komplett hajtáslánc??? Hátsó difi is megvan??? Esetleg a kormányműve is megvan??
Kasztni is.Végül is az egész autó összepakolható lenne Sokáig vajúdtam rajta, hogy megcsináljam-e, de nincs mos úgy pénz.
váltók
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: váltók
Re: váltók
Küldj egy telefonszámot PÜ ben légyszives és akkor megbeszéljük!![/quote]
Üdv!
Ment a Pü a telszámmal.
Üdv!
Ment a Pü a telszámmal.
- Kassy
- márokosanistudnézni
- Posts: 84
- Joined: Sun Nov 04, 2007 5:04 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Piliscsaba
Re: váltók
A szerelöm érdeklödik hogy nem tudna e valaki elado váltót egy 2000 V6-os taunusba. Mindegy hogy 4 v 5 sebességes. Ha volna ilyen valakinek dobjon egy árat és tel számot p.üzibe, és továbbitom neki. Köszönöm. 8)
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: váltók
4 gangos van...Kassy wrote:A szerelöm érdeklödik hogy nem tudna e valaki elado váltót egy 2000 V6-os taunusba. Mindegy hogy 4 v 5 sebességes. Ha volna ilyen valakinek dobjon egy árat és tel számot p.üzibe, és továbbitom neki. Köszönöm. 8)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Kassy
- márokosanistudnézni
- Posts: 84
- Joined: Sun Nov 04, 2007 5:04 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Piliscsaba
Re: váltók
Ok. Továbbitom neki a számod ha nem gond aztán felkeres ha aktuális. Még egyenlöre sok munkát adtam neki ugyhogy szegény taus vár a sorára... :)
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: váltók
A kulissza felújításon én is átestem, csak ajánlani tudom minden olyan embernek aki ilyen váltóval küzd. A kulissza felújítás után az ember mintha másik autóban ülne!Guba István wrote:Na, megcsináltuk a váltót, fél siker...szimmering cserék, kopottak voltak jócskán. A kulisszánál is a műanyag perselyek, azokat esztergáltam passzentosat az jó lett. Viszont a váltóban van egy előtét tengely, aminek a vége félig kilóg a hátsó kihajtás alu deklije alól. Na ott folyik az olaj. Azthiszem az komolyabb beavatkozást igényel.....
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
-
- szerszámadogató
- Posts: 31
- Joined: Sun May 25, 2008 10:54 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Csömör
Re: váltók
Hello!
Hol lehet ilyen perselyeket legyártatni?
Ezt a műveletet én is megejteném! Jó lenne,ha a váltó karom nem lenne olyan mint a habverő!
Hol lehet ilyen perselyeket legyártatni?
Ezt a műveletet én is megejteném! Jó lenne,ha a váltó karom nem lenne olyan mint a habverő!

- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: váltók
Az esztergályosnál. 8)Tom wrote:Hello!
Hol lehet ilyen perselyeket legyártatni?
Ezt a műveletet én is megejteném! Jó lenne,ha a váltó karom nem lenne olyan mint a habverő!
Ford Capri MkI Essex
- krasznai
- szerszámadogató
- Posts: 22
- Joined: Tue Sep 01, 2009 12:27 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Pomàz (pest megye)
Re: váltók
Sziasztok!
Nem régota van caprim(uj forum tag
) és ugy vettem hogy màr olyan hangot adott a vàlto mint egy repülögép, mert rosszak a csapàgyak és talàn màs is. Külömben jol vàlt.
Még nem szedtem szét mert nem volt idöm.
Olvasgattam a forumot és ha jol értettem nekem egy type-F vàltom van a 2L v6 80' caprimba
(4 sebességes).
Ugy hogy goldoltam rakok bele egy type-9 vàltot hogy legyen 5 sebességes.
Van egy kis kérdésem:
Ha meglenne a type-9es mit kéne még szerezni hogy bemenjen a uj a öreg vàlto helyett?
és a harang ami most van benne(gondolom v6) az passzol a type-9es hez vagy külön kell szerezni?
(ha valakinek van elado type-9 érdekel!)
Köszi elörre a segitséget :)
Nem régota van caprim(uj forum tag

Még nem szedtem szét mert nem volt idöm.
Olvasgattam a forumot és ha jol értettem nekem egy type-F vàltom van a 2L v6 80' caprimba
(4 sebességes).
Ugy hogy goldoltam rakok bele egy type-9 vàltot hogy legyen 5 sebességes.
Van egy kis kérdésem:
Ha meglenne a type-9es mit kéne még szerezni hogy bemenjen a uj a öreg vàlto helyett?
és a harang ami most van benne(gondolom v6) az passzol a type-9es hez vagy külön kell szerezni?
(ha valakinek van elado type-9 érdekel!)
Köszi elörre a segitséget :)
'80 MK III 2.0L V6
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: váltók
krasznai wrote:Sziasztok!
Nem régota van caprim(uj forum tag) és ugy vettem hogy màr olyan hangot adott a vàlto mint egy repülögép, mert rosszak a csapàgyak és talàn màs is. Külömben jol vàlt.
Még nem szedtem szét mert nem volt idöm.
Olvasgattam a forumot és ha jol értettem nekem egy type-F vàltom van a 2L v6 80' caprimba
(4 sebességes).
Ugy hogy goldoltam rakok bele egy type-9 vàltot hogy legyen 5 sebességes.
Van egy kis kérdésem:
Ha meglenne a type-9es mit kéne még szerezni hogy bemenjen a uj a öreg vàlto helyett?
és a harang ami most van benne(gondolom v6) az passzol a type-9es hez vagy külön kell szerezni?
(ha valakinek van elado type-9 érdekel!)
Köszi elörre a segitséget :)
Váltót általában harangal szokták adni. Annyit tudok, hogy az N-es és a Type9 váltó harang ugyan az legalább is sorosnál. Be kell szerezned egy sűrű ricnis kardánt is. Lehet komplett, vagy elég csak az eleje.
A váltó tartó bakot át kell alakítani.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: váltók
Szia!!Kit tisztelhetünk személyedben????krasznai wrote:Sziasztok!
Nem régota van caprim(uj forum tag) és ugy vettem hogy màr olyan hangot adott a vàlto mint egy repülögép, mert rosszak a csapàgyak és talàn màs is. Külömben jol vàlt.
Még nem szedtem szét mert nem volt idöm.
Olvasgattam a forumot és ha jol értettem nekem egy type-F vàltom van a 2L v6 80' caprimba
(4 sebességes).
Ugy hogy goldoltam rakok bele egy type-9 vàltot hogy legyen 5 sebességes.
Van egy kis kérdésem:
Ha meglenne a type-9es mit kéne még szerezni hogy bemenjen a uj a öreg vàlto helyett?
és a harang ami most van benne(gondolom v6) az passzol a type-9es hez vagy külön kell szerezni?
(ha valakinek van elado type-9 érdekel!)
Köszi elörre a segitséget :)


'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
Re: váltók
Sziasztok!
Kérdés:
A problémám a következő:
caprimban 2.3V6-T9 váltó. Na most. A mocit ki kell vennem, mert több sebből vérzik, felújítás lesz. Addig is, míg ez meg lesz /ki tudja mikor, lóvé stb./ beleraknék egy 2.0 V6 mocit, mert hogy az van kompletten, és kurva jó állapotban.
Viszont azt tudom, hogy ezzel van egy kis bibi. Végignyálaztam a váltós topicot, de nem teljesen világos a diferencia.
Ha jól tudom a 2.0 V6 főtengely végében a csapágy, és a nyelestengely végének átmérője adja a probléma gyökerét.
Jól tudom?? Vagy van még más is?
Hogyan orvosolható a probléma?? A váltót, a nyelestengelyt nem akarnám bántani, mert előbb-utóbb/legkésőbb tavasszal/ az eredeti 2.3 moci vissszamenne a gépbe.
Azért lenne jó tudni, mert akkor rákészülve a dolgokra, "pillanatok" alatt meg van a dolog. Egyik kivesz, másik berak., oszt használhatom tovább a kicsikét.
Köszönettel várnám a válaszotokat!
Kérdés:
A problémám a következő:
caprimban 2.3V6-T9 váltó. Na most. A mocit ki kell vennem, mert több sebből vérzik, felújítás lesz. Addig is, míg ez meg lesz /ki tudja mikor, lóvé stb./ beleraknék egy 2.0 V6 mocit, mert hogy az van kompletten, és kurva jó állapotban.
Viszont azt tudom, hogy ezzel van egy kis bibi. Végignyálaztam a váltós topicot, de nem teljesen világos a diferencia.
Ha jól tudom a 2.0 V6 főtengely végében a csapágy, és a nyelestengely végének átmérője adja a probléma gyökerét.
Jól tudom?? Vagy van még más is?
Hogyan orvosolható a probléma?? A váltót, a nyelestengelyt nem akarnám bántani, mert előbb-utóbb/legkésőbb tavasszal/ az eredeti 2.3 moci vissszamenne a gépbe.
Azért lenne jó tudni, mert akkor rákészülve a dolgokra, "pillanatok" alatt meg van a dolog. Egyik kivesz, másik berak., oszt használhatom tovább a kicsikét.
Köszönettel várnám a válaszotokat!
Re: váltók
ki kell cserélni a kis csapágyat egy görgőkosárra, méreteket mérd le csapágyboltba be és kész is vagy..

Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Re: váltók
Szóval kapható megfelelő méretű csapágy a főtengelybe!!Dozer wrote:ki kell cserélni a kis csapágyat egy görgőkosárra, méreteket mérd le csapágyboltba be és kész is vagy..
Ok! Nagyon köszönöm a tájékoztatást uram!
Üdv!